O: KOTIAPUA

Apua arkeen

Oletko kyllästynyt valmiisiin einesruokiin,joiden sisätämistä raaka-aineista et voi olla varma.Valmistan asiakkaan kotona ateriat ja ateriakokonaisuudet arkeen ja juhlaan,siivoan kotisi,pesen myös ikkunat ja tarpeen vaatiessa hoidan pienokaiset sekä toimin mökkihuoltajana Itä-Uudellamaalla.Tarvittaessa myös asiointipalvelua.37
Yhteystiedot: [email protected]

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa

Hyvä että mainostat!Missä päin teet näitä töitä?Työpäivät on pitkiä ja perhe odottaa illalla kotona ruokaa...4 teini ikäistä poikaa ja mies.

• Ruokaa pöytään!

Hei Liisa!Asun Porvoossa,mutta töitä teen myös Loviisassa ja Sipoossa.laita meiliä niin kerron lisää!!

terveisin KP

• lihapullia

Miten tämä ruoan valmistus käytännössä toimii.Tuotko ruokiin tarvittavat raaka-aineet tai hankkiiko asiakas,kuinka moneksi päiväksi teet ruokaa,voinko valita mitä ruokia teet.

• Valmiit ateriat

Hei!Asiakas hankkii tarvittavat raaka-aineet,voit itse päättää mitä ruokia teille teen ja kuinka moneksi päiväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109