Mulla ei tunnu olevan omaa identiteettiä. Kaikki mun kaverit on sattuneista syistä myös mun siskon kavereita ja koska mun sisko on mua vanhempi, se on enemmän mukana.
Mä olin ennen minä, mut ny mä oon "Lauran sisko".
Kaikki aina vertailee meitä ja sanoo "ihan kuin Laura!" jos teen jotain sen kaltaista.
Mua ei ole olemassa
kertokaa, etten ole ainoa.
Siskon varjossa
5
406
Vastaukset
- Nenna
Sä et todellakaan oo ainut :) mulla on ihan sama....
- voi sua
Et kyl ainut. Mul ei ihan samanlaista mutta semmone et isä lellii isosiskoo ja antaa mulle kaikki kotityöt ja muut sellaset inhottavat jutut hoidettavaks
Moikka Lahtiyeah,
on ihmeellistä, miten koskaan ei ole ollut, eikä tule olemaan geneettiseltä kannaltaan samanlaista ihmistä kuin sinä. Olet ainutlaatuinen, vaikka siltä ei tuntuisikaan. Sinulla ja siskollasi on 25% samoja geenejä, eikä tämä geneettinen perimä sanele sitä, millaisia valintoja elämässäsi teet. Genetiikan lisäksi sinussa on paljon omaa: lahjoja, kykyjä, taitoja, luonteenpiirteitä, ominaisuuksia yms, joita esim. siskollasi ei ole.
Jos tutustuisit siihen, mitä olet, oppisit tuntemaan myös eroja siskosi ja sinun välillä. Taidatte liikkua siskosi kanssa paljon samoissa kaveriporukoissa. Ihanaa, että teillä vaikuttaa olevan läheiset välit. Jos haluat tulla tunnetuksi omana itsenäsi, ilman siskon vaikutusta, olisi ehkä hyvä aloittaa uusi harrastus tms. jossa siskosi ei ole mukana.
Koska siskosi on vanhempi, ja ihmiset ovat ehkä tunteneet hänet ensin, on luonnollista, että he ajattelevat sinua sen ennakkotiedon varassa, joka heillä on siskostasi. Jos tutustut sellaisiin ihmisiin, jotka ei ole siskoasi tunteneet, tilanne on toinen.
Oot erityinen!
NettiSaappaasta Sami, Ilari ja Rosa- jonne01
hahaa kirjoitit Lahtifyeahin nimimerkin väärin.
Terveisin Jonne
- Ei se kivaa oo
Mulla ihan sama. Kun jotain kysyttävää tulee nii kaikki kysyy siskolta. Saattaa kysyä vaikka että mitä te jne. mutta tällainenkin viesti lähetetään siskolle. Ei mulle. Ja mun omiin kavereihin tää sisko on sitte tutustunu, niille se ei ehkä oo se "ykkönen" mutta ikävältä tää tuntuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483