Jos olet puhut hengille miltä se sinusta tuntuu?? Onko se pelottavaa vai ihan huikean jännää? Itse kuulen, näen ja pystyn puhumaan hengille, se on aika jännää mutta myös pitää muistaa että pitää olla varovainen. Hengiltä ei saa ihan mitä tahansa kysyä. Olen itse syntymästä lähtien nähny hengiä jotku ihmiset pitävät minua hyvin outona jos kerron heille tästä mutta olen jo tottunut siihen ottakaa tietty yhteyttä niin kerron lisää jos haluatte tietää.
Onko kukaan koskaan puhut hengille??
64
3523
Vastaukset
- näin puhun
Puhun vain Raamatun ilmoittamalle jumaluuden kolminaisuudelle: Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle, En ole kohdannut uskossaoloaikanani enää demoneja ja henkiä. Muuta en heille puhu, mikäli puhua tätyy kuin käsken väistymään ja poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä!
Joku voi suuttua että viittaan uskontoon, mutta henkimaailmaan uskossakin viitataan.Kuule en voi sille mitään että näen, kuulen ja pystyn puhumaan hengille. Olen ihan vauvasta asti nähny ja kuulu ja sitten aloin puhumaan niille kun olin aina yksin.
- 5+5
annar95 kirjoitti:
Kuule en voi sille mitään että näen, kuulen ja pystyn puhumaan hengille. Olen ihan vauvasta asti nähny ja kuulu ja sitten aloin puhumaan niille kun olin aina yksin.
Voi rakas Anna! Ne henget ovat pahoja joita näet! Älä puhu niille! Ymmärrätkö?
On olemassa vain yksi hyvä henki ja se on Pyhä henki. Muut ovat saatanasta.
Käske niiden poistua elämästäsi, sanot että Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu!
Mitä ilmeisemmin ne saavat olosi tuntemaan vahvaksi. Eikö ole näin? Se on niiden tehtävä koska tunnet olosi yksinäiseksi. Ne kuiskailevat sinulle että maailma on paha ja olet IHAN yksin koko maailmassa, sinusta ei kukaan välitä!
Ne saavat sinut tuntemaan itsesi myös tärkeäksi ja erikoiseksi, puhuthan henkien kanssa... Muista kuitenkin tämä: se kaikki on valhetta. Ja jos NYT ET LOPETA niin jonain päivänä huomaat että olet kaulaasi myöten ongelmissa niiden kanssa! Ymmärrätkö? Niiden pääasiallinen tehtävä on erottaa sinut Jumalasta. Tiedän mistä puhun. Takanani on kummitteluhelvetti enkä missään nimessä halua että joudut sen kokemaan!
Jumalan henki samassa tilanteessa kuiskaa korvaasi että olet ihana Jumalan lapsi, jolla on koko elämä vielä edessä. Hän kuiskaa että seuraa minua, minä pidän sinusta huolta ja katson että elämässäsi on kaikki hyvin. Riittää vain että uskot Jeesukseen Kristukseen. Sillä hän on ainoa tie Jumalan luo.
En halua kuullostaa miltään ankealta saarnaajalta mutta sanon tämän. Jos olisi minun käsissäni niin jokainen teistä uskoisi Jeesukseen ja vapautuisi tämän maailman pahan vallasta. Mutta kun ei ole.
Jumala loi meille kaikille vapaan tahdon. Kysymys on hyvin mustavalkoinen: kumpaa Sinä haluat seurata ,Jumalaa vai saatanaa? Muita vaihtoehtoja kun ei ole.
Anna, rukoilen puolestasi että pääsisit eroon niistä pahoista hengistä. Samalla pääset eroon yksinäisyydestäsi. Voimia ja siunausta sinulle! - reijo7
5+5 kirjoitti:
Käske niiden poistua elämästäsi, sanot että Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu!
Mitä ilmeisemmin ne saavat olosi tuntemaan vahvaksi. Eikö ole näin? Se on niiden tehtävä koska tunnet olosi yksinäiseksi. Ne kuiskailevat sinulle että maailma on paha ja olet IHAN yksin koko maailmassa, sinusta ei kukaan välitä!
Ne saavat sinut tuntemaan itsesi myös tärkeäksi ja erikoiseksi, puhuthan henkien kanssa... Muista kuitenkin tämä: se kaikki on valhetta. Ja jos NYT ET LOPETA niin jonain päivänä huomaat että olet kaulaasi myöten ongelmissa niiden kanssa! Ymmärrätkö? Niiden pääasiallinen tehtävä on erottaa sinut Jumalasta. Tiedän mistä puhun. Takanani on kummitteluhelvetti enkä missään nimessä halua että joudut sen kokemaan!
Jumalan henki samassa tilanteessa kuiskaa korvaasi että olet ihana Jumalan lapsi, jolla on koko elämä vielä edessä. Hän kuiskaa että seuraa minua, minä pidän sinusta huolta ja katson että elämässäsi on kaikki hyvin. Riittää vain että uskot Jeesukseen Kristukseen. Sillä hän on ainoa tie Jumalan luo.
En halua kuullostaa miltään ankealta saarnaajalta mutta sanon tämän. Jos olisi minun käsissäni niin jokainen teistä uskoisi Jeesukseen ja vapautuisi tämän maailman pahan vallasta. Mutta kun ei ole.
Jumala loi meille kaikille vapaan tahdon. Kysymys on hyvin mustavalkoinen: kumpaa Sinä haluat seurata ,Jumalaa vai saatanaa? Muita vaihtoehtoja kun ei ole.
Anna, rukoilen puolestasi että pääsisit eroon niistä pahoista hengistä. Samalla pääset eroon yksinäisyydestäsi. Voimia ja siunausta sinulle!Voi rakas anna
Minä suhtaudun kaikista enimmin varauksella uskovien puutumiseen ja varsinkin epäilyihin kun hengistä on kysymys, uskovat on oieastaan jäävejä puuttumaan koko hengistä puhumiseen, koska raamattu on läpeensä näihin henkiin ja uniin uskomista. Esm Johanneksen ilmestys kirja on kokonaan näkyjen kirja. Myöskin Jeesuksen syntymä ilmoitettiin enkelien kautta jotka paimenile hänet ilmoittivat. Joosefin unet ja näyt. Lisäksi uskovat puhuvat kielillä he ovat yhteydessä henkivltoihin tämän tästä ja rukous yhteydessä Jumalaansa. Siksi he ovat jäävejä sanomaan kellekkään mitään henki näystä ja lajittelemaan mikä näky tai ilmestys on mistäkin hengestä. Maailman lopun ilmestyksiä he näkevät tämän tästä, he ennustavat ja profetoivat ja useimmin nämä heidän näkynsä ja profetiansa osoittautuvat vääriksi.
Minäkin kyllä näen unia jotka toistuvat elävässä elämässä juuri samanlaisina kuin olen ne jo unissa nähnyt.Mutta uskovainen ei ole oikea ihminen tuomitsemaan kenenkään unien ja näkyjen oikeellisuutta tai vääryyttä. - jaikali
annar95 kirjoitti:
Kuule en voi sille mitään että näen, kuulen ja pystyn puhumaan hengille. Olen ihan vauvasta asti nähny ja kuulu ja sitten aloin puhumaan niille kun olin aina yksin.
Kuuntele Annar 5 5 nimimerkin hyviä neuvoja. Lopeta puhumasta hengille.
Ala puhumaan Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle. Se on paljon mielenkiintoisempaa ja vie sinut sisälle Jumalan tuntemiseen. Ja mikä parasta. Jeesus vie sinut taivaan ihanuuteen kun uskot Häneen ja hylkäät henget ja seuraat Jeesuksen neuvoja elämässäsi. Lue omasta uskoon tulostani www.jaikal.se. - DDTeetäniskaan
5+5 kirjoitti:
Anna, rukoilen puolestasi että pääsisit eroon niistä pahoista hengistä. Samalla pääset eroon yksinäisyydestäsi. Voimia ja siunausta sinulle!Huuda Jehovaa avuksi sanoo raamattu.Se rapsii luteita.
- .lottoaja
Antavatko henget vinkkejä tulevasta oikeasta lottorivistä ?
- huh huh
jos et oo vitun idiootti tienny nii henget on aina pahoja!miks vitus ne antas lottonumeroita tai ylipäätää mitää mist on meille hyötyy
- :perkele
Mene v.ittuun paranoidinen imbesilli tai henget vievät perseesi helvetin tuleen ! Huh hah hei
- huh huh
anna kerro mitä oot saanu hengist selville.onko ne demoneja vai rinnakkaistodellisuudesta?
- .lottoaja
annar95 kirjoitti:
No on pahoja että hyviä hengiä. Tunnen Yhden hengen joka asuu minun kanssani.
Auttaako Hyvä Henki sinua taloudellisesti, esim. antamalla vihjeitä oikeasta lottorivistä ?
- näin ymmärrän
.lottoaja kirjoitti:
Auttaako Hyvä Henki sinua taloudellisesti, esim. antamalla vihjeitä oikeasta lottorivistä ?
Jumalan sana; Raamattu on ohenuora mitä ja miten rukoilen ja pyydän rukouksessa asioita Jumalalata. Pyyhän että hän antaa minulle jokapäiväisen toimentulon, etttä voi elää ja masaa laskuni, on työtä ja terveyttä tehdä sitä.... En koe että tarvitssee edes lottoilla.
En pyytäisi tuollasita, koska Raamattu antaa ymmärtää, että tietoinen rikkauden haaliminen on jo asiana Jumalan tahtoa vastaan.
Olen kyllä huomannut, että Herra soiuaa ja johdattaa kun palvelen häntä ja mieluummin autan ja jaan omastani.
- Minä
Sillon kun saa kontaktia henkiin, niin se tuntuu luonnolliselta ja turvalliselta, jos taas luulen näkeväni jotakin niin sitten pelottaa :D En nää henkiä, ellen ole hypnoottisessa tilassa, mihin en miltein koskaan pääsekkään.. mutta tunnen joskus läsnäolon ja sen, kun joku aina silloin tällöin auttaa.
Musta ois kiva kuulla lisää, ite kun oon viimeaikoina taas kiinnostunut meedion-kyvyistä :)- Varoitan vakavasti!
Raamatun mukaan jokaisella on oma suojelusenkeli ja hänen läsnäolonsa antaa turvaa ja rauhaa: pahat voimat tuovat kylmyyttä, pelkoa ja ahdsitusta.
Älköön keskuudessanne olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tai joka tekee taikoja , ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
joka luke loitsuja, kysyy vainajahengiltä (meedio) tai tietäjähengiltä (meedio) tahi kääntyy vainjien puolee (meedio),
Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee on kauhistus Herralle .....
Ole siis nuhteeton Herran , sinun Jumalasi edessä!
5 Mooses 18: 10 -13.
Apostolien teoissa on myös varoittava esim, tietäjähengestä joka heittäytyi muka aposotolien apuriksi, kun oma "herruus" oli evankeliumin julistajen uhattuna. Apt 16.16.
Ei pidä lähteä seikkailemaan henkivaltojen kanssa! No jos haluat lisää kuulla niin lähetä sähköpostiini vistiä osoitteeni on [email protected]
Toivon että lähetät viestiä (minälle tämä viesti)- buah.
Varoitan vakavasti! kirjoitti:
Raamatun mukaan jokaisella on oma suojelusenkeli ja hänen läsnäolonsa antaa turvaa ja rauhaa: pahat voimat tuovat kylmyyttä, pelkoa ja ahdsitusta.
Älköön keskuudessanne olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tai joka tekee taikoja , ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
joka luke loitsuja, kysyy vainajahengiltä (meedio) tai tietäjähengiltä (meedio) tahi kääntyy vainjien puolee (meedio),
Apostolien teoissa on myös varoittava esim, tietäjähengestä joka heittäytyi muka aposotolien apuriksi, kun oma "herruus" oli evankeliumin julistajen uhattuna. Apt 16.16.
Ei pidä lähteä seikkailemaan henkivaltojen kanssa!Mäkin näen ja kykenen kommunikoimaan genken kanssa.
Emmä mitää "ohenuoraa" halu välejäni sotkemaan. Ilman isävainajaani ja hänen neuvojaan, olisin romuttunut täysin. Oma suojwlusdemonini, niinku sä sitä kutsuisit, auttaa mua olemaan henkosesti vahva. Ja joo, en kuulu kirkkoo. En oo kuulunu, enkä tuu kuulumaan. - reijo7
Varoitan vakavasti! kirjoitti:
Ei pidä lähteä seikkailemaan henkivaltojen kanssa!No mitä seikkailuja ne uskovaisten toteutumattomat profetiat sitten on ja se Johanneksen ilmestyskirja johon sitten uskotaan ja kielillä puhumiset joissa joillekkin puhuu jumala, mutta niistä viesteistä tuskin yhtään on totetunut. Uskon hurahtaneet luulevat voivansa sanoa mikä ennustus tai näky ja profetia on totta.
