f4ck

dadadadam!

F4ck on mahtava tyyppi! Minkälainen tyyppi siellä oikeasti kirjoittelee?

78

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolife@all

Lukeani mukaan hänellä on femmen habitus.

• f4ck

iik meneeks tää etelä-suomeen??? Kerro tuntomerkkejä jos se oisin vaiks mä?????

Mä olen femme, hauska, lempee, huolehtivainen, sosiaalinen, antelias, kohtelias, näsä, eläinrakas ja huumorintajuinen. Harrastan liikuntaa, elokuvia ja lukemista. Eli kävelen ärrälle hakee dvd:n ja seiskan. Rakastan eläimiä, mäyräkoiria varsinkin haahaa (tää on se humoristi mussa just) niitäkin kannan kaupasta.

Mun lempiväri on kesä ja vuodenaika on vihree. Mä teen hyvää duunia ja vapaalla autan ihmisiä. Kun antaa niin saa, tämä on niin karmaan kirjoitettu.

Mä pidän ihmisitä jotka on persoonia, emmäätiedä ihmiset on mulle kiviä kengässä. Mua ihmetyttää ihmisten kyvyttömyys ymmärtää miksi niiden on vaikee ymmärtää muita. Matka maailmaan on aloitettava matkalla itseensä.

Oma kehitys ei pysähdy koskaan, ja matka maailmalla ei saisi jämähtää jo ennenku se alkaakaan siihen kotikylään tai sen viereiseen isoon kaupunkiin. Näkemällä ja kokemalla saa elämäänsä enemmän iloa jopa niistä surullisista asioista maailmalla.

Positiivisuus on voimaa ja mun moottori käy sillä.

Ja ei, en dokaa enkä lue seiskaa en röökaa enkä syö lihaakaan kauheasti, en ole vega enkä harrasta mitään ihmeellistä ruokakulttuuria muuta kuin että nautin hyvästä ruoasta ja seurasta sen kanssa.

Olen nähnyt elämää siltä kantilta kun asiat on huonosti, kun fyysinen rajattu olotilamme särkyy ja huomaa miten pienikin asia on mahdotonta jos ei toimi kroppa. Olen nähnyt ihmisten vetävän viimeisiä henkäyksiään ja katsonut silmiin kun kaikki on mennyt ja pidellyt kättä joka pyytää apua eikä sulla ole muuta kuin lohduttavat sanat.

Sellaista.

• jaa niin ja

unohtui mainita, olen myös narsisti:)

• Siirappia oli lukea
        jaa niin ja kirjoitti:

unohtui mainita, olen myös narsisti:)

Niin narsistihan ei itsessään näe mitään kielteistä ja näin ollen ei osaa myöskään sitä mainita. Kertaakaan ei ole f4ck myöntänyt olevansa väärässä, saatikka osannut pyytää anteeksi, ei edes silloin milloin olisi selkeästi aihetta. Paljon kirjoittaa asiaa, mutta välillä tunneälykkyys loistaa poissaolollaan.
        F4ck, uskot ihmisen jatkuvaan kehitykseen, niin toivon että kehität hieman itsekriittisyyttä.

• f4ck
        Siirappia oli lukea kirjoitti:

Niin narsistihan ei itsessään näe mitään kielteistä ja näin ollen ei osaa myöskään sitä mainita. Kertaakaan ei ole f4ck myöntänyt olevansa väärässä, saatikka osannut pyytää anteeksi, ei edes silloin milloin olisi selkeästi aihetta. Paljon kirjoittaa asiaa, mutta välillä tunneälykkyys loistaa poissaolollaan.
        F4ck, uskot ihmisen jatkuvaan kehitykseen, niin toivon että kehität hieman itsekriittisyyttä.

olen pyytänyt ja tulen pyytämään jos olen väärässä. Jos olen erimieltä niin en näe siinä mitää syytä pyytää anteeksi. Tunneäly, lempisanani. Miten sä kuvailisit tunneälyä, esim itsessäs esiintyvää.
        Mulla on hyvinkin kova itsekritiikki.

Mä käytän negatiivisuuteen en ollenkaan tai minimaalisen ajan päivässä, mutta mietitääs nyt sitten niitä negatiivisia, sehän on suomalainen perinne, niistä pitäisi itseasiassa aloittaa ja niissä ja vain niissä pysyä.

Olen aika vaativa, kaiken suhteen, myös itseni. Olen itsepäinen. Olen toiminnallisesti nyt ja heti-ihmisiä. Mulla on vahva näkemys asioista ja olen pomotyyppiä.

Ne on mun suurimmat miinukset.

Narsistisuus on varmaan vielä päivän sana, sitten kun sieltä tulee joku uusi niin sitten kaikkia aletaan taas sanomaan sellaisiksi. Se on sitä laumasieluisuutta. Odotelkaa nyt rauhassa että joku tuo uuden sanan minkä alle voitte laittaa ihmiset jotka menee yli hilseen.

• sivusta seurannut
        f4ck kirjoitti:

olen pyytänyt ja tulen pyytämään jos olen väärässä. Jos olen erimieltä niin en näe siinä mitää syytä pyytää anteeksi. Tunneäly, lempisanani. Miten sä kuvailisit tunneälyä, esim itsessäs esiintyvää.

Mä käytän negatiivisuuteen en ollenkaan tai minimaalisen ajan päivässä, mutta mietitääs nyt sitten niitä negatiivisia, sehän on suomalainen perinne, niistä pitäisi itseasiassa aloittaa ja niissä ja vain niissä pysyä.

Olen aika vaativa, kaiken suhteen, myös itseni. Olen itsepäinen. Olen toiminnallisesti nyt ja heti-ihmisiä. Mulla on vahva näkemys asioista ja olen pomotyyppiä.

Narsistisuus on varmaan vielä päivän sana, sitten kun sieltä tulee joku uusi niin sitten kaikkia aletaan taas sanomaan sellaisiksi. Se on sitä laumasieluisuutta. Odotelkaa nyt rauhassa että joku tuo uuden sanan minkä alle voitte laittaa ihmiset jotka menee yli hilseen.

Olen pari vuotta lukenut palstaa ja en kertaakaan ole huomannut, että olisit myöntänyt olevasi väärässä ja näin pyytäneen anteeksi. Jos joku tietää jostain asiasta enemmän niin et edes silloin kykene myöntämään asian laitaa vaan monesti yrität vaikka väkisin sopertaa jotain ja ohjaamaan asia hieman sivuraiteille ettei vain kukaan huomaisi ettet ihan aina kaikkea tiedäkkään.
        Kaikkea kirjoittamaasi en ole lukenut, koska en täällä joka päivä lueskele, mutta mielestäni tarpeeksi luodakseni käsityksen, miten tässä asiassa toimit ainakin täällä virtuaalimaailmassa.
        Sanot, että käytät negatiivisuuten en ollenkaan tai minimaalisen ajan päivässä. Kyllä se toisten haukkuminen tyhmiksi ja vähempiälyisemmiksi on aikamoista, aktiivista ja turhaa negatiivisuuden viljelyä. Toivottavasti ymmärrät, että moinen kertoo sinusta enemmän kuin haukkumastasi ihmisestä.
        Minkälainen pomotyyppi olet? Sellainen joka kannustaa muita vai lyö lyttyyn?
        Jyräätkö vahvan näkemyksesi hinnalla millä hyvänsä eteenpäin ja muiden näkemykset jos eivät mielytä lyöt lyttyyn. Toisaalta olet myöntänyt tämän sinun vahvan näkemyksen ja pomotyypin negatiiviseksi piirteiksi, joten se on jo jotain.

• f4ck
        sivusta seurannut kirjoitti:

Olen pari vuotta lukenut palstaa ja en kertaakaan ole huomannut, että olisit myöntänyt olevasi väärässä ja näin pyytäneen anteeksi. Jos joku tietää jostain asiasta enemmän niin et edes silloin kykene myöntämään asian laitaa vaan monesti yrität vaikka väkisin sopertaa jotain ja ohjaamaan asia hieman sivuraiteille ettei vain kukaan huomaisi ettet ihan aina kaikkea tiedäkkään.
        Kaikkea kirjoittamaasi en ole lukenut, koska en täällä joka päivä lueskele, mutta mielestäni tarpeeksi luodakseni käsityksen, miten tässä asiassa toimit ainakin täällä virtuaalimaailmassa.
        Sanot, että käytät negatiivisuuten en ollenkaan tai minimaalisen ajan päivässä. Kyllä se toisten haukkuminen tyhmiksi ja vähempiälyisemmiksi on aikamoista, aktiivista ja turhaa negatiivisuuden viljelyä. Toivottavasti ymmärrät, että moinen kertoo sinusta enemmän kuin haukkumastasi ihmisestä.
        Minkälainen pomotyyppi olet? Sellainen joka kannustaa muita vai lyö lyttyyn?
        Jyräätkö vahvan näkemyksesi hinnalla millä hyvänsä eteenpäin ja muiden näkemykset jos eivät mielytä lyöt lyttyyn. Toisaalta olet myöntänyt tämän sinun vahvan näkemyksen ja pomotyypin negatiiviseksi piirteiksi, joten se on jo jotain.

kyllä mä olen, ja jos joku tietää asiasta enemmän mä en kyllä selkeetä faktaa ala kiistämään. Mielipideasiat on erikseen, ja niissä mä olen kovapäinen. Mutta mä olen kyllä aina muuttanut mieltä ja suuntaa jos mä olen saanut selkeet syyt siihen, eli ihan loppuun asti jyrä mä en ole.
        Kuten sanoin, mä en ala tasapäistään ihmisiä, jos on tyhmä niin on, lässyttäköön niiden äidit ja kaverit kuinka hyvin ne pärjää kun osaa nimensä kirjoittaa, facebookkiin. Mut mä en. Mä en tule tänne palstalle niin kuin eräät jotka jaksaa mua koittaa hermostuttaa, ja nappaa jotain hampaisiini ja ala jauhamaan. Jos joku kysyy tyhmää annan samanlaisen vastauksen.

Asiaan olen aina vastannut asialla ja en ala jauhamaan mitään äitis oli tai yms läppää. Se mua ihmetyttää ett monet tekee täällä juurikin sitä, ne nappaa vain kirjoittajan ja alkaa selittämään jotain läskeistä ja reisareista. Vaikka kysyjä puhuisi säästä. Niille kukaan ei sano mitään. Sitten ku mä sanon jollekkin tyhmälle kun se haluu shoppaa uuden muijan jotain niin mä olen sitten pahis. Se on aika huvittavaa. Mut mä olen niin törmännyt tuohon, se on erilaisuus. Ihan kuin heterot mekin pelätään erilaisuutta. Mä en ole tavisluonne ja tiedostan sen, enkä sano tätä millään painotuksella vaan ihan asiana, kun ei sulaudu massaan saa päälleen niin paljon lokaa.

Mua se ei syö, joskus jaksan sitä vieläkin ihmetellä mutta en luonnollisesti ota paineita muuttua joksikin lampaaksi. Mutta se on kovin yleistä, ja varsinkin täällä. Mä tiedän että jaksan jauhaa siitäkin ett se on suomalaisten perusluonne, koittaa olla tapettia.

Kyllä mä olen kuuntelevainen pomotyyppi, mä en vain hyväksy mitään piiperrystä. Mä olen kasvanut ja elänyt ja asun vahvojen naispersoonien ympäröimänä, emmäätiedä tai öööjaa ihmiset on mulle tuskallisia. Jos ihminen alkaa jahkailemaan ja epäröimään niin mä teen jo siinä vaiheessa. Tottakai mulla on työtä itseni kanssa mut mitä täälläki lukee, tuntuu ettei kaikki edes ymmärrä liikkua eteenpäin koko aika. Seisotaan paskassa ja ihmetellään ettei paskan haju lähde.

• sivusta seurannut
        f4ck kirjoitti:

kyllä mä olen, ja jos joku tietää asiasta enemmän mä en kyllä selkeetä faktaa ala kiistämään. Mielipideasiat on erikseen, ja niissä mä olen kovapäinen. Mutta mä olen kyllä aina muuttanut mieltä ja suuntaa jos mä olen saanut selkeet syyt siihen, eli ihan loppuun asti jyrä mä en ole.
        Kuten sanoin, mä en ala tasapäistään ihmisiä, jos on tyhmä niin on, lässyttäköön niiden äidit ja kaverit kuinka hyvin ne pärjää kun osaa nimensä kirjoittaa, facebookkiin. Mut mä en. Mä en tule tänne palstalle niin kuin eräät jotka jaksaa mua koittaa hermostuttaa, ja nappaa jotain hampaisiini ja ala jauhamaan. Jos joku kysyy tyhmää annan samanlaisen vastauksen.

Asiaan olen aina vastannut asialla ja en ala jauhamaan mitään äitis oli tai yms läppää. Se mua ihmetyttää ett monet tekee täällä juurikin sitä, ne nappaa vain kirjoittajan ja alkaa selittämään jotain läskeistä ja reisareista. Vaikka kysyjä puhuisi säästä. Niille kukaan ei sano mitään. Sitten ku mä sanon jollekkin tyhmälle kun se haluu shoppaa uuden muijan jotain niin mä olen sitten pahis. Se on aika huvittavaa. Mut mä olen niin törmännyt tuohon, se on erilaisuus. Ihan kuin heterot mekin pelätään erilaisuutta. Mä en ole tavisluonne ja tiedostan sen, enkä sano tätä millään painotuksella vaan ihan asiana, kun ei sulaudu massaan saa päälleen niin paljon lokaa.

Mua se ei syö, joskus jaksan sitä vieläkin ihmetellä mutta en luonnollisesti ota paineita muuttua joksikin lampaaksi. Mutta se on kovin yleistä, ja varsinkin täällä. Mä tiedän että jaksan jauhaa siitäkin ett se on suomalaisten perusluonne, koittaa olla tapettia.

Kyllä mä olen kuuntelevainen pomotyyppi, mä en vain hyväksy mitään piiperrystä. Mä olen kasvanut ja elänyt ja asun vahvojen naispersoonien ympäröimänä, emmäätiedä tai öööjaa ihmiset on mulle tuskallisia. Jos ihminen alkaa jahkailemaan ja epäröimään niin mä teen jo siinä vaiheessa. Tottakai mulla on työtä itseni kanssa mut mitä täälläki lukee, tuntuu ettei kaikki edes ymmärrä liikkua eteenpäin koko aika. Seisotaan paskassa ja ihmetellään ettei paskan haju lähde.

Et hyväksy piiperrystä ja emmätiedä ja ööööjaaa ihmiset ovat tuskallisia. Eli et hyväksy erillaisuutta.

• Yks bööna vaan
        f4ck kirjoitti:

"Mä olen kasvanut ja elänyt ja asun vahvojen naispersoonien ympäröimänä"
        Olen useammin kuin kerran lukenut, että moni narsisti ja sosiopaatti on elänyt ja varttunut vahvan ja dominoivan naispersoonan ympäröimänä.

• f4ck

Et hyväksy piiperrystä ja emmätiedä ja ööööjaaa ihmiset ovat tuskallisia. Eli et hyväksy erillaisuutta.

puhuin nyt tekemisestä, millainen pomotyyppi olen. Mutta luultavasti jos pitäisi valita kumman kanssa viettäisin aikaa, ihmisen joka on vikkelämpi aivoista tai sellaisen joka on emmäätiedä, niin totta, en olisi jälkimmäisen kanssa. Mä en silti ole raahaamassa tyhmiä ja hitaita ihmisiä roviolle enkä kieltämästä heitä menemästä naimisiin tai adoptoimasta lapsea jne.
        Jos sinä käytät hyväksyntä sanaa noin, oletan että hyväksyt kauheitakin asioita jos on vain yhdenlaista hyväksyntää. Kaiken kattavaa. Mutta toi on juuri sitä kun halutaan laittaa kaikki samalle viivalle ja uskotella että kaikki pystyy siinä viivalla seistä. Ei pysty. On ihmisiä jotka tippuu siitä viivalta ja eri syistä. Sä hyväksyt siis kaiken erilaisuuden eli kaikki jotka tippuvat siltä viivalta jonkun syyn takia, oli se sitten hitaus tai rikollinen jne.

Onhan toikin tapa hyväksyä kaikki. Onnea siihen maailmankuvaan.

• f4ck
        Yks bööna vaan kirjoitti:

"Mä olen kasvanut ja elänyt ja asun vahvojen naispersoonien ympäröimänä"
        Olen useammin kuin kerran lukenut, että moni narsisti ja sosiopaatti on elänyt ja varttunut vahvan ja dominoivan naispersoonan ympäröimänä.

monella on äiti ja vahva sellainen. Jos haluaa pitää mua narsistina niin siitä vain. Todellakin mulla on piirteitä jotka sopii moneenkin asiaan.

• 12'42112321
        f4ck kirjoitti:

Oletko sitten päässyt etenemään urallasi esimiestehtäviin?

• ihailija1
        f4ck kirjoitti:

monella on äiti ja vahva sellainen. Jos haluaa pitää mua narsistina niin siitä vain. Todellakin mulla on piirteitä jotka sopii moneenkin asiaan.

f4ck ootko sinkku?

• bööna taas
        f4ck kirjoitti:

puhuin nyt tekemisestä, millainen pomotyyppi olen. Mutta luultavasti jos pitäisi valita kumman kanssa viettäisin aikaa, ihmisen joka on vikkelämpi aivoista tai sellaisen joka on emmäätiedä, niin totta, en olisi jälkimmäisen kanssa. Mä en silti ole raahaamassa tyhmiä ja hitaita ihmisiä roviolle enkä kieltämästä heitä menemästä naimisiin tai adoptoimasta lapsea jne.
        Jos sinä käytät hyväksyntä sanaa noin, oletan että hyväksyt kauheitakin asioita jos on vain yhdenlaista hyväksyntää. Kaiken kattavaa. Mutta toi on juuri sitä kun halutaan laittaa kaikki samalle viivalle ja uskotella että kaikki pystyy siinä viivalla seistä. Ei pysty. On ihmisiä jotka tippuu siitä viivalta ja eri syistä. Sä hyväksyt siis kaiken erilaisuuden eli kaikki jotka tippuvat siltä viivalta jonkun syyn takia, oli se sitten hitaus tai rikollinen jne.

Onhan toikin tapa hyväksyä kaikki. Onnea siihen maailmankuvaan.

Hitaus on tärkeä osa ihmistä. Se mahdollistaa monipuolisen läsnäolon itsensä ja oman tekemisen kanssa ja täten myös hidas ihminen on paremmin läsnäolon muiden kanssa. Ihminen joka tekee asiat hitaammin, tekee myös vähemmän virheitä. Ja virheiden korjaaminen on se vasta ajantuhlausta onkin.

• bööna ku bööna
        f4ck kirjoitti:

"Kun antaa niin saa, tämä on niin karmaan kirjoitettu."
        Pitääkö aina saada jotain jos antaa? Oli kysymyksessä sitten joku konkreettinen asia tai pelkkä antamisesta saatu mielihyvän tunne.
        Koko lause, kun antaa niin saa, kuulostaa laskelmoidulta ajatusmaailmalta.

• f4ck
        bööna ku bööna kirjoitti:

"Kun antaa niin saa, tämä on niin karmaan kirjoitettu."
        Pitääkö aina saada jotain jos antaa? Oli kysymyksessä sitten joku konkreettinen asia tai pelkkä antamisesta saatu mielihyvän tunne.
        Koko lause, kun antaa niin saa, kuulostaa laskelmoidulta ajatusmaailmalta.

aivan, laskelmoin hyvän karman. Olisi pitänyt siis sanoa tarkemmin että kun laittaa hyvää kiertämään niin tulee hyvää vastaankin.

• f4ck
        bööna taas kirjoitti:

Hitaus on tärkeä osa ihmistä. Se mahdollistaa monipuolisen läsnäolon itsensä ja oman tekemisen kanssa ja täten myös hidas ihminen on paremmin läsnäolon muiden kanssa. Ihminen joka tekee asiat hitaammin, tekee myös vähemmän virheitä. Ja virheiden korjaaminen on se vasta ajantuhlausta onkin.

hitaus on tärkeä osa ihmistä ettei tee niin virheitä. Noniin, mun puolesta jengi voi vaikka ryömiä ja puhua sanan tunnissa, tuleepahan sitten kunnolla liikuttua ja harkitusti puhuttua. Ei virheitä, sehän on selvä että hitaat ei tee virheitä. Nopeudestahan se kaikki on kiinni. Vittu mikä ajattelumalli. Mitäs formulakuskit, onks ne nyt sitten ihmiskunnan pohjasakkaa ku niillä on nopeet refleksit ja ynnä muut jotka vain osaa olla nopeita, eiks ne olekkaan kunnon ihmisiä kun niiltä puuttuu hitaat otteet.

Entäs joku duunari, joka tekee duunin nopeammin kuin toinen, meeksä lässyttää sillekki ett sä nyt teet väärin ja varmasti virheitä. Katsos tätä Marttia tässä vieressä joka tekee näin hitaasti ja ei ihan kauheesti virheitä.

Mitäs jos jotkut on vaan nopeita, niin älyltä kuin toiminnoiltaan. Ilman että virheet lisääntyy ja maailman kaikki aika menee niiden korjaamiseen, niiltä hitailta jota varmaan sun mukaan joutuu korjaamaan nopeiden jäljet.

• f4ck
        12'42112321 kirjoitti:

Oletko sitten päässyt etenemään urallasi esimiestehtäviin?

olen niissäkin toiminut, vapaus on vaan mulle rakkaampaa joten haluan itse määrätä asioista, ajastani.

• f4ck
        ihailija1 kirjoitti:

f4ck ootko sinkku?

en

• sama bööna
        f4ck kirjoitti:

hitaus on tärkeä osa ihmistä ettei tee niin virheitä. Noniin, mun puolesta jengi voi vaikka ryömiä ja puhua sanan tunnissa, tuleepahan sitten kunnolla liikuttua ja harkitusti puhuttua. Ei virheitä, sehän on selvä että hitaat ei tee virheitä. Nopeudestahan se kaikki on kiinni. Vittu mikä ajattelumalli. Mitäs formulakuskit, onks ne nyt sitten ihmiskunnan pohjasakkaa ku niillä on nopeet refleksit ja ynnä muut jotka vain osaa olla nopeita, eiks ne olekkaan kunnon ihmisiä kun niiltä puuttuu hitaat otteet.

Entäs joku duunari, joka tekee duunin nopeammin kuin toinen, meeksä lässyttää sillekki ett sä nyt teet väärin ja varmasti virheitä. Katsos tätä Marttia tässä vieressä joka tekee näin hitaasti ja ei ihan kauheesti virheitä.

Mitäs jos jotkut on vaan nopeita, niin älyltä kuin toiminnoiltaan. Ilman että virheet lisääntyy ja maailman kaikki aika menee niiden korjaamiseen, niiltä hitailta jota varmaan sun mukaan joutuu korjaamaan nopeiden jäljet.

Sulla meni koko pointti hitaudesta sivuun. Sitä se teettää kun nopeasti lukee ja ei ajattele tarpeeksi koko hitauskäsitteen syvintä olemusta ihmisen osana.

• kaffeböna
        f4ck kirjoitti:

olen niissäkin toiminut, vapaus on vaan mulle rakkaampaa joten haluan itse määrätä asioista, ajastani.

Voihan sen noinki kääntää kun tietää tai annetaan tiedoksi ettei esimiestehtäviin sovi.

• f4ck
        sama bööna kirjoitti:

Sulla meni koko pointti hitaudesta sivuun. Sitä se teettää kun nopeasti lukee ja ei ajattele tarpeeksi koko hitauskäsitteen syvintä olemusta ihmisen osana.

sä käytät hitautta kuvaamaan itsensä kanssa olemista ja sanot että hitaus on oiva sana kuvaamaan ihmisen läsnäoloa itsensä kanssa. Olitko sä ihanan hitaasti ittes kanssa läsnä tänään? Kuulostaa kyllä, hitaalle ajattelulle, ehkäpä sulla on joku ideanpoikanen tuossa hitaudessa.

• f4ck
        kaffeböna kirjoitti:

Voihan sen noinki kääntää kun tietää tai annetaan tiedoksi ettei esimiestehtäviin sovi.

ai niin, unohdin että sä varmaan tiedät mun työhistorian parhaiten, Nyt siis oon jo potkutkin saanut?

• AY839 HEL-LHR
        sama bööna kirjoitti:

Luin noin 7-8 vuotta sitten lentomatkalla lehteä jossa oli mielenkiintoinen artikkeli juuri tuosta hitaudesta ja sen tuoman rauhallisuuden tärkeydestä ja läsnäolokyvystä. Erityisesti tällä oli merkitystä paljon ajattelua vaativissa tehtävissä.
        Artikkelin lopussa kiteytettiin sanoilla; rauhallinen on tehokas.

• vaaaauuu
        f4ck kirjoitti:

ai niin, unohdin että sä varmaan tiedät mun työhistorian parhaiten, Nyt siis oon jo potkutkin saanut?

Onko sulla ihan työhistoria? Ei uskoisi.

• f4ck
        AY839 HEL-LHR kirjoitti:

Luin noin 7-8 vuotta sitten lentomatkalla lehteä jossa oli mielenkiintoinen artikkeli juuri tuosta hitaudesta ja sen tuoman rauhallisuuden tärkeydestä ja läsnäolokyvystä. Erityisesti tällä oli merkitystä paljon ajattelua vaativissa tehtävissä.
        Artikkelin lopussa kiteytettiin sanoilla; rauhallinen on tehokas.

rauhallisuus, sen ymmärrän käyttettäväksi tuossa yhteydessä, hitaus, mä en miellä sitä mitenkään avainsanaksi. Hyvä ajattelija on siis hidas.
        Mä en kyllä saa tota kuvaa ehjäksi päässäni, eikä mun onneksi tarvi, en ole hidas ajattelija mitenkään päin.

• böönä duunimatkalla
        vaaaauuu kirjoitti:

Onkohan sillä edes töitä, kun täällä niin usein ja paljon ehtii kirjoittaa.

• f4ck
        vaaaauuu kirjoitti:

miksi sitä on vaikea uskoa?

• f4ck
        böönä duunimatkalla kirjoitti:

Onkohan sillä edes töitä, kun täällä niin usein ja paljon ehtii kirjoittaa.

onneksi sä duunimatkaltasi ehdit vielä käväistä. Hyvää työpäivää, hidasta sellaista, niin olet tehokas! Tsemii.

• lätt som en plätt
        f4ck kirjoitti:

rauhallisuus, sen ymmärrän käyttettäväksi tuossa yhteydessä, hitaus, mä en miellä sitä mitenkään avainsanaksi. Hyvä ajattelija on siis hidas.
        Mä en kyllä saa tota kuvaa ehjäksi päässäni, eikä mun onneksi tarvi, en ole hidas ajattelija mitenkään päin.

Hitaampi, rauhallisempi ajattelutapa mahdollistaan monipuolisen, monelta eri näkökulmalta lähtevän ajatattelun. Se edesauttaa eri näkökulmien syvällisemmän tutkiskelun erillisinä osina sekä miten ne toimii suuremmassa kokonaisuudessa.

• 7+3
        f4ck kirjoitti:

Nykypäivänä ei esimieheksi kyllä valitakaan ihmistä joka kykenee ainoastaan kivikaudelta peräisin olevaan "satulajohtamiseen". Ilmoitat kuitenkin olleesi esimiestehtävissä, vaaditko itsellesi virallisesti esinaisen titteliä? Esimieshän et ole voinut olla kun jo pelkästään sana mies saa sinut provosoitumaan.

• bööna softainssi
        f4ck kirjoitti:

onneksi sä duunimatkaltasi ehdit vielä käväistä. Hyvää työpäivää, hidasta sellaista, niin olet tehokas! Tsemii.

Mulle maksetaan hitaantyönlisää kun teen hommat täysin virheettömästi ja en aiheuta ylimääräisiä kustannuksia lafkalle kuten monesti tuppaa käymään niiden kohdalla, jotka ovat mukamas mopeita ja on monta rautaa tulessa. Useasti joudun korjailemaan näiden huithapeleiden virheitä.

• äätsiuu
        f4ck kirjoitti:

Onneksi et ole pomoni.

• f4ck
        äätsiuu kirjoitti:

Onneksi et ole pomoni.

terveydeksi, sulla lensi ruudulle jotain.

• asadd
        f4ck kirjoitti:

en

:(((((

• prinsessa satumaan
        f4ck kirjoitti:

terveydeksi, sulla lensi ruudulle jotain.

koskaan ei pitäis väheksyy ketään ihmistä hitauden ja nopeuden välillä !!!!!!

mutta jos ajattelee ihmisten eroja toiset tuo asiat suoraan esille !!!!
        toiset arvostelee seläntakana skeidaa mitä minä en arvosta juurikaan yhtään

aina pitäs muistaa että kaikki me ihmiset olaan erinlaisia

asia mitä mä en hyväksy on se että arvostelaan ihmisiä jota ei edes tunneta
        mikä on sisäännä sääli ........

kukaan ihminen ei ole täydellinen jokaisella meillä on niin hyvät kuten myös huonot puolet

• LesbianW.

Olen aina Sinusta pitänyt tällä palstalla! Vaikka kerran hypit munkin niskaan. .
      Kommenttejasi on mielenkiintoista lukee... Ihanan suorapuheinen ja minun ajatumaailmassa aina oikeassa:)

• salettiii

Älkää nyt pitäkö jumalana sentään että näin ylistetään, on sitä kaikilla ongelmia elämässä, toisilla vähän toisilla huimasti. Toiset saa tietynlaisen kuvan kyseisestä henkilöstä minä toisenlaisen. Niin kuin minusta nyt joku saa toisenlaisen kun kirjoitan negatiiviseen sävyyn ja varmasti joku tähän kommentoi. Hän kertoi itsestään kun hänestä kysyttiin. En ymmärrä miksi tiettyä henkilöä täällä ylistetään, mutta ei se haittaa, harvoin käyn palstalla ja samoilla nimimerkeillä monet kirjottaa.
      Älkää nyt hänestä tai kenestäkään muusta tehkö lesbojen yli jumalaa, ei tänne monet jaksa omia elämänkertoja tai kehityksiä kirjoitella, hän antaa ymmärtää että hän on aonly one joka on kokenut elämässään paljon vaikeuksia ja kehittyy, ymmärrättekö asiani? Jokainen on sankari

• f4ck

missä mä olen antanu ymmärtää että olen ainoa? Enkä ole mitää jumaluutta ottamassa vastaan eikä se ett joku digaa mun jutuista tee musta sellaista. Mä olen niin törmänny tollaiseen monesti, jos susta tykätään ja annetaan kehuja nii jo sieltä huudetaan että mikä jumala se luulee olevansa. Se on suomalaisten vittumaisin piirre, kateus. Se on myrkky joka pilaa tämän maan, viina on toinen. Jokainen on sankari? Hah, siinäpä ihana sana jollekkin pedofiilille yms. Sankari. Hyvä homma. Ei ihmisiä tarvitse tasapäistää, ei kaikkia tarvi sanoa sankariksi. Kaikki ei ole sankareita. Kaikilla ei ole elämä hallussa, ei niille voi edes sanoa että hyvin pärjäät, jos ne on maatuneet yksiöönsä ja ainoa joka käy ovella on pitsakuski koska kauppaan ei uskalleta mennä. Ei se ole hyvin pärjäämistä.
        Ei kaikkia voi taputtaa päähän ja sanoa, hyvin tehty.

Jos joku ei saa elämänkertaansa jonnekkin suomi24 palstalle mun takia, niin mä sanon ett sankari, ja hyvin sä pärjäät? Sun ajatusmaailman mukaan.

• tollo!
        f4ck kirjoitti:

missä mä olen antanu ymmärtää että olen ainoa? Enkä ole mitää jumaluutta ottamassa vastaan eikä se ett joku digaa mun jutuista tee musta sellaista. Mä olen niin törmänny tollaiseen monesti, jos susta tykätään ja annetaan kehuja nii jo sieltä huudetaan että mikä jumala se luulee olevansa. Se on suomalaisten vittumaisin piirre, kateus. Se on myrkky joka pilaa tämän maan, viina on toinen. Jokainen on sankari? Hah, siinäpä ihana sana jollekkin pedofiilille yms. Sankari. Hyvä homma. Ei ihmisiä tarvitse tasapäistää, ei kaikkia tarvi sanoa sankariksi. Kaikki ei ole sankareita. Kaikilla ei ole elämä hallussa, ei niille voi edes sanoa että hyvin pärjäät, jos ne on maatuneet yksiöönsä ja ainoa joka käy ovella on pitsakuski koska kauppaan ei uskalleta mennä. Ei se ole hyvin pärjäämistä.

Jos joku ei saa elämänkertaansa jonnekkin suomi24 palstalle mun takia, niin mä sanon ett sankari, ja hyvin sä pärjäät? Sun ajatusmaailman mukaan.

F4ck:n puntit jo tutisee kun meinataan vetää jalustalta takas rahvaan sekaan. Eihän sankareissa oo mitään hohtoa jos kaikki on sankareita, mut F4ck haluu olla sankari.

• f4ck
        tollo! kirjoitti:

F4ck:n puntit jo tutisee kun meinataan vetää jalustalta takas rahvaan sekaan. Eihän sankareissa oo mitään hohtoa jos kaikki on sankareita, mut F4ck haluu olla sankari.

pienissä ihmisissä on se säälittävä piirre että ne itse itseasiassa alentaa itsensä. Ei kenekään tarvi kivuta jalustalle tällä palstalla, täällä on ihmisiä jotka luontevasta olotilastaan vain katselee ylöspäin. Mä en ole siihen syyllinen. Sankaruus on mulle vähän toista kuin jonkun keskustelupalstan sylkykippona oleminen.

• labello4
        f4ck kirjoitti:

Kyllä viinasta tulee iloakin ja kateus saa ihmiset toimimaan.
        Laitat asioita jonoon aika yksinkertaistaen.

Todennäköisesti olet alempaa keskiluokkaa, ja opetellut omasta mielestäsi fiksuksi,ihailijasi
        ovat samaa harmaata massaa. Akateeminen tuskin olet.

• f4ck
        labello4 kirjoitti:

Kyllä viinasta tulee iloakin ja kateus saa ihmiset toimimaan.
        Laitat asioita jonoon aika yksinkertaistaen.

Todennäköisesti olet alempaa keskiluokkaa, ja opetellut omasta mielestäsi fiksuksi,ihailijasi
        ovat samaa harmaata massaa. Akateeminen tuskin olet.

viina on viisasten juoma, jos sä väität että suomessa näin osataan juoda myönnän kiltisti että olen väärässä, tässä maassa ei ole ihmisillä ongelmia viinanjuonnin kanssa. Perinteikkäästi.
        Katesus saa toimimaan, kyllä, se saa paljon hyvää aikaiseksi. Kerro toki esimerkkejä mitä tulee mieleen missä kateus on ollut se ponnistusvoima. Tarinat jää kuulematta ellei niitä jaa.

Mut on luokiteltu aika moneksi jo, aina kovin huonoksi, työttämäksi, narsitiksi ja jne. Mä olen opetellut paljon, se on totta, mä uskon että mitä enemmän tietää miten, osaa päätellä miksi. Minulle on tärkeetä aina ollut tietää ja osata minulle tärkeitä asioita. Akateemisuus, onhan se jotenkin herttaista että sä pidät akateemisia ihmisiä kermana.

