Mummoksi tulemisesta, kun toiselta palstalta se poistettiin. :-(
Sättitutuille ilmoitan (ne ketkä eivät vielä tiedä)että minusta tuli mummu viime lauantaina.
Paljon Onnea niille sättäilymummuille keitä tiedän, jotka ovat myös mummoutuneet lähiaikoina.
saanko tänne ilmoittaa???
8
760
Vastaukset
- John Wayne
..ilmoittanut ton nyt kaikille muille paitsi seksi-palstalle...no onnea nyt kuitenkin.
@---->-->----- - Mumma
Lämpimät onnitteluni minunkin puolesta.
Minä joudun vielä odottelemaan mummiuttani viikon-pari... tai mistäs sen tietää vaikka lapsenpäästö olisi jo käynnissä.
Jotensakin tuntuu kuin mummiksi tulo vastaisi eräänlaista aatelisoitumista.
Monia armorikkaita vuosia teille!- yksi äiti
Tai voihan se olla niinkin, ettet tule mummoksi, onhan noita lapsettomia.
- Onnellinen mummo kans
Tiedän tunteen....itsestäni tuli mummo pari vuotta sitten ja lupaan että se muuttaa koko elämän! Ajattele ilman vastuun häivää saat vain hellitellä ja hoivailla ja sittenkö kyllästyttää niin painelet kotiin! Ei tarvitse öitä valvoa eikä kakkapyykkiä pestä...tarvii vain nautiskella!
- AAAAhhhhh
onnee vaan, tosi nuorelle mummille. En toivo vielä itsestäni mummua noin nuorena, toivottavasti omalle lapselle on oppi mennyt perille ei perillisiä vielä pitkään aikaan.......:)
- uzzi
Mummo-Jatille :)
- lilli-62
ja nauti ...
- Tarja
Paljon Onnea sinulle ja tyttärellesi ja vauvalle
Terveisin Tarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841362- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114613- 48587
- 18548