Onko kukaan käyttänyt reifenversand. com, onko renkaat tullu perille.? kokemuksia
Mistä renkaat halvalla ?
22
6192
Vastaukset
- Far side farmer
Ihan hyvin on pelannut.
Itse olen käyttänyt mprenkaat-store nimistä yritystä, siellä ainakin hinta ja toimitukset olivat kohdallaan ja kaveritkin ovat kehuneet
- toimiva firma
Kahdesti mprenkaat on mulle renkaat toimittanut, molemmilla kerroilla tyytyväinen.
- toimiva firma
toimiva firma kirjoitti:
Kahdesti mprenkaat on mulle renkaat toimittanut, molemmilla kerroilla tyytyväinen.
- Rengasonlai
ei ongelmia saksasta kirjoitti:
reifenversand on varma toimittaja ja http://www.mprengas-online.com
Minä olen ottanut myös samasta paikasta. ne toi renkaat kotiin kummankin erikseen.
- Mynetti
Tsekkaa myös www.mynetmoto.com. Itse sieltä tilannut ja hyvin on toimitukset pelanneet.
- mmmstore
Uudet pilot power 3set alle mprenkaat storesta
https://mprenkaat-store.com/index.php
Ja tyytyväinen olen ollut palveluun- Mynet moto
on halvin ja nopein väylä tilata renkaat, ihan turha mainostaa mprenkaat-storea. Ite ainakin tilaan sieltä mistä saan halvimmalla samaa tavaraa.
- rengasonlinejyrää
Kallis on store.
- jack 13
CP reifen trading GMBH(m-p renkaat1001) tilasin, siis maksoin eukäteen michelin 3 eturenkaan. ei ole näkynyt rengasta. sähköpostilla ilmoittivat palauttavansa maksun(110 e), mutta eipä ole sitäkään tullut tililleni. kärsin nahoissani, mutta varoitukseksi muille!
- jurpo
www.rengastema.fi
- renkaatsuomesta
Esim Pilot Road 2 rengaspaketti 180/55-17 120/70-17 199€ Mimotosta www.mimoto.fi
Muutkin renkaat näyttäs olevan edullisia - jokunenjaska
On käytetty kyllä rinkulat tulee, itse oon myös tilaillut rengaskonti.fi ja www.rengastema.fi Saa palvelua suomeksi ja hinnat ihan ok tasolla.
- Turhautunut69
Siitä on nyt 8.päivää kun tilasin&maksoin itse tuolta myNETmotosta renkaat ja voin kertoa että ei näy eikä kuulu! edes vahvistusta.. En suosittele!
-Köyhille kallista.- Elämä_on_vai
miten sitä ennen sanottiin.
- rengas_Asiakas
En osaa sanoa mitään tuosta mainitsemastasi liikkeestä.. mutta omaan autoon tilasin renkaat Rengas-optimasta. Klarnan osamaksu mahdollisuus oli plussa ja renkaatkin tuli nopeasti perille, kun aamulla tilasin, niin jo seuraavana päivänä postitäti oli oven takana renkaiden kanssa )) linkki : www.rotaoptima.fi
- tyytymtönrengasasiakas
sinulla kävi hyvä mäih, itse sain vanhat renkaat DOT 2011 ja palautusta ei onnistunut! sanottiin jotain kä'yttöiästä ja että renkaat ovat hyvät ja venäjällä näillä' ajettaisiin vielä' pitkään! uskomatonta!
- ettäsemmoista
Valitettavasti rengastyöt omille renkaille ovat kalliit joten kokonaishinnaksi tulee ihan sama kuin ostaisi täällä liikkeestä alle asennettuna. Että semmoista.
- silleense
rengasonline.com.. kolmeen mp:hen, ja kahteen autoon olen saksasta renkaita tilannut, ja homma toimii!.. varasto heillä on suomessa nähdäkseni.. Mp-renkaat tasapainoitan itse!
- viimeksihetkisitten
Itse tilaillut tuolta, kaikki hoituu suomeksi, jos ongelmia ja hinnat melko tasoissa muiden suomeen veronsa maksavien kanssa..
Www.rengastema.fi - Jussi69698
Ääni www.rengastema.fi
Kysyin suosituksia s.postilla vastaus tuli ja tarjouskin renkaista johka olin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342