Mä tuskin omaan ihalijoita, ehkä ne muutamat vain jotka tässä ketjussa on ollut haukkumatta sun mielessä muuttuu ihalijoiksi enkä ymmärrä miksi sä koitat harmaaksi meitä maalata. Ai niin se kateus, se todella saa tekoja aikaan. Säkin väsäsit pienen luonnekuvan tuosta vain, ihan keksit keksiluokan ja ei akateemisuuden. Sä erotut näistä muista luonnekuvien antajista siten että sä selkeesti olet liikkeellä sillä voimalla mistä ekassa lausessa sanoit. Kännissä ja kateellisena. Suomalainen nainen, parhaimmillaan, kateellisena humalassa
        . En mä tosissani, en usko että olit humalassa.

• Hmm...

Aika naurettaville urille lähtenyt tämä(kin) keskustelu. Haluaa olla sankari - sanoiko hän niin - tai on narsisti? Narsismi on äärimmäisen harvinaista ja narsistin diagnosoiminen saattaa alan ammattilaiseltakin kestää vuosia. Täällä se tehdään oikopäätä, huvittavaa kyllä.

Jos olisin sinkku, niin kyllä. Arvostaisin tilaisuutta tutustua tähän keskustelumme kohteena olevaan naiseen mielenkiintoisena persoonana. Pidän naisista, jotka osaavat ajatella, muodostaa itse omat mielipiteensä ja käsityksensä asioista, ja myös ilmaista omat ajatuksensa ilman turhaa kiertelyä ja kaartelua. Pidän myös naisista, joista löytyy temperamenttia, jotka tietävät oman arvonsa ja tasonsa ja jotka osaavat johtaa.

F4ck ilmaisee näkemyksensä kenties hiukan kärjekkäästi, mutta on pohjimmiltaan usein oikeassa. Ärhäkkyys ja asioihin tarttuminen on omalla laillaan viehättävää, sillä se kertoo omaa kieltään välittämisestä, ajatuksista, tunteista ja periaatteista. Siksi uskon, että mielipiteiden taustalta löytyy älykäs ja sosiaalinen, joskin äkkipikainen nainen, jolla on paljon ajatuksia.

• sivusta seurannut

Oman arvonsa ja tasonsa tietävällä ei ole tarvetta päteä niin kärjekkäällä ja muita alaspäin katsovalla asenteella, oli sitten kuinka äkkipikainen ja tempperamenttinen tahansa. Asiat, ajatuksensa ja tunteensa voi sanoa suoraan myös paljon nätimmin, todellinen johtajatyyppi tämän taidon osaa.

• f4ck

Oman arvonsa ja tasonsa tietävällä ei ole tarvetta päteä niin kärjekkäällä ja muita alaspäin katsovalla asenteella, oli sitten kuinka äkkipikainen ja tempperamenttinen tahansa. Asiat, ajatuksensa ja tunteensa voi sanoa suoraan myös paljon nätimmin, todellinen johtajatyyppi tämän taidon osaa.

munko pitäisi olla täydellinen johtajatyyppikin? Kuten mä sanoin, en mä ole universaalisella tasolla kieltämästä lässytystä ja asioiden sanomista kukin omalla tyylillään. Enkä mä ole muuttumassa sellaiseksi kuin te ilmeisesti haluaisitte. Missähän mä olen koittanut päteä, mä voin kertoa senkin ihan rehellisesti ja suoraan ettei mussa ole kateellisuutta himpun vertaa, mä kuulun siihen ryhmään joka on aidosti iloinen kun jollekkin tapahtuu hyvää. Miksi ihmeessä mä koittaisin päteä?

Edelleen mun mielipiteet ei ole kaikkien päässä sulavaa ja jos mä alkaisin siitä ottaa stressiä niin olisin yhtä hullu kuin, hyvin moni.

• f4ck

olen samaa mieltä, urille on menty. Kiitos.

• höjhöj

jatkoa vielä..

unohtamatta mainita kyvyttömyyttä pohdintaan ja nuoren ihmisen kokemattomuutta = kärkevyys joka asiassa.

• bööna
        f4ck kirjoitti:

munko pitäisi olla täydellinen johtajatyyppikin? Kuten mä sanoin, en mä ole universaalisella tasolla kieltämästä lässytystä ja asioiden sanomista kukin omalla tyylillään. Enkä mä ole muuttumassa sellaiseksi kuin te ilmeisesti haluaisitte. Missähän mä olen koittanut päteä, mä voin kertoa senkin ihan rehellisesti ja suoraan ettei mussa ole kateellisuutta himpun vertaa, mä kuulun siihen ryhmään joka on aidosti iloinen kun jollekkin tapahtuu hyvää. Miksi ihmeessä mä koittaisin päteä?

Edelleen mun mielipiteet ei ole kaikkien päässä sulavaa ja jos mä alkaisin siitä ottaa stressiä niin olisin yhtä hullu kuin, hyvin moni.

Sivusta seurannut kirjoitti todellinen johtajatyyppi ei täydellinen.

• kaffeböna
        f4ck kirjoitti:

olen samaa mieltä, urille on menty. Kiitos.

Miten niin on menty urille eli sivuraiteille? Eikö otsikko ollut f4ck? Eli lähes jokainen viesti käsittelee sua.

• f4ck
        kaffeböna kirjoitti:

Miten niin