vauvakuume

vauva toiveissa

Täällä on urheilua harrastava vähän yli 40-vuotias mies. Urheiluharrastuksen huomaa olemuksestani. Muuten olen tavallisen kokoinen, melko vaalea sinisilmäinen mies. Minulla on hyvä koulutus ja ammatti. Olen kiinnostunut löytämään vauvakuumeisen naisen seuraa...Voisin aluksi kirjoittaa sinulle ja sitten nähtäisiin...

5

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauvaa haluava

Olen 35-vuotias yksinhuoltaja joka etsii spermanluovuttajaa muumimukimenetelmällä.

Luovuttajalta en vaadi mitään, hänen ei tarvitse osallistua lapsen elämään millään lailla.

Luovuttaja voi toki olla myös mies joka haluaa isäksi, ja osallistua lapsen elämään.

Luovuttajalla on oltava todistus siitä, ettei sairasta sukupuolitauteja.

[email protected]

• vauva toiveissa

onko sinulla todistus myös?

• haluan_vauvan

Täällä vielä alkuperäisen viestin kirjoittaja. Tarkennan sen verran, että haen mielellään pidempiaikaista seuraa siis myös raskausaikana ja toivottavasti sen jälkeenkin. Toivon myös sinulta että olet fiksu nainen, kohtuullisen näköinen ja pidät seksistä. Samalla voidaan yrittää vauvaa. Haluat lapsen elämääsi lähiaikoina. Olen siis vähän yli 40-vuotias.Urheiluharrastuksen huomaa ulkonäöstäni. Olen melko vaalea ja sinisilmäinen. Hyvä koulutus ja ammatti. Jos olet kiinnostunut nainen niin kirjoita minulle hulabaloo13 at suomi24.fi. En viitsi montaa kertaa täällä kirjoittaa, mutta yritetään nyt tämän kerran jos tärppäisi..

• itsepärjäävä

Eikö sulle kelpaa tuo yyhoo, voitte perustaa suurperheen ja samalla voit elättää hänen aiemmat penskatkin vai onkohan tuo lepso tuo yyhoo.
      On menny kummalliseksi tuo seurustelu nykyään, ihmiset laatii vaan listan mitä ne haluaa

-lääkärintotistus , ei liian vanha
      -seksiä pitäis saaha
      -lasta pitäis tehä
      -hyvältä pitäis näyttää
      -fiksu
      -rahaa pitäis olla

Mulla on jo lapsi ja itse sen elätän, ei sosku eikä muut.

• Kassit täynnä kusipäitä

Minä haluan pillua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1269
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      905
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe