Oletteko lukeneet vähän liikaa suljetusta maaseudusta?

Vektorin empatiaton

Uskonnolliseen pakkomielteisyyteen pakkottaminen ei ole kovin hyväksi nuoruuden seksin tai ilon aiheeksi, seksuaalisuutta muodostamaan.
Haarniska-perhonen on seksiväkivalta-kokemus, jossa sidotaan reisiltä esim. ammattitaitoisesti jo valmiina olevaksi sukupuoliseksi suhteeksi, seksillä samansukupuoliseen, mutta vain hetkeksi.
- Isi täällä, mihnkään rajatietoon ei saa koskea.
- Tarkoitatko jälleen sinto on kellimisen hallusinaatio?
Ei se rajatieto lähtee katsos pitkistä hiuksistakin kävelemään.
- Mutta on sitä silti pakko tehdä.
Oletteko tietoisia, että rajatiedon vapauden voimaa ei ole, vaan siihen iha pakotetaan?
Mikä tällaisessa pakottamatta jättämisessä voisi olla hyvä asia?

Kohta M: "Väestönsuojelu, seksiväkivalta, seksirikos-pykälä: "Jumalan ilmestyminen, valaistuminen, teetätetty väestönsuojelu-työ"
- Mä en leiki tätä leikkiä sun kanssa niin päin.
Se johtui painostamisesta, sillä tavoin heitteillejätetyistä ihmisistä, koska kukaan ei ollu tkokenut ykseytt itseensä Jumalasta, ja Neitsyt Maria-syndroomasta, tasapainoisuudesta, reinkarnaatioon saakka. Muiden ihmisten auttaminen, tai heidän auttamisekseen kehon rakentaminen sukupuolisesti, halventavaksi, seksuaalisesti alistamiselle tehdyksi, ei tullut kenenkään mieleen.
Esim. "Haluatko lassota naiskuvallani, on aika turha kommentti?"
- Miten sää nyt noin taas, tämä on ihan tuttu asia?
- Itsenäistymisen eteen tekee ihan mitä tahansa, mutta on se kyllä niinkin, että naiselle klovnin kasvojen luominen on ihan kiellettyä, sekä samoin siihen eleinä, ilmeellä pyydetyt seksiväkivallan teot, ja muut yritykset muuttaa tahdottomasta, tahdonvoimasta, seksuaalisen alistamisen sijaan. Naiselle luodut klovnin kasvot paitsi pakottavat väestönsuojelemaan, kts. noituuden omaksuminen tai siihen pakottaminen, sekä tekevät tukahduttamisena, tukehduttamiselle, hirvittävän kipeää.
- Niin, mää otan taas vähän omia syytteitä.
Mikä tämä hirviömäisen intomielinen irvistys on, jolla yritetään ehkä lyödä ja sitten laittaa olemaan yksin, tai ehkä sukupuolta halventamalla seksuaalisesti alistaa, jopa ilman viittomaa, tai viittomia esim. avoimena, naisen amorinkaarelle ja siten yleis-siistyksen leviämiselle. (Tämä on esim. turhautuma)
Pappi: Ei sitten!
- Normaalisti en sattuneista syistä edellytä.
Mutta tästä ei löytynyt yhtään normaalia tilanetta enää, kun olitte suurin joukoin verraneet ihmistä solarikseen sijaan, empatiattomuuuteen, pinnallisuutena, eläiminä.
Tosi surullista....
- Koti-Handykin rakasti. Hän on ainakin rauhallisesta perheestä, ja siten, niin, aivan sekaisin, nyt aikuisenakin ympäristössä, vain joukkojen voiman ja siitä aiheutuvan sekaannuksen alla. Hän tuli jo vastaan iloisena ja lämminhenkisenä, inhimillittömästi tunteettomana. Hän pelotti, hänen täytyi pelotella......

Rasismin välttäminen ja se kaikki, turhautuma.
Onnen kyyneleet, ne taivaaseen putoaa....

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakko pyytää anteeks

      Etsi ensin oma isäsi ja hänen isänsä, tee sitten lapsi.
      - Auta heitä sitten lapsen teossa.
      Homman nimi on vaarille nussituttaminen ja edesvastuuttomuuden osalta silmän osien purkaminen.
      - "Eikö koskaan saa näyttää edes naamaansakaan tällaisessa?
      - Ei saa."

      Uskonto, kuin uskonto tasapainottomana.
      - Luotaantyöntämisellä, vain omaneduntavoittelulla.
      Sinto on siis kellimisen hallusinaatio.
      - Mä en tiedä mitään tästä lyömisestä luotaantyöntämisellä: Janne
      - "ja eristämisellä."
      - Mutta sähän sen teit. Tehän tämän teette näin...

      Kun se on tällainen pahoinpitely-syyte koko kirkko ja sitä ei sen takia saa käyttää.

      Seksiväkivalta, seksirkos-pykälä: Kohta N. "Sisaruksiin kohdistuva sadismi, läheisyydentunnottomuus.
      "Koska krokotiilit innostuvat paskasta suunnattomasti ja olet väkivallasta onnistumisen elämyksettömyyden ympäristössä, sen luomisessa....
      Sosiaalityöntekijän lapsi: "Voin kokea pakkomielteisesti uskonnollista kiihkomielisyyttä vapauden tilan vaihtumisesta, suljettuun tilaan uskonnollisuudesta, ja olla siten kehittämättä seksuaalisuuttani, väkivaltaiseksi muuttuen persoonallisuudeltani ja olla ts. "pinnallinen", koska olen sosiaalityöntekijän lapsi, hänen omaisensa. "
      Sunnuntai-oloja....
      Kuinka joku voi luoda sellaisen tarvetta?
      - "Rakas eri isäni Janne
      - "Mä haluun mun oman Baluun...."
      Minä en enää paljon halua nähdä sinua, kun olet tekemisissä sinne toiselle paikkakunnalle. Sen verran järkyttynyt olen tekemästäni väestönsuojelusta, koska se mm. oikeasti riisti vapauttani.
      - Sinälläänhän rajatiedon lukemista ei voi tuomari säädellä.
      - No, miksi sä olet luullut, että tällaisen pinnallisuuden saisi joku lukea?
      Esim. sosiaalityöntekjä, hänen omaisensa, sairaalloisen väkivallan avulla, cp-vammaisella, lähes sukupuolettomalla ympäristöllä, se repi silmäni irti ympäristöstä, ja pahoinpiteli pikku-veljeni silvottavaksi..... kun hän oli vauva.
      Kognitiviisuus ja erityisen soveltuva, hyvä asia, on rajatiedon sijaan läheisyys.
      On ihan sama asia, kuin kognitiivisuus, coping-keino, inhimillisyys ja läheisyys.

      • Terv. poliisi-setäsi

        Milloin sä myönnät mulle, ettei siinä ammatissa voi olla naisena?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe