Mistä renkaat halvalla ?

Kake222

Onko kukaan käyttänyt reifenversand. com, onko renkaat tullu perille.? kokemuksia

22

6655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Far side farmer

Ihan hyvin on pelannut.

• Itse olen käyttänyt mprenkaat-store nimistä yritystä, siellä ainakin hinta ja toimitukset olivat kohdallaan ja kaveritkin ovat kehuneet

• toimiva firma

Kahdesti mprenkaat on mulle renkaat toimittanut, molemmilla kerroilla tyytyväinen.

• toimiva firma

• ei ongelmia saksasta

• Rengasonlai
        ei ongelmia saksasta kirjoitti:

reifenversand on varma toimittaja ja http://www.mprengas-online.com

Minä olen ottanut myös samasta paikasta. ne toi renkaat kotiin kummankin erikseen.

• Mynetti

Tsekkaa myös www.mynetmoto.com. Itse sieltä tilannut ja hyvin on toimitukset pelanneet.

• mmmstore
      • Mynet moto

on halvin ja nopein väylä tilata renkaat, ihan turha mainostaa mprenkaat-storea. Ite ainakin tilaan sieltä mistä saan halvimmalla samaa tavaraa.

• rengasonlinejyrää

Kallis on store.

• jack 13

CP reifen trading GMBH(m-p renkaat1001) tilasin, siis maksoin eukäteen michelin 3 eturenkaan. ei ole näkynyt rengasta. sähköpostilla ilmoittivat palauttavansa maksun(110 e), mutta eipä ole sitäkään tullut tililleni. kärsin nahoissani, mutta varoitukseksi muille!

• jurpo

www.rengastema.fi

• renkaatsuomesta

Esim Pilot Road 2 rengaspaketti 180/55-17 120/70-17 199€ Mimotosta www.mimoto.fi
      Muutkin renkaat näyttäs olevan edullisia

• jokunenjaska

On käytetty kyllä rinkulat tulee, itse oon myös tilaillut rengaskonti.fi ja www.rengastema.fi Saa palvelua suomeksi ja hinnat ihan ok tasolla.

• Turhautunut69

Siitä on nyt 8.päivää kun tilasin&maksoin itse tuolta myNETmotosta renkaat ja voin kertoa että ei näy eikä kuulu! edes vahvistusta.. En suosittele!
      -Köyhille kallista.

• Elämä_on_vai

miten sitä ennen sanottiin.

• rengas_Asiakas

En osaa sanoa mitään tuosta mainitsemastasi liikkeestä.. mutta omaan autoon tilasin renkaat Rengas-optimasta. Klarnan osamaksu mahdollisuus oli plussa ja renkaatkin tuli nopeasti perille, kun aamulla tilasin, niin jo seuraavana päivänä postitäti oli oven takana renkaiden kanssa )) linkki : www.rotaoptima.fi

• tyytymtönrengasasiakas

sinulla kävi hyvä mäih, itse sain vanhat renkaat DOT 2011 ja palautusta ei onnistunut! sanottiin jotain kä'yttöiästä ja että renkaat ovat hyvät ja venäjällä näillä' ajettaisiin vielä' pitkään! uskomatonta!

• ettäsemmoista

Valitettavasti rengastyöt omille renkaille ovat kalliit joten kokonaishinnaksi tulee ihan sama kuin ostaisi täällä liikkeestä alle asennettuna. Että semmoista.

• silleense

rengasonline.com.. kolmeen mp:hen, ja kahteen autoon olen saksasta renkaita tilannut, ja homma toimii!.. varasto heillä on suomessa nähdäkseni.. Mp-renkaat tasapainoitan itse!

• viimeksihetkisitten

Itse tilaillut tuolta, kaikki hoituu suomeksi, jos ongelmia ja hinnat melko tasoissa muiden suomeen veronsa maksavien kanssa..

Www.rengastema.fi

• Jussi69698

Ääni www.rengastema.fi
      Kysyin suosituksia s.postilla vastaus tuli ja tarjouskin renkaista johka olin tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe