Miksi 65-vuotilaalla miehellä ei ennää seiso, kuin ison heruttel

monesti yksin

Olen suhteessa tälläisen miehen kanssa, muuten kaikki ok, mutta ei siitä mittään tule.
Olen tavallinen suomalainen nainen, olen ihmeissäni. Mies tupakoi ja alkoholia käyttää kohtuudella.
Vihjeitä kiva olis kuulla.

9

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitääs vielä seisoo

      Ei voi tietää, Toki tupakointi vaikuttaa asiaan verekiertoa heikentämällä ja toki viinakin jos liikaa käyttää voi asiaan vaikuttaa. Ikä pienentää halukkuutta normaalisti mutta en osaa sanoa minkäverran koska olen vasta 63v ja halut hieman vähenneet 2 kertaa viikossa riittää 3-4 kertaa vielä mahtais onnistua.
      Vois ollaasiallista kysellä lääkärilta neuvoja !

    • wyominton..

      Tuossa iässä noin puolella on erektion kanssa ongelmia. Nykyisin asian korjaantuu täsmälääkityksellä. Kai tämän tiedät.

    • Valtimo ahdas

      Valtimoiden ahtautumisen ensi oireisiin kuuluu erektion heikkeneminen.
      Itselläni sellaista ilmeni muutamaa vuotta ennen sydänoireita.
      Suosittelen yleislääkärin tutkimusta.

    • Tupakka ja alkoholi

      Kyllä pitäisi vielä "pelittää" tupalla heti pois, ja alkoa rajoitetusti. Itse olen samaa iläluokkaa, ja niin herkillä vielä on, ei tarvi nähdä kuin vanha ruostunut naisten polkupyörä, jo rupee hormoonit hyrräämään, ja kalu komaan.

    • viidesti viikossa

      Ota L-arginiini jauhetta 5 g päivässä mehuun sekoitettuna. Samoin Beta-alanine jauhetta 5g päivässä. (Halvempaa kuin karnosiini) Kyllä panettaa ja pelittää, vaikka ikää yli 60 v.

    • eiku jokapäivä 3krt

      Maapähkinät, niissä on L-argiinin lisäksi monia terveellisiä kasvisrasvoja.
      Argiini laajentaa verisuonia, edistää verenkiertoa ja helpottaa erektion saamista. lisäksi olen havainnut argiinin vaikuttavan seksuaaliseen halukkuuteen jo muutaman päivän kuluttua maapähkinöiden käytön aloituksesta.
      Ikää jo 76, ja aina vaan paranee ja emäntä on ihan samanlainen.

      • uktutmu

        Enpä ole arginiinillä havainnut vaikutusta erektioon tai halukkuuteen.


    • 7i74kok8o

      Onko tuo nyt kovin erikoista, kun 1/5:lla 40-vuotiaistakin on häiriöitä?

    • Helsinkissäkin saatu

      On mukava olla ilman seisokkia.
      Ennen joutui naimaan mitä ihmislehmiä sattui,usein osumaan oikein makeitakin plluja. Aina oli lähdettävä, vaikka olisi ollut kiva rupatella ja ottaa mukia kavereilta.
      Nyt on onneksi aikaa ja vain muistella, hehheh, vain ja ainostaan saatu mosampikissa, palilalla, istraelissa, taikuissa, vietnamissa,melekeen joka euroopan maassa, sitten vielä joensuussa kuopiossa ja jopa rovaniemelläkin saatu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe