ahdistaa koska...

miksi se töllää???

...telinevoimistelussa yks vähän hintahtava tyyppi töllää mua koko ajan. Inhottaaaa!! Miks sen pitää olla semmonen?? En todellakaan ole homo enkä halua ajatellakkaan tollasii tyyppei!! Kurjaa että joutuu itsetunto kolhuille tollasten takia....D:

10

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natural selector

Huuda sille sairaalle luonnonoikulle: "Hei anaalisankari! Niin, juuri sinä hinttari! Voisitko olla tuijottamatta mua koko ajan? Käy hermoille tuo sinun homomaisuus!"
      Siitä se lähtee.

• miks se tölläää

Tekis kyl mieli juu ja tänään ku olo reenit ni jouduin tekeen sen kaa paritöitä!! Hyi!!!

• naturalselector899
        miks se tölläää kirjoitti:

Tekis kyl mieli juu ja tänään ku olo reenit ni jouduin tekeen sen kaa paritöitä!! Hyi!!!

hyi helvetti

• Emotyttö_01
        naturalselector899 kirjoitti:

hyi helvetti

Sinuna varmaan huomauttaisin asiasta pojalle.... Jos joku tyttö (olen itsekkin tyttö) tölläisi mua niin pyytäisin ettei tuijota... D:
        Kuulostaa ahdistavalta. Toivottavasti tyyppi lopettaa.

• Lainelaulu

En yleensä oo homo vastainen (Vaikka krisitystä /helluntailaisesta perheestä olenkin.),mutta hyivsaasta! Hyi hitto! Oikeesti kuka voi olla noin... sairas, et tuijottelee toista jätkää ja vielä kaiken lisäks heteroo. Hei oikeesti, voimii sulle koska toi on jotqin niin... Jos mä oisin sä niin kertosin sikle et en oo kiinnostunu pojista ja että vois lopettaa koska ahdistaa.... mua ahistais ihan dqiraasti... hyi saasta tommonen on jo sairasta.

• miksi se töllää???

Kiitos teille kommenteista ja myötätunnosta. Yritän pärjätä

• *-*
        miksi se töllää??? kirjoitti:

Kiitos teille kommenteista ja myötätunnosta. Yritän pärjätä

Miks vitussa pitää vihata homoja? Tai lesboja?? Ihan samanlaisii ihmisiä ku teki. Pitäähän muutkin eri asioista, toinen tykkää koisista, toinen kissoista. Miksi pitää dissata homoja!???

• miksi se töllää???
        *-* kirjoitti:

Miks vitussa pitää vihata homoja? Tai lesboja?? Ihan samanlaisii ihmisiä ku teki. Pitäähän muutkin eri asioista, toinen tykkää koisista, toinen kissoista. Miksi pitää dissata homoja!???

No onhan se nyt inhottavaa kun oon hetero ja homo kattelee mua! Ei se oo mukavaa!!

• Emotyttö_01
        miksi se töllää??? kirjoitti:

No onhan se nyt inhottavaa kun oon hetero ja homo kattelee mua! Ei se oo mukavaa!!

Ei täällä ole nyt tarkoitus dissata homoja tai vihata heitä. Aloittajan mielestä on vain ahdistavaa, että homo kattelee ku ite on hetero. Jos se tuntuu inhottavalta toisen mielestä, niin kyllä se pitää lopettaa. Tiedän, että moni homo häpeää seksuaalista suuntaustaan ja ovat kaappihomoja, mutta ei homoja silti tarvitse kohdella tavallista paremmin. Kuten on sanottu, homotkin ovat vain ihmisiä. Joten jos aloittaja ei tykkää siitä, että häntä tuijotetaan, on hänellä täysi oikeus huomauttaa asiasta tuolle homolle ihan suoraan. Ei kenenkään tarvitse sietää sellaista joka ahistaa itseään.

• miksi se töllää???
        Emotyttö_01 kirjoitti:

Ei täällä ole nyt tarkoitus dissata homoja tai vihata heitä. Aloittajan mielestä on vain ahdistavaa, että homo kattelee ku ite on hetero. Jos se tuntuu inhottavalta toisen mielestä, niin kyllä se pitää lopettaa. Tiedän, että moni homo häpeää seksuaalista suuntaustaan ja ovat kaappihomoja, mutta ei homoja silti tarvitse kohdella tavallista paremmin. Kuten on sanottu, homotkin ovat vain ihmisiä. Joten jos aloittaja ei tykkää siitä, että häntä tuijotetaan, on hänellä täysi oikeus huomauttaa asiasta tuolle homolle ihan suoraan. Ei kenenkään tarvitse sietää sellaista joka ahistaa itseään.

Kiitos emotyttö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6174
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3072
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2135
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      88
      1053
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe