Tatuoimisen aloitus

brunette100

Minua kiinnostaisi aloittaa tatuoiminen. Haluaisin kaikenlaista tietoa, mitä nyt siihen tarvitseekaan... Esim. mistä kannattaisi hankkia aloitussetti, paljonko sen olisi hyvä maksaa.. Ja tuleeko setin mukana siis ihan kaikki tarvittava? Esim. tatuoimisesta jälkihoitoon kuuluvat tarvikkeet, desinfiointi aine, liinat yms.. Ja tuleeko mukana joku käyttöopas, että alkuun varmasti pääsee.

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brunette100

Oon kyllä youtubesta yrittänyt etsiä videoita, mutta kaikkihan melkein on englanninkielellä, jota minä en valitettavasti hyvin ymmärrä. Onko jossakin suomenkielisiä hyviä tatuointivideoita?

Ja muutenkin onko netissä jotain hyvää sivustoa, josta saa imettyä paljon tietoa tatuoimiseen liittyen? Olen kyllä löytänyt jotain sivuja, mutta onko joitain tiettyä, tarpeellisia sivuja, joista aloittelijalle olisi apua.

• NYT:
    • Tatuoitu Nainen

heetkinen... meinaatko siis kylmiltäs ilman harjotusta alkaa tatuoimaan suoraan iholle? Älä hyvä ihminen sitä tee. Sähän saatat painaakki sillä neulalla ihan liikaa, jolloin lopputulos on huolestuttava.
      Harjotustatskat tehdään sian nahalle (muistaakseni)

Mitä jos menisit juttelemaan jonkun ammattilaistatuoijan kanssa että sua kiinnostaa homma niin hältä saisit varmaan parhaat neuvot.

En tajunnu mitä liinoja sä tarkotit, mutta jälkihoidossa tärkein on puhtaus ja rasvaus. Tuoreen tatuoinnin päälle laitetaan paksu kerros bebanmthenia tai vastaavaa ja kelmu joka otetaan pois kun pääsee tatuointipaikasta kotiin. Silloin leima huuhdellaan ja rasvataan bebanthenilla. Hygienia pitää muistaa niin kauan kun on rupivaihe päällä. Itellä on aika monta tatuointia niin tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1795
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1170
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      444
      1139
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      131
      822
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      766
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      763
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      718
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      681
    Aihe