moi ,
olisikos joku tekemässä minecraft serveriä ? hakisin toiseksi toiseksi owneriksi/adminiksi tai co-owneriksi ! itellä sen verran huono netti etten alkanut omaa tekemään :-\
olen iältäni 13
osaan paljon commandeja ja plugineja jos en vielä jotain osaa niin opin nopeasti ;-)
kokemusta on paljon olen omaakin servua jonkin aikaa aikaisemmin pyörittänyt :-)
minecraft nimeni on: arttuuro
HUOM. minulla on cracked minecraft joten cracked serveri on oltava
-Arttuuro
minecraft serverit.
8
311
Vastaukset
- Jomppaperkele
TehoCraft.fi
Paikkoja mm. valvojille, modeille ja admineille - TheExit800
Niin eli siis olisin tekemässä 2 kaverin kanssa minecraft servua lisää voin kertoa Skypessä skypeni:theexit800
- Vezki16
Tervetuloa Finnish-Craftiin! IP on: 84.248.155.13
Finnish-craft on premiumeille tarkoitettu serveri. Max. Pelaaja määrä: 20
Head-Owner: hktomiki1 Owner: King_Lepis Admin: DaLinc Modenaattori: tumppi25 FCS-Markkioija: Vezki16
Serverillä käytetään blugineja. Pvp on päällä, mutta ketään ei saa tappaa kuin pvp areenalla.
Pelaaja arvoja: Aloittelija, Pronssi, Hopea, Kulta ja Timantti-Jäsenet.
Pronssi-Jäsen saa rengashaarniska-panssarin
Hopea-Jäsen saa /tp komennon.
Kulta-Jäsen saa /wp (Luo warpin) ja /fireball komennot. (/fireball ampuu chastin tulipalloja)
Timantti-Jäsen Saa /fly komennon.
Kaikki jäsenet saavat lisää komentoja/lahjoja.(niistä lisää servulla)
Kaikki jäsenet saa myös edellisen jäsenyyden komennot. Esim. Hopea-Jäsen saa Pronssi-Jasenen komennot.
Finnish-craft on myös Facebookissa. Toivottavasti tykkäätte serveristämme.
Valitettavasti ei ole vapaita paikkoja admineille sun muille mutta muuten tulet varmasti tykkäämään serveristämme. - Vezki16
Joo sori failasin kun toi Finnish-craft on permiumeille. et sori
- sinder1
Tervetuloa Finnish craft serverille pelaamaan!
IP on: 84.248.157.171.
*Creative map
*Kukkulankuningas
*PvP
*Survival
*6 rankkia (Aloittelija, Prons-Jasen, Hopea-Jasen, Kulta-Jasen, Timantti-Jasen, Smaragdi-Jasen)
(Jäsenyyksiä saa pelaamisajalla.)
Finnish craft on pyörinyt 28.12.2012 asti. Rakennusmappeja ei resetoida, joten et rakenna turhaan mitään.
Timantti jäsenillä /fly. Hopea-Jäsenillä /tp. - egdfg
Avajaiset NYT http://www.youtube.com/watch?v=Y8pU8aZGzkg
- axumux
KultaMine 24/7
-Cracked
-Survival
-MobArena
-Hyvät pluginit
-Ystävällinen ylläpito
-Järkevät säännöt
-Hyvät ohjeet jne!
Tervetuloa! IP: KultaMine.Waltsu.Com- axumux
Voi ny paska.. Se lopetettiin valitettavasti! Mutta olen tekemässä omaa serveriä, jos joku voisi lahjoittaa jtn 20€/kk, koska itsellä ei riitä rahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071801
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738