Eli minulla olisi 2 osallistumis lippua Helsinki City run puolimaraton 2013 ! Itselläni tuli esteitä, enkä pysty osallistumaan tapahtumaan :/ Jos joku olisi vielä haluamassa tapahtumaan mukaan niin voin myydä liput halvalla! eli tällä hetkellä liput maksavat 79 euroa, jos ostaa ne suoraan city runilta. http://www.helsinkicityrun.fi/ilmoittautuminen
Hinta: 59e
Yhteystiedot: [email protected]
O: MYYNNISSÄ 2 LIPPUA HELSINKI CITY RUN 2013!!
sisi3
6
205
Vastaukset
- sisi-
Niin ja tarkoitan siis hinta 59e yhdestä lipusta :)
- osmi2
Hei olisin kiinnostunut sun lipuistas, myytkö ne yhteishintaan 60e ?
- anni_2013
Mulla on myös myynnissä yksi lippu, saa hintaan 35 e 5 e siirtomaksu. Laita viestiä: [email protected]
t. Anni - Laituri
Hei, minä voisin myydä oman lippuni hintaan 39€. Laita viestiä [email protected]
- Raido1
Hei. olisin kiinostunut helsinki city run lipuista max 40€. [email protected] Helsinki.
- penas1
Hei! HCR lippu myynnissä. [email protected]. Tampere.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810