Vähän niin kuin lopetetussa huopatossutehtaassa =)
Kuinkahan moni on muuten menossa tänään Kaisaan, kun mummoilla on siellä 10 vuotis bailut.
Sen näkee sitten illalla!
Täällähän on hiljaista
12
1019
Vastaukset
- vuosi Nuoruudestani
Voi olla että olen tänään ulos menossa. En vain oikein tiedä stadin mestoja missä kandeis käydä. Käyn niin harvoin katsos :)
- Thci
Onks ne mummojen bileet ihan kaikille ilman mitään ikärajaa, siis se korkeempi? No, en muutenkaan pääsis sinne kun pitää istua kotona lapsenvahtina..
Eikä pääse huomennakaan Hehkuun likennevalo bileisiin.. :(- Cooler
Mummolaakson järjestämä. Siellä on Seija Varjus:)
- Thci
Cooler kirjoitti:
Mummolaakson järjestämä. Siellä on Seija Varjus:)
Ei saa nauraa:) Mä oon vaa ymmärtäny et niilä ois yleensä joku ikäraja et sinne ei tulis niin paljon nuoria. Ehkä olen väärässä , en tiedä.
- n-79
siellä on se meininki? Pitäisi varmaan mennä katsomaan ;), mutta arkailen niin pirusti.
Noin puolitoista vuotta sitten "löysin" vasta itseni ja ei tästä tuu mitään :(. On Hehkut koluttu, mutta siellä kaikki vaan pyörii omissa piireissään ja mä näytän kaappihomolta sadan kilsan päähän. Jep, mutta ei vaivuta itsesäälin ikeeseen. Kai se on baanalle lähdettävä. Eli onkos kahdenkympin "paremmalle" puolelle päätyneitä tulossa?
Niin ja tuo 79 on syntymävuosi, ei ikä...- Jennifer
..mietin, missä todellakin ovat netin äärestä iäkkäät naiset....siis yli 6-kymppiset..:)
DTM:n kahvilassa joskus näkee tooosi iäkkään naisparin. Siitä tulee minulle hyvä olo!
Ei noi mummiksenkaan naiset ole iäkkäitä, vaikka niin nimestä päätellen luulis..:) - Pir
Ei ikä! Ja minä kun ajattelin vampata...
- n-79
Pir kirjoitti:
Ei ikä! Ja minä kun ajattelin vampata...
tasan ei käy onnenlahjat ;)
- Jennifer
..siellä oli eilen ja monet minulle tärkeät ystäväni olivat siellä myös.
Se Varjuksen likka on muuten kaunis!
Kerrassaan loistava ilta..;)- tiitu
hyvin minäkin siellä viihdyin! Meno oli mukavaa, vaikken Varjuksen suuri fani olekaan..
- Jennifer
tiitu kirjoitti:
hyvin minäkin siellä viihdyin! Meno oli mukavaa, vaikken Varjuksen suuri fani olekaan..
..en edes tiennyt, millaista on Varjuksen musiikki ja eipä se nyt kummostakaan ollut..:)
Mutta nainen oli nätti.
- Mehukatti
Laita kaijutin päälle niin kuulet kuinka äänet puhuvat ;O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658