moi ,
olisikos joku tekemässä minecraft serveriä ? hakisin toiseksi toiseksi owneriksi/adminiksi tai co-owneriksi ! itellä sen verran huono netti etten alkanut omaa tekemään :-\
olen iältäni 13
osaan paljon commandeja ja plugineja jos en vielä jotain osaa niin opin nopeasti ;-)
kokemusta on paljon olen omaakin servua jonkin aikaa aikaisemmin pyörittänyt :-)
minecraft nimeni on: arttuuro
HUOM. minulla on cracked minecraft joten cracked serveri on oltava
-Arttuuro
minecraft serverit.
8
342
Vastaukset
- Jomppaperkele
TehoCraft.fi
Paikkoja mm. valvojille, modeille ja admineille - TheExit800
Niin eli siis olisin tekemässä 2 kaverin kanssa minecraft servua lisää voin kertoa Skypessä skypeni:theexit800
- Vezki16
Tervetuloa Finnish-Craftiin! IP on: 84.248.155.13
Finnish-craft on premiumeille tarkoitettu serveri. Max. Pelaaja määrä: 20
Head-Owner: hktomiki1 Owner: King_Lepis Admin: DaLinc Modenaattori: tumppi25 FCS-Markkioija: Vezki16
Serverillä käytetään blugineja. Pvp on päällä, mutta ketään ei saa tappaa kuin pvp areenalla.
Pelaaja arvoja: Aloittelija, Pronssi, Hopea, Kulta ja Timantti-Jäsenet.
Pronssi-Jäsen saa rengashaarniska-panssarin
Hopea-Jäsen saa /tp komennon.
Kulta-Jäsen saa /wp (Luo warpin) ja /fireball komennot. (/fireball ampuu chastin tulipalloja)
Timantti-Jäsen Saa /fly komennon.
Kaikki jäsenet saavat lisää komentoja/lahjoja.(niistä lisää servulla)
Kaikki jäsenet saa myös edellisen jäsenyyden komennot. Esim. Hopea-Jäsen saa Pronssi-Jasenen komennot.
Finnish-craft on myös Facebookissa. Toivottavasti tykkäätte serveristämme.
Valitettavasti ei ole vapaita paikkoja admineille sun muille mutta muuten tulet varmasti tykkäämään serveristämme. - Vezki16
Joo sori failasin kun toi Finnish-craft on permiumeille. et sori
- sinder1
Tervetuloa Finnish craft serverille pelaamaan!
IP on: 84.248.157.171.
*Creative map
*Kukkulankuningas
*PvP
*Survival
*6 rankkia (Aloittelija, Prons-Jasen, Hopea-Jasen, Kulta-Jasen, Timantti-Jasen, Smaragdi-Jasen)
(Jäsenyyksiä saa pelaamisajalla.)
Finnish craft on pyörinyt 28.12.2012 asti. Rakennusmappeja ei resetoida, joten et rakenna turhaan mitään.
Timantti jäsenillä /fly. Hopea-Jäsenillä /tp. - egdfg
Avajaiset NYT http://www.youtube.com/watch?v=Y8pU8aZGzkg
- axumux
KultaMine 24/7
-Cracked
-Survival
-MobArena
-Hyvät pluginit
-Ystävällinen ylläpito
-Järkevät säännöt
-Hyvät ohjeet jne!
Tervetuloa! IP: KultaMine.Waltsu.Com- axumux
Voi ny paska.. Se lopetettiin valitettavasti! Mutta olen tekemässä omaa serveriä, jos joku voisi lahjoittaa jtn 20€/kk, koska itsellä ei riitä rahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786