Täällä kouvolassa joku hengen mies sanoi saaneensa noin 20 vuotta sitten provetian jonka mukaan tulisi maan repeämä kouvolasta luumäelle ja sanoi sen tapahtuvan ihan tuolloin lähi päivinä. Näissä asioissa puhutaan paljon paskaa jokainen voi puhua suunsa mauksi mitä nyt enste mieleen juolahtaa. - samatavaraeripaketti
buah. kirjoitti:
Mäkin näen ja kykenen kommunikoimaan genken kanssa.
Emmä mitää "ohenuoraa" halu välejäni sotkemaan. Ilman isävainajaani ja hänen neuvojaan, olisin romuttunut täysin. Oma suojwlusdemonini, niinku sä sitä kutsuisit, auttaa mua olemaan henkosesti vahva. Ja joo, en kuulu kirkkoo. En oo kuulunu, enkä tuu kuulumaan.Kuitenkin päädyt samaan "rakoon",olet kirkossa taikka keskustelet demonien kanssa,sama tulos.Saatanan kätyreitä molemmat.
- vainmuutamiasyitä
reijo7 kirjoitti:
No mitä seikkailuja ne uskovaisten toteutumattomat profetiat sitten on ja se Johanneksen ilmestyskirja johon sitten uskotaan ja kielillä puhumiset joissa joillekkin puhuu jumala, mutta niistä viesteistä tuskin yhtään on totetunut. Uskon hurahtaneet luulevat voivansa sanoa mikä ennustus tai näky ja profetia on totta.
Täällä kouvolassa joku hengen mies sanoi saaneensa noin 20 vuotta sitten provetian jonka mukaan tulisi maan repeämä kouvolasta luumäelle ja sanoi sen tapahtuvan ihan tuolloin lähi päivinä. Näissä asioissa puhutaan paljon paskaa jokainen voi puhua suunsa mauksi mitä nyt enste mieleen juolahtaa.Paljon on ennustuksia täyttynyt,ja ne lisääntyvät.Kuulet viestejä sodista,
tuhoisia tulvia,maanjäristyksiä,tsunameita,ydinvoimaloiden räjähdyksiä
saastuttaen suuret alueet.Imisen raakuus,ja ahneus,lasten nousu vanhem-
piaan vastaan,avioliiton purkamiset,homoilun lisääntyessä,vai eivät ole muka ennustukset täyttymässä.Saatanan hallitusmuoto on selvästi
havaittavissa maiden välillä.Asiantuntijat povaavat lähestyvää maailmansotaa.
- Raamatusta totuus!
Kysyppäs Anna seuraavalla kerralla niiltä että tunnustavatko ne henget Jeesuksen Kristuksen Herrakseen? Jos tunnustavat niin olet oikeasti hyvien henkien kanssa tekemisissä.
Mutta jos eivät tunnusta niin tiedä tämä: Henget joiden kanssa leikit ovat lähtöisin PAHOLAISESTA! - Siis täh?
Aloittajalle: Profiilissa ilmoitat olevasi MIES. 17, Lappi. Mutta kirjoitat kuin virolainen suomea ja nikkisi on naisen....?
- okkigaam
Aikoinaan heräsin yöllä kun naapurin rouva seisoi sänkyni vieressä. Sellainen mummujen kerrasto päällään. Kysyin miten oli päässyt sisälle. Sanoi tulleensa minua katsomaan...Ajattelin että katsokoon ja käännyin takaisin sänkyyn.
Seuraavana päivänä sain kuulla hänen aamuyöllä kuolleen. Joten minä ainakin puhuin ääneen, tietämättä olotilaansa.
onhan näitä muitakin kun hämmästyneenä olen kysynyt että mitenkä......
maagikko - _P.Perse
Puhuin kuin Ruuneperi, mut ei ne kuunnellu.
- Håkan Sahlberg
Olen usein puhunut nettikummituksen ja Slendermanin kanssa.
Ei siinä kovin ihmeellisiä tuntemuksia syntynyt, kuulumisia vain vaihdettiin. - Per Sereikä
Söin äsken 8 lautasellista hernesoppaa. Kohta henget puhuu.
- emäntä perheessä
Minä olen usein puhunut kotikummituksemme kanssa.
Sain hänet suostutelluksi pieniin kotiaskareisiin, kuten pölyjen pyyhintään.
Pölyimurin käyttöön ei hänen energiansa riitä.- emäntä Pöytyältä
Meidän poltergeist se pystyy pölynimurinkin käyttöön !
- Gregor Sahlberg
emäntä Pöytyältä kirjoitti:
Meidän poltergeist se pystyy pölynimurinkin käyttöön !
Meillä Pöytyän sukukartanossa nettikummitus pesee joskus pyykit.
- Uuno Sahlberg
Gregor Sahlberg kirjoitti:
Meillä Pöytyän sukukartanossa nettikummitus pesee joskus pyykit.
Etenkin sukumme naispuolisten jäsenten alusvaatteita se pesee hyvin mielellään.
Tai "pesee" ja "pesee". - Kustaa Sahlberg
Uuno Sahlberg kirjoitti:
Etenkin sukumme naispuolisten jäsenten alusvaatteita se pesee hyvin mielellään.
Tai "pesee" ja "pesee".Oulussa Alkossa toimii nettikummitus laittomana maistajana. Pöytyältä ei ole kuulumisia paljon kuulunut.
- henkipuhuja
Onko jotain muuta tapaa puhua hengille
kuin haavekirjoitus? Olen kokeillut sitä ja se TOIMI se henki oli hyvä tyyppi sen nimi oli toni
KANNATTAA KOKEILLA - Irma-Kalevi Sahlberg
Itse yritin männä viikolla saada Nettikummitusta imuroimaan ja pesemään kylppärin, mutta mokoma karkasi Slendermanin ja Bloody Maryn kanssa paikalliseen. Tulivat sitten aamuyöstä oven taakse kaatokännissä örisemään.. Että näin täällä Vantaalla.
- ihmenoora
Osaako joku autaa ....näin enne henkiä,miksi en nää niitä enää?
- outoilija
Jos syöt nykyään masennuslääkkeitä. Ne vievät herkkyyden pois. Mulle kävi noin just.
- vaihtovirta
Toinen vaikeus yhteyden saamiseen on stressi ja fyysinen väsymys, ei kerta kaikkiaan pysty olemaan sellaisella tasolla, jossa voisi pitää yllä yhteyttä toiseen ulottuvuuteen. Kun siihen on tottunut, se on luonnollista ja kun se puuttuu, on jotenkin tosi tyhjä olo. Välillä tosin ilman mitään syytä on myös useiden kuukausien tyhjiä aikoja - niihin pitää vain tottua.
- herkkämeedio
Minulle henget puhuvat voimallisesti aina kaalikääryle-hernekeitto -aterian jälkeen.
- Sich.Irren
Juuh. Sanoin juri uuh ooh waga waga bin bang. Tosi pelottavaa.
- Zeffiro
Itse juttelen kyllä hengille, tai oikeammi edesmenneille läheisille ja vähän kaukaisimmillekin pois siirtyneille. Itseä joskus naurattaakin kun juttelen heille. Yksi päivä pyysin yhtä henkimaailmaan siirtynyttä tuttavaani vahtimaan pyörääni, ettei sitä varasteta. :)))
Siellä ne läheisemme ovat. Eivät he muutu enkeleiksi tai pahoiksi hengiksi. Pahat henget ympäröi pahoja ihmisiä ja niitä, jotka toivovat toiselle pahaa vaikka uskonnon ja raamatun nimeen. Ei ole mitään väliä, mitä teeskentelee itse olevansa, tai minkä oppisuuntauksen ottaa auktoriteetikseen. Vain sydämen tila ja tahto ratkaisee, haluaako hyvää vai pahaa. Negatiivinen energia vetää puoleensa negatiivista.
Vaikka kuinka höpöttäisi Jeesuksen nimeen ja hakkaisi muita Raamatulla päähän, on se täyttä sanahelinää, jos vieläpä Jeesuksen nimeen ei rakasta toista vaan tuomitsee ja korottaa itsensä toisten yläpuolelle.
Jos haluat sydämesi avautuvan, voisit saada apua uskontokunnista riippumatta Bracon katseesta. Hän on kroatialainen parantaja ja hänen ihmeitä tekevä katseesa voi saada rakkauden värähdyksen sielussa.
www.braco.me
suorat lähetykset näkyvät tästä linkistä, ovat ilmaisia. Seuraavan kerran Braco tulee joulun jälkeen tuijottelemaan. :) Jos joku ehtii vielä tänään, ehtii vielä yhteen katsomissessioon. Hän tulee noin 25 min yli tasatunnein esille. Muuten tulee tietoa hänestä. Sivulta selviää
http://braco-tv.me/livestream.jsp - enpäolekuullutkaan
Ymmärtsin mitä puhuit, ihan asiaa. Minäkin juttelen edesmenneille - en tosin aina tiedä, että keitä he ovat, näen myös heidät. Heillä on asiaa ja heillä on viestejä, jotka sitten pitää toimittaa perille. Tai liittyvät johonkin selvittämättömään ongelmaan, joka pitää ratkaista. Mutta - hyvänen aika - mikä juttu tämä Braco on?! Onko tuollainen tuijottelu nyt ihan viisasta?! Tai terveellistä?!
- justjuujoo
No ei ole - siellä on ohjeet sivun lopussa, että miten voit päästä eroon ylimääräisistä (tai miksi ei kaikista) rahoistasi - tiedä vaikka hypnotisoi tuijottelullaan, tai ainakin yrittää sitä.
"Paypal
To contribute via Paypal, please click on the button below. Enter the amount you wish to contribute and the currency (US Dollar or Euro). The Contribute button will forward you to the secure payment Paypal website. We will not receive/store any credit card or bank account information.
Bank transfer
To contribute via bank transfer click on the button below. You can print the bank account information and ask your bank to transfer the amount you want to contribute."- SuSAnnAkl
Monet entiset spiritualistit, henkiparantajat ja joogit ovat itse sanoneet, että henget/henkiolennot, joiden kanssa he olivat aiemmin yhteydessä olivat KAIKKI pahoja henkiä (evil spirits), demoneja! Nämä demonit olivat huijanneet monia jopa vuosikymmenet ja nämä energiahoitajat uskoivat tekevänsä hyvää (kuten suurin osa energia yms. hoitajista), koska nämä henget (meille näkymättömässä henkimaailmassa) ovat erittäin älyllisiä. Henget tietävät asioita (esim. huijaavat olevansa kuollut läheinen), koska ne ovat olleet ihmisten ympärillä koko ihmiselämän (ihmiset eivät vain usein tätä tiedosta/näe, toisin kuin esim. monet lemmikkieläimet). Nämä henget ilmestyvät ihmisille auttajina, ihmeellisessä rakkauden ja valon olemuksessa. Se on huijausta, koska ne ovat julmia ja pahoja ja niiden tarkoitus on perimmiltään ottaa ihminen haltuunsa (possession). Tästä syystä ihmiset uskovat, että he puhuvat esim. edesmenneen läheisen kanssa, joka ilmoittaa heille jotain asioita (asioita, joita ei voi esim. henkiparantaja tietää, koska et ole hänelle taustaasi kertonut ja näin ollen ihmiset luulevat, että kyse tosiaan on edesmenneestä kuolleesta, joka tulee kertomaan jonkin uutisen), vaikka kyse on demonista. Demonit kommunikoivat keskenään ja tietävät kaiken myös edesmenneistä sukulaisista ja läheisistä, koska he ovat tarkkaileet näitä ihmisiä henkimaailmasta käsin, kuten meitäkin tällä hetkellä. Nämä henget pyrkivät ottamaan ihmisen valtaansa ja tuhoamaan hänet. Ne tekeytyvät hyviksi (kuten saatanakin hyväksi enkelvaloksi). Toivon, että välittömästi komennat ne Jeesuksen Kristuksen Nasaretilaisen nimissä poistumaan läheltäsi. Älä missään ihmeessä luota niihin tai keskustele niiden kanssa. Se on todella vaarallista! Jos et usko minuun tai muihin, jotka sinua ovat varoittaneet näistä hengistä (jos pidät tätä kaikkea vain uskovaisten höpinänä, kuten itsekin aiemmin pidin), kehoitan sinua testaamaan henget, kun ne seuraavaksi haluavat ottaa sinuun kontaktia. Kehoitan myös lukemaan tai kuuntelemaan ex-henkiparantajien kokemuksia kys. henkiolennoista. Tee kaikki henkien kanssa Raamatun mukaisesti: 1 John 4:1-4 (lähde: http://www.finbible.fi/UT/1Johannes/biblia.htm)
I. Johannes neuvoo koettelemaan henkiä, ovatko he Jumalasta:
I. Te rakkaimmat! älkäät jokaista henkeä uskoko*, vaan koetelkaat henget, josko he Jumalasta ovat; sillä monta väärää prophetaa ovat tulleet maailmaan.
2. Sillä te tuntekaat Jumalan Henki, että jokainen henki, joka tunnustaa Jesuksen Kristuksen lihaan tulleen, se on Jumalasta,
3. Ja jokainen henki, joka ei tunnusta Jesusta Kristusta lihaan tulleeksi, ei se ole Jumalasta: ja se on antikristuksen henki, josta te kuulitte, että hän on tuleva*, ja on jo parhaallansa maailmassa.
Komenna henkiä lähtemään: "minä käsken sinua Jersuksen Kristuksen nimeen poistumaan täältä!" Älä puhu niille mitään muuta! Etsi näiden pahojen henkien tilalle Jumalan Pyhä Henki. Testaa myös tämä henki ennen kuin uskot siihen, koska Saatana tekeytyy, demonien lailla, hyväksi enkeliksi ja Luojaksi. Vain Jumalan Puhä Henki pystyy suojaamaan täydellisesti näiltä henkiolennoilta (kun ne näyttävät jossain kohtaa todellisen julman itsensä). Toivon, että uskot minua, sillä itsellänikin on kokemuksia näistä demoneista, joiden kuvittelin olevan hyviä henkiolentoja. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja siunausta elämääsi! - HopeAndPrayAndTrust
Paras apu tuntuu olevan, kun rukoilee niinkuin "isä meidän rukouksessa", että tapahtukoon Jumalan tahto, eikä oma tahtoni. Silloin katoaa sekä pelko, että huoli. Hyvin raskaina ja stressaavina aikoina tein näin joka aamu. Siitä eteenpäin asiat alkoivatkin parantua nopeasti. Näin rukoilevasta ihmisestä tulee myös luotettavan oloinen, koska hänellä ei ole mitään kieroa agendaa mielessä, vaan ennemminkin on taipuvainen auttamaan, jos aidosti noin rukoilee. Sellainen rukous on vapautus monessakin tilanteessa.
- pahahenki
paha henki on kait semmoinen joka haisee pahalle
- Henkikolmikko
Me olemme kahden kavereideni kanssa ja aloimme puhumaan hengistä ja toinen kaverini kertoi usein kuulevansa nauru yms. Kun on yksin kotona ja pian saikin paniikki kohtauksen ja näin pian patjalla makaavan miehen pian hän lähti. Mutta palasi ja halasi kaveriani silloin päätimme toisen kaverini kanssa vangita hengen kahteen pulloon onnsituimme ja aijommekin heittää hänet huomenna jokeen.
- hommatoimii
Helppoahan tuo on kun sen vain "hoksaa". Henkien kanssa voi olla puheissa jopa useastikin, ja ihan huomaamattaan. Havainnollinen kysyy ja huomioi vastauksen nimenä, kuvana, tai ihan oikeana hahmona.
Henget on henkiä, ihan niinkuin ihmisetkin (joilla siis on oma henki).
Pitää vaan olla varma ettei ketään/mitään henkeä päästä parasiitiksi. jos ei tykkää siitä mitä hengellä on asiaa, ja se antaa vaan pahan mielen, käske se pois. sen on pakko mennä, koska hän jolla on ruumis (ja siis koostuu kaikista elementeistä), käskee pienempiarvoista henkiolentoa ihan tosta vaan. Mutta se joka tietää, se tietää.
Ei kantsis mennä pelleileen vakavilla asioilla!
Sitte voi olla asiallista saada henkiolennoilta havainnollisia tietoja. okei, jos se tapahtuu ilman eri käskyjä. Rukous Jumalan armolla on kyllä vot, ja auttaa varmimmin, jos välttämättä haluaa tietää jostain asiasta, kyllä silloin Jumalan henkimaailmasta tulee viestintuoja esittämään asioita, jos on vaan pää, henki ja ruumis kunnossa ittellä.
Pitäkää huoli itestänne! - Top_kek2
Kyllä viimeksi tänään skypessä hänen nimi oli Homo-petteri
- Paranormaalia
Jos tää ketju on vielä pystyssä nii tota haluaisin ottaa anna yhteyttä oon ottanut henkiin yhteyttä aina vähän väliä kaikkien vekottimien ja vempaimien kautta ois hieno saada ihminen joka näkee niitä
- Berse_Reiska
Pyhä pieruni puhuu hengille joka poäivä !
- Isäänsäkaipaava
Olen aina halunnut puhua edesmenneen isäni kanssa. En tiedä miten tämä onnistuisi, mutta uteliaana ihmisenä haluaisin kokea, miltä tuntuisi jos voisin jollain tapaa olla yhteydessä isääni sinne henkimaailmaan. Jos jollain olisi jotai mikä voisi edistää minua tässä asiassa nii mielelläni otan vastaan vinkkejä. Tiedän mitä mieltä ihmiset on tälläsistä jutuista, mutta haluan kokea tämän.
- Henget_puhuvat
Syö hernesoppaa ja ala rukoilla nk. saunasolmu-asennossa niin saat suoran yhteyden henkimaailmaan.
- 13veeeeeeeeeGirlllllllll
Se että näen, tunnen ja kuulen heitä eli henkiä ja haamuja on lahja.
T,
13v tyttö.- Kulkijavaan
Haamuja ei ole olemassa ne ovat pahoja henkiä eli demoneita lue raamattua sieltä saat tietoa. Jeesus varjelkoon sinua.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä, mitä meille henget kertoo..?
- Anonyymi
kerro?
- Anonyymi
En ole puhunut, tai olen.... unissa.
- Anonyymi
Ei pelota, ihana kun näen unia ja unissani ihmiset jotka ovat menneet...
- Anonyymi
Tä että hä?
- Anonyymi
Teillä ei oo kaikki hyvin, jos ”näätte” jotain ihmeen henkiä. Menkää lääkäriin vanhat mummot. Ei pahalla
- Anonyymi
Puhun vain kengille.
- Anonyymi
Juttele vaan ihan itseksesi niin et tee vahinkoa muille! stalingrad hans...
- Anonyymi
Vai niin. Minua kiinnostaisi tietää kuinka monta henkeä mahtuu kuplavolkkariin?
No, vitsi vitsinä. Paras keino päästä heistä eroon on että käännyt rukouksessa Jumalan, Jehovan, puoleen ja pyydät häneltä apua ja viisautta päästä eroon näistä hengistä. Voit rukoilla Jeesuksen nimessä kuten Jeesus kehotti tekemään (Johannes 15:16).
Muuten oli minulla teini-iässä yksi luokkakaverikin joka enemmän tai vähemmän harrasti spiritismi-juttuja. Myöhemmin elämässä jossain vaiheessa tuli esiin että hän myi jonkinlaisia palveluja sellaisille jotka haluavat puhua "enkeleiden" kanssa.
Ne henkiolennot joiden kanssa keskustelet tulevat syöttämään sinulle roskaa. Vaikka he saattavat hyvinkin vaikuttaa ystävällisiltä, heillä on omat syynsä siihen miksi haluavat keskustella kanssasi.
Heidän päämääräänsä on kuitenkin ihmisten ohjaaminen Jumalaa, Jehovaa, vastaan. Syy tähän on että he ovat itse aiemmin kapinoineet Jehovaa vastaan ja haluavat muiden tulevan kaltaisikseen ennen tämän maailman loppua.
Tämän maailman loppu tulee tilanteessa jota Raamatussa kutsutaan nimellä Harmageddon.
Tästä Ilmestyskirjan 16:13-16 sanoo, Suomen kirkkoraamatun mukaan:
"Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä, ja ne lähtivät kokoamaan maanpiirin kaikki kuninkaat taisteluun, joka käydään Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. »Minä tulen kuin varas. Autuas se, joka valvoo ja pitää huolen vaatteistaan, ettei joutuisi häpeään, kulkemaan alasti kaikkien nähden.» Henget kokosivat kuninkaat paikkaan, jonka nimi on hepreaksi Harmageddon."
En tiedä oletko tietoinen mutta Mooseksen Israelilaisille antaman laissa esim. "kuolleiden" kanssa puhuminen oli kiellettyä.
Esim. 3 Mooseksen kirja 20:6 sanoo
"Jos joku luopuu minusta ja kääntyy vainajahenkien ja tietäjien puoleen, minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta." - Anonyymi
Jos puhut hengille, olet höppänä. Jos kuulet niiden vastaavan, olet hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
Miten voi puhua hengelle???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346