...telinevoimistelussa yks vähän hintahtava tyyppi töllää mua koko ajan. Inhottaaaa!! Miks sen pitää olla semmonen?? En todellakaan ole homo enkä halua ajatellakkaan tollasii tyyppei!! Kurjaa että joutuu itsetunto kolhuille tollasten takia....D:
ahdistaa koska...
10
140
Vastaukset
- natural selector
Huuda sille sairaalle luonnonoikulle: "Hei anaalisankari! Niin, juuri sinä hinttari! Voisitko olla tuijottamatta mua koko ajan? Käy hermoille tuo sinun homomaisuus!"
Siitä se lähtee.- miks se tölläää
Tekis kyl mieli juu ja tänään ku olo reenit ni jouduin tekeen sen kaa paritöitä!! Hyi!!!
- naturalselector899
miks se tölläää kirjoitti:
Tekis kyl mieli juu ja tänään ku olo reenit ni jouduin tekeen sen kaa paritöitä!! Hyi!!!
hyi helvetti
- Emotyttö_01
naturalselector899 kirjoitti:
hyi helvetti
Sinuna varmaan huomauttaisin asiasta pojalle.... Jos joku tyttö (olen itsekkin tyttö) tölläisi mua niin pyytäisin ettei tuijota... D:
Kuulostaa ahdistavalta. Toivottavasti tyyppi lopettaa.
- Lainelaulu
En yleensä oo homo vastainen (Vaikka krisitystä /helluntailaisesta perheestä olenkin.),mutta hyivsaasta! Hyi hitto! Oikeesti kuka voi olla noin... sairas, et tuijottelee toista jätkää ja vielä kaiken lisäks heteroo. Hei oikeesti, voimii sulle koska toi on jotqin niin... Jos mä oisin sä niin kertosin sikle et en oo kiinnostunu pojista ja että vois lopettaa koska ahdistaa.... mua ahistais ihan dqiraasti... hyi saasta tommonen on jo sairasta.
- miksi se töllää???
Kiitos teille kommenteista ja myötätunnosta. Yritän pärjätä
- *-*
miksi se töllää??? kirjoitti:
Kiitos teille kommenteista ja myötätunnosta. Yritän pärjätä
Miks vitussa pitää vihata homoja? Tai lesboja?? Ihan samanlaisii ihmisiä ku teki. Pitäähän muutkin eri asioista, toinen tykkää koisista, toinen kissoista. Miksi pitää dissata homoja!???
- miksi se töllää???
*-* kirjoitti:
Miks vitussa pitää vihata homoja? Tai lesboja?? Ihan samanlaisii ihmisiä ku teki. Pitäähän muutkin eri asioista, toinen tykkää koisista, toinen kissoista. Miksi pitää dissata homoja!???
No onhan se nyt inhottavaa kun oon hetero ja homo kattelee mua! Ei se oo mukavaa!!
- Emotyttö_01
miksi se töllää??? kirjoitti:
No onhan se nyt inhottavaa kun oon hetero ja homo kattelee mua! Ei se oo mukavaa!!
Ei täällä ole nyt tarkoitus dissata homoja tai vihata heitä. Aloittajan mielestä on vain ahdistavaa, että homo kattelee ku ite on hetero. Jos se tuntuu inhottavalta toisen mielestä, niin kyllä se pitää lopettaa. Tiedän, että moni homo häpeää seksuaalista suuntaustaan ja ovat kaappihomoja, mutta ei homoja silti tarvitse kohdella tavallista paremmin. Kuten on sanottu, homotkin ovat vain ihmisiä. Joten jos aloittaja ei tykkää siitä, että häntä tuijotetaan, on hänellä täysi oikeus huomauttaa asiasta tuolle homolle ihan suoraan. Ei kenenkään tarvitse sietää sellaista joka ahistaa itseään.
- miksi se töllää???
Emotyttö_01 kirjoitti:
Ei täällä ole nyt tarkoitus dissata homoja tai vihata heitä. Aloittajan mielestä on vain ahdistavaa, että homo kattelee ku ite on hetero. Jos se tuntuu inhottavalta toisen mielestä, niin kyllä se pitää lopettaa. Tiedän, että moni homo häpeää seksuaalista suuntaustaan ja ovat kaappihomoja, mutta ei homoja silti tarvitse kohdella tavallista paremmin. Kuten on sanottu, homotkin ovat vain ihmisiä. Joten jos aloittaja ei tykkää siitä, että häntä tuijotetaan, on hänellä täysi oikeus huomauttaa asiasta tuolle homolle ihan suoraan. Ei kenenkään tarvitse sietää sellaista joka ahistaa itseään.
Kiitos emotyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784