Eli
Kuinka monta...
Oppilasta on sun luokal?
Koko koulus?
Onko se ala- vai ylä-aste vaiko ne samassa?
Missä osassa suomeen?
kuinka monta oppilasta...
11
203
Vastaukset
- country girl
19 luokalla
jtn 400 koulussa
pelkkä yläaste. Etelä- Pohjanmaa - joku vaa
Täl hetkel 20 oppilasta
Koko kolus n. 310
Yläaste Kymenlaaaksossa- Ocean
Kuinka monta...
Oppilasta on sun luokal? 23
Koko koulus? Vajaa 300
Onko se ala- vai ylä-aste vaiko ne samassa? Samassa
Missä osassa suomeen? Rovaniemi
- ••• •••
Omassa ryhmässä 25 oppilasta, kursseilla ihan opettajan suosiosta oppilaiden keskuudessa riippuen 7-39 oppilasta.
Koulussa ~350
Lukio.
Etelä-Suomessa.
Mikähän tänki gallupin idea oli.. - laizalove
Luokas on 18. Koko koulussa varmaan vajaat sata. Se on ala-aste. pohjanmaalla
- laizalove
Ja miks sä tollasta kyssyit ??????
- Ocean
Oon utelias ja mua kiinnostaa kuinka isoja muut koulut o
- 16v
Napapiirin Yläaste. Rovaniemi
luokassa 22 oppilasta.
koulussa noin 550 oppilasta. - kuopion poijkii
23 luokalla, lähemmäs 1000 koko koulussa (jotain yli 900), ylä ja ala-aste, tiel kuopios
- metalandheels
luokassa 17
koko koulussa 150
Ylä-ja alaaste on samassa koulussa.
koulu sijaitsee pienellä paikkakunnalla savossa luokassa 18 koulussa jotain 500. Yläkoulu ja lukio samassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755