Tatuoimisen aloitus

brunette100

Minua kiinnostaisi aloittaa tatuoiminen. Haluaisin kaikenlaista tietoa, mitä nyt siihen tarvitseekaan... Esim. mistä kannattaisi hankkia aloitussetti, paljonko sen olisi hyvä maksaa.. Ja tuleeko setin mukana siis ihan kaikki tarvittava? Esim. tatuoimisesta jälkihoitoon kuuluvat tarvikkeet, desinfiointi aine, liinat yms.. Ja tuleeko mukana joku käyttöopas, että alkuun varmasti pääsee.

4

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brunette100

Oon kyllä youtubesta yrittänyt etsiä videoita, mutta kaikkihan melkein on englanninkielellä, jota minä en valitettavasti hyvin ymmärrä. Onko jossakin suomenkielisiä hyviä tatuointivideoita?

Ja muutenkin onko netissä jotain hyvää sivustoa, josta saa imettyä paljon tietoa tatuoimiseen liittyen? Olen kyllä löytänyt jotain sivuja, mutta onko joitain tiettyä, tarpeellisia sivuja, joista aloittelijalle olisi apua.

• NYT:
    • Tatuoitu Nainen

heetkinen... meinaatko siis kylmiltäs ilman harjotusta alkaa tatuoimaan suoraan iholle? Älä hyvä ihminen sitä tee. Sähän saatat painaakki sillä neulalla ihan liikaa, jolloin lopputulos on huolestuttava.
      Harjotustatskat tehdään sian nahalle (muistaakseni)

Mitä jos menisit juttelemaan jonkun ammattilaistatuoijan kanssa että sua kiinnostaa homma niin hältä saisit varmaan parhaat neuvot.

En tajunnu mitä liinoja sä tarkotit, mutta jälkihoidossa tärkein on puhtaus ja rasvaus. Tuoreen tatuoinnin päälle laitetaan paksu kerros bebanmthenia tai vastaavaa ja kelmu joka otetaan pois kun pääsee tatuointipaikasta kotiin. Silloin leima huuhdellaan ja rasvataan bebanthenilla. Hygienia pitää muistaa niin kauan kun on rupivaihe päällä. Itellä on aika monta tatuointia niin tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6267
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5649
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4645
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      58
      3926
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3031
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59