Minulla on uudehko Acer läppäri ja ongelmia on ollut yllin kyllin. On näppäimistä irronnut ja nyt ei akkulla toimi ollenkaan, vaikka uus akkukin on saatu takuuseen. Onko Acer tosiaan näin huono kannettava?
Acerin laatu
14
396
Vastaukset
- älä pudota sitä
>Minulla on uudehko Acer läppäri ja ongelmia on ollut yllin kyllin. On näppäimistä irronnut ja nyt ei akkulla toimi ollenkaan, vaikka uus akkukin on saatu takuuseen. Onko Acer tosiaan näin huono kannettava? <
Oletko kokeillut kantaa sitä? Varmaankin olet jos siitä on näppäimiäkin irronnut. Loppujen lopuksi, ei se sen huonompi ole kuin muutkaan läppärit. - läppärit
Minullakin oli uudehko Acer läppäri. Nyt se on 6 vuotta vanhahko läppäri. Ongelmia ei ole ollut yhtään, ja ostan taas uudehkon Acer läppärin jos vanhahkosta irtoaa näppäimet
- acerista
Täälläkin pisteet acerille. Acerin kannerravan ostin 5-6 vuotta sitten, ja hyvin on toiminut jokapäiväisessä ahkerasssa käytössä! Akku tosin aika noppaan veti viimeisiä, ja kaks kertaa laturi on pitäny uusii. Nyt viimeisen puolen vuoden aikana vasta alkanut tulla ongelmia: sammuu kun vähäkin liikuttaa(syyn veikkaan olevan TAAS laturissa), ylikuumenemista ollut yhä useammin. Alussakin oli pientä kuumenemisvaivaa, mutta meni hyvin imuroimisella ohi.... jne.
Nyt olis suunnitelmissa ostaa uus acer, saa nähä koska on sen aika :).
Ja tämä nykyinen siis ostettu kytkynä dnalta joskus 2006-2007. Eli ei ees mikää kallein markkinoilla ollut kone;) - Korjaaja.
Jos näppäimet irtoilee, niin käyttäjässä ei ole onneksi mitään vikaa...
Yleensä koneet joista puuttuu näppäimiä on myös paksun kuola- ja rähmäkerroksen peitossa.- Alkuoperäien
Näppäin aakkoset tosiaa tippuivat Acerista. Ei ollu ollu käytössä kuin muutaman kuukauden. Takuseen kyllä vaihtoivat koko näppäimistön.
Acerin laatu ei ole täysin huono ja sen merkkisen koneen uskaltaa kyllä ostaa jos takuu on vähintään 24 kk.
- Acerimies
Mulla ei ollut kuin vuoden takuu. Nyt vuosi tuli täyteen ja mikään ei mene enään takuuseen.
- Aceri=Wannabee meini
.
Aceristit on lähinnä wannabee käyttäjiä jotka ajaa jollakin ooppelin sohloilla
. - ooooopppeeellliii
Sotket käsitteen Wannabe. Aceristi on talousmies joka sijoitaa kannetavaan vain järkevän summan. Opel on samalla tavalla järkisijoitus. Vain munattomien on elvisteltävä auton ja kannettavan merkillä.
- 46375373573
Mulla oli Acer kannettava 5 vuotta. Muuten ok mutta akkukesto oli selvästi heikentynyt jo vuoden jälkeen ja 2 vuoden jälkeen akku oli käyttökelvoton, vaikka noudatin Acerin ohjeita akun käyttöiän pidentämiseksi, eli en pitänyt jatkuvasti täyteen ladattuna verkkovirrassa mutta käytin säännöllisesti kuitenkin. Lisäksi tuuletinääni oli turhan kova ja yksi näppäin irtosi normaalikäytössä. Muuten oli ok kone ja toimii vieläkin vaikka ostin vuonna 2007.
- werwrwer
Itselläni on ollut acer kaanettava n. 3.5 vuotta. akun kesto 50% alkuperäisestä
- werwrwer
werwrwer kirjoitti:
Itselläni on ollut acer kaanettava n. 3.5 vuotta. akun kesto 50% alkuperäisestä
*kannettava
- kannettava4
minulla on Acer kannettava vuoden takuu. Iso kirjain merkkilamppu) ei pala. Täytyy arvata. Parempia Kannettavia on.
- Acer on in
Meidän perheessä on kaikilla Acer.
http://aijaa.com/9SD7Yt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753