mun koiran kankussa on halkasijaltaan n. 5cm karvaton alue, koira nuolee sitä koko ajan. antaa koskea siihen joten kovin arka se ei ole.
onko koiraa pistänyt jokin vai missä vika.
koiralla ei ole pahoinvointia.
huomasin tuon juuri, eli ei se siinä kovin kauaa ole voinut olla.
APUA!!!
4
1670
Vastaukset
- Hippu
Todennäköisesti koirallasi on ns. "hotspot" jos et vielä ole vienyt koiraasi lääkäriin niin kuivaa "läiskä" hyvin, nypi irtokarvat pois ja laita esim. apteekista saatavaa bacibackt- puuteria läiskän päälle. Hoida koira heti sillä hotspot leviää nopeasti!!Seuraa parantumista; jos läiskä alkaa kuivumaan ja rahkoittuu asia on ok, muuten vie koirasi lääkäriin!
- *Ninna*
Ja lisäisin vielä, että ÄLÄ anna nuolla. Laita koiralle kauluri. Ja voit ajaa karvat pari senttiä läiskän ympäriltäkin.
- Sissi
*Ninna* kirjoitti:
Ja lisäisin vielä, että ÄLÄ anna nuolla. Laita koiralle kauluri. Ja voit ajaa karvat pari senttiä läiskän ympäriltäkin.
Olen kuullut, että tuo Basibakt olisi kovasti allergisoivaa ainetta ja esim. Bacimycin pulveria ei saisi helposti käyttä ihmiselläkään. Olen nähnyt nahattomia allergioita, siis tosi pahoja, joita tuo aine on aiheuttanut.
- *Ninna*
Sissi kirjoitti:
Olen kuullut, että tuo Basibakt olisi kovasti allergisoivaa ainetta ja esim. Bacimycin pulveria ei saisi helposti käyttä ihmiselläkään. Olen nähnyt nahattomia allergioita, siis tosi pahoja, joita tuo aine on aiheuttanut.
Itse en ole mitään negatiivistä kyseisestä aineesta kuullut ja koirillani olen käyttänyt tarpeen vaatiessa. Liika mitään lääkettä ei tietenkään ole hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758