aaltovoima

keikkaukko

aaltovoima hakee raudoittajia onko hyvä firma?maksaako hyvin,matkat ja päivärahat yms.mites noi raudoitusliikkeet oisko reissu raudoittajalle kysyntää pääkaupunkiseudulla?mikä paras raudoitusliike?

27

3666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harjateräs

      Maksaa hyvin

      • kokemusta on ns

        9.5€ - 10.50 tunti


    • vanhanliitonmies79

      ak-raudoitus on paras, maksaa 11e /h eikä urakoista mitään.

    • ...

      Olen ollut töissä. Maksaa tes tai vähän alle. Keikkatyötä ja tilaajafirmat aika asiattomia.

      • ex raudoittaja

        Joo tai jos sitäkää...johtaja EI ajattele kun itseään. Hyvästä työstä la
        hjaksi lintsille liput..jeeee...lähdin utse pois. Lupaavat paljon, mut EI toteudu.


    • Raudoittaja133

      Ei minun mielestä, koska jätti palkkaa maksamatta minulle. Alkoi uhkailla kun pyysin vain omia mikä minulle kuului..

    • timpuripk

      Lomarahat ovat pystyssä minulle:(

    • tomBrady

      Aaltovoima on vuokrafirma. Ne elävät työntekijän riistämisellä. kaikki ketkä ovat raksalla duunissa tietävät tämän.

      mutta jostainhan ne työt on aloitettava, sellaisessa paikassa on hyvä hankkia kokemusta jos sitä ei ole. Sitten kun tuntuu siltä että ammattitaitoa on itsenäiseen työskentelyyn, kuvanlukutaito yms. niin lopputili ja johonkin oikeeseen firmaan duuniin.

    • renkipoikii

      osa palkasta maksetaan päivärahana tai ruokarahana veronkiertoo sekä ns. sosiaaliturvamaksun ja vakuutusmaksun

    • jeremias7878

      En suosittele kellekkään! Jättävät lomarahat maksamatta ja puuttuvia palkkoja kokoajan. Kun kyselet rahojen perään tulee vain selityksiä selitysten perään ja sitten ei vastata ollenkaan. Palkanlasku osastokin aivan amatöörejä.. en suosittele. Onneksi on liitto

      • Riistofirma

        Sama täällä, pitää ottaa seuraavaksi lakimieheen yhteyttä.


    • Töihin

      Paljonko palkka Porissa betoni työntekijää tehtaassa aaltovoimal .minulla noin 2-vuotta työkokemusta betonialalta ja käynyt 9 kuukauden kurssin alalle

      • renne34

        Joku 9e tunti. Aaltovoima ei maksa enempää..


      • arska082

        mulle tarjosivat 14e tunti. tehdas jossain pohjosessa. työmaalla maksaavat paremmin.


    • Timpuri90

      Aivan surkea yritys..minulta jäi myös loma-rahat saamatta ja osa palkkaa. Otin jo liittoon yhteyttä, niin sanoivat, että tuttu yritys tämä Aaltovoima!!

    • heöaeg

      Hyvä firma varmasti saa tehdä itsensä kipeeks töistä, eikä kukaan kiellä. Kaikki joukolla vuokrafirmoihin niin suomi pelastuu

    • T.T73

      Aaltovoima oli nyt jättänyt taas tunteja maksamatta. Olivat vähentäneet itse tunteja pois ja ehdottanut tilalle elokuviin lippuja.!!! Kyl on melkoinen yritys!

      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        mulle maksetaan 20e tunti mutta kokemusta on 23v olen tyytyväinen apparit erikseen,aalto voimalla on 10 ammatti ukkoa muut luulee osaavansa raudoittaa.


    • Heinäkuusta2017

      Aloitin ensin sopimuksen teolla 7/2017. Tein ensin vain muuttoalan työsopimuksen. Keikkaa olisi ollut Tikkurilafestivaaleilla mutta karkasin kesämökille siitä. Seuraavan kerran parin viikon päästä Kontulassa yhteiskoulun remontin sisämuutossa, pari kuukautta tästä eteen päin lokakuun alussa, tein ensiksi rakennusalan työsopimuksen ja seuraavana päivänä olin jo Martinlaaksossa kantamassa 4:n hengen remmissä raskaita ulkoikkunapuitteita, raskainta raksatyötä mitä löytyi, siellä nuori nyrpeä parikymppinen työjohtaja, seuraavan viikon maanantain rakentamaan vain kahdeksi tunniksi työmaan ulkoaitaa Lauttasaareen. Työt koiran virkoja, palkka 11 euroa per tunti, Rakennusliiton II vaativuusluokan (apumiehen töitä kuvaava) on 11,58 euroa per tunti. Työturvallisuuskorttikoulutus Myyrmäess Alertumin toimesta, koulutuksen maksan minä itse.
      Tehtäviä toki on useammalle päivälle, yleensä se siis on kantamista työmailla. Tai sitten muuttoja pääkaupunkiseudun yritysten keikoilla.

    • Kirvesmies

      Huono kokemus itselläni tämän yrityksen kautta. " Jouduin myös itse maksamaan Alertumin koulutuksen vaikka sen pitäisi työnantaja maksaa. Luvattiin vaikka ja mitä ja mikään ei pitänyt paikkaansa. Itse olen kokenut kirvesmies 14 vuoden kokemuksella ja laitettiin rakennusapumieheksi. "

      Itse olen ymmärtänyt tästä puljusta sen, että viedään työntekijöiltä vaikka nahat päältä jotta sadaan yrityksen tulos näyttämään hyvältä. Ei arvosteta työntekijöitä!

    • Duunari29

      Tes mukaan maksoivat ja mukava toimistonporukka.

      En allekirjoita omasta kokemuksesta yllä olevia juttuja. Mahtaako olla omassa tekemisessä vika ja velvoitteet hoitamatta.

    • Anonyymi

      Hei!

      Sama juttu täällä! Repivät alushousutkin jalasta jos voisivat vaan ottaa. Jouduin myös itse maksamaan koulutukset omasta pussista ja en ole saanut vieläkään niitä takaisin. Ja jos luvataan töitä, niin aina homma muuttuu..ei koskaan sitä migä olen tullut hakemaan.

      En suosittele kyseistä firmaa kellekkään.

    • Anonyymi

      Ihan hanurista koko firma, palkan maksavat kun jaksavat ja joka kerta virheitä. Miten vaikeaa sen palkan "laskeminen" voi olla??? Viimeinen kerta vuokraukkona missään...

      • Anonyymi

        Ko. firmasta oli taannoin Rakennusliiton juttu kun Latvialaiselle duunarille oli maksettu 2.9€/h palkkaa, joka oli jonkun asteinen alipalkkaennätys.


    • Anonyymi

      18 h sain mää

      • Anonyymi

        Kannattaisi vähän verottajan alkaa tutkimaan tuon porukan liiketoimia.ja tutkia missä kaikissa ovat mukana.miten on mahdollista että suomessa tämä on laillista toimintaa.samat työn haut ovat netissä vuosia.kuka odottaa niin kauan töiden aloitusta.kaikki on täyttä feikkiä netissä


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe