Halukkaita noitaoppilaita?

WitchQueen

Haluatko oppia "magiaa," "yliluonnollisten" kykyjen avaamista ja vahvistamista tai henkioppaisiin yhteydenpitoa yms? Voin opettaa sinua ilmaiseksi.

Tai oletko joutunut ongelmiin henkimaailman juttujen kanssa tai kokenut selittämättömiä asioita? Voin auttaa sinua ilmaiseksi.

Jumalan toivomuksesta lisään ilmoitukseni tännekin:
Olen aito WitchQueen, poikkeuksellisen voimakas ja taitava noita. WitchQueenit ja -Kingit ovat noitia, -todellisia sellaisia-, joiden voimat ja taidot ovat ylitse muiden noitien. Kerron aiheesta lisää sähköpostitse.
Suurin osa "noidista" on pelkkiä wannabe-noitia, itseoppineita pakanoita ja shamanisteja, jotka kirjoista opettelevat tekniikoita ja loitsuja. Heistä ei koskaan tule mitään todella suurta ja heidän "noituutensa" jää ainoastaan maalliselle tasolle pelkäksi puuhasteluksi ja harrasteluksi.

Lisäksi jos päädyt väärän opettajan oppilaaksi, joudut suureen vaaraan. Näistä vaaroista minä tulen kertomaan sinulle rehellisesti ja suoraan ja neuvon, miten saat täydellisen suojan niiltä.
Olet nyt hyvin onnekas, sillä noitien hierarkiassa olen todella aivan noitamaailman huipulla, maailmanlaajuisesti. Jumalani antoi minulle tehtäväksi alkaa jakaa tietoa ja opetusta tänä aikana, sillä kiinnostus noituuteen on tänä päivänä hyvin suurta ja sen pariin ilman todellista opetusta ja ohjausta ajautuvat joutuvat hyvin suureen vaaraan.

Tämä ei ole mikään vitsi tai kusetus. Epäilijät ja skeptikot älköön vaivautuko. Vastaan ainoastaan niille, jotka kirjoittavat asiallisesti ja haluavat oppia. Lähetä minulle suoraan sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Luultavasti en tule vastailemaan tähän ketjuun lisättäviin viesteihin ja tiedusteluihin.
Tämä ilmoitus on pysyvä, joten jos löydät tämän vasta vuosien kuluttua tämän viestin päiväyksestä, voit yhä edelleen ottaa yhteyttä mainittuun sähköpostiosoitteeseen.

Kirjoittaessasi minulle älä lisää viestiisi oikeaa täydellistä nimeäsi, valokuvaasi, syntymäaikaasi, puhelinnumeroasi äläkä osoitettasi. Todellinen noita pystyy näiden avulla saamaan sinusta energiatasolla otteen ja ottamaan sinut valtaansa, orjakseen ja halutessaan alkamaan kiroamaan sinua tuheton elämäsi, jopa tappaen sinut. Tästä syystä en suosittele ketään pitämään oikeaa kuvaansa esillä facebookissa, keskustelufoorumeilla saati missään muuallakaan. Tämä oli oppitunti nro 1 ja näin luottamus säilyy välillämme - voit olla varma siitä, etten edes voisi vahingoittaa sinua vaikka olisinkin sellaiseen taipuvainen ja halukas.

11

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nimimerkkiä

      Aika negatiivinen on sinun alku tekstisi, voin kyllä kuvitella kuinka pelottelet paskat ulos heikommista. Lopeta.

    • rrdddhthd

      Jos pelkää kuollakseen luettuaan jotain tekstiä, mitä tapahtuukaan kohdatessaan oikeasti niitä asioita? Silloin ei pidä hypätä liian suuriin, eikä varsinkaan vääriin saappaisiin.

    • jaaahas3

      Paljo maksaa,, ja käykö kortti?

    • jfkfbjvkfjh

      Mistä tietää että mummoni puhuu totta että hänen mummo oli noita joka ennusti.
      Mistä löydän ja tiedän voimani nään joskus unia mutta osa toteituu jos en puhu niinstäja toiste päin.
      Miten voin teleksisinoida, kontroiloida elementejä kutsua henkiä.
      Mistä tiedän että olen noita ja onnistuuko magian. Olen tehnyt rakkaus loitsut ja siitä kärsinyt. Mikä on oikea tapa tehdä noituutta.
      Miten pääsen noidan kehästä pois niissä mukana äiti ja mummo he pitävät mut hulluna kun teen noita hommia ja olen muka laiska että mun pitää treenata ja opiskella paremmin kun lukea noita oppikirjoja. Mua se ärsytää sillä tein yhden rukous loitsun johon käytin vertani 1tippa ja energiaa että äiti pääsisi pankiin töihin että pyöryin siinä välissä niin kävi että äiti pääsi eikä hän usko muhun.
      Miksi mulla kiroukset ei toimi.
      Miksi on niin että tunnen väsymystä ja syön hulluna.
      Miksi sain uutena vuotena mummoni sydämmen parantumaan 1 kerran hän oli ihmeisään. Miten saan se toimimaa uudelleen.

      • Rukous Herran puoleen

        Pysy erossa KAIKESTA noituudesta. Raamattu varoittaa näistäkin asioista! Kaiken noituuden takana on saatanallinen henki eikä hyviä noitia ole olemassa. Loitsujen ym. takana on myös pimeyden demoniset henkivallat. Jumalan Henki on maailmankaikkeuden vahvin henkivalta ja käänny asioissasi elävän Jumalan puoleen. Tie elävän Jumalan luokse on Jeesus Kristus, joka voitti Saatanan Golgatan ristillä kun maksoi omalla verellään ja hengellään täyden hinnan meidän synneistämme. Jumala herätti rakkaan poikansa Jeesuksen kuolleista ja hän on kuuleva rukouksesi Pyhän Hengen välityksellä. Jeesus kuoli sinunkin syntiesi tähden ja hänellä on valta antaa ne myös anteeksi ja saat mahdollisuuden siirtyä pimeydestä valkeuteen, kuolemasta elämään ja Saatanan vallasta Jumalan luokse. Kehoitan sinua rukoilemaan seuraavan rukouksen koko sydämestäsi: Jeesus Kristus, kiitos että kuolit minunkin syntieni tähden Golgatan ristillä ja kiitos Jumala että herätit rakkaan poikasi Jeesuksen kuollesta! Anna Jeesus syntini anteeksi ja pese minut puhtaaksi verelläsi. Pyydän myös erityisesti anteeksi että olen tehnyt syntiä okkultismin suhteen ja vapauta minut pimeyden kahleista. Ole Jeesus elämäni Herra ja johdata minut Jumalan hyviin ja iankaikkisiin suunnitelmiin.


      • pois pimeys
        Rukous Herran puoleen kirjoitti:

        Pysy erossa KAIKESTA noituudesta. Raamattu varoittaa näistäkin asioista! Kaiken noituuden takana on saatanallinen henki eikä hyviä noitia ole olemassa. Loitsujen ym. takana on myös pimeyden demoniset henkivallat. Jumalan Henki on maailmankaikkeuden vahvin henkivalta ja käänny asioissasi elävän Jumalan puoleen. Tie elävän Jumalan luokse on Jeesus Kristus, joka voitti Saatanan Golgatan ristillä kun maksoi omalla verellään ja hengellään täyden hinnan meidän synneistämme. Jumala herätti rakkaan poikansa Jeesuksen kuolleista ja hän on kuuleva rukouksesi Pyhän Hengen välityksellä. Jeesus kuoli sinunkin syntiesi tähden ja hänellä on valta antaa ne myös anteeksi ja saat mahdollisuuden siirtyä pimeydestä valkeuteen, kuolemasta elämään ja Saatanan vallasta Jumalan luokse. Kehoitan sinua rukoilemaan seuraavan rukouksen koko sydämestäsi: Jeesus Kristus, kiitos että kuolit minunkin syntieni tähden Golgatan ristillä ja kiitos Jumala että herätit rakkaan poikasi Jeesuksen kuollesta! Anna Jeesus syntini anteeksi ja pese minut puhtaaksi verelläsi. Pyydän myös erityisesti anteeksi että olen tehnyt syntiä okkultismin suhteen ja vapauta minut pimeyden kahleista. Ole Jeesus elämäni Herra ja johdata minut Jumalan hyviin ja iankaikkisiin suunnitelmiin.

        Amen.


    • Noita hässi mut

      Ihan hyvä esipuhe lesbolle iskeä kiimaisia teinityttöjä.

    • sgdvx

      Noita hässi mut nimimerkki on asian ytimessä.

    • Viihdettä arkeen

      Pitäisiköhän itsekin alkaa trollailla aloitusviestin kaltaisella tekstillä ja feikkimailiosoitteella, ja katsoa kuinka moni tosiaan lähettää vakavissaan s.postia.

    • khöm

      sinä kyllä kuulut tekstisi keskivaiheilla kuvailemaasi sakkiin.

      tv: shamaani jo viidennessä polvassa. aikuisen oikeesti

    • Totta on.

      Lähetin viestiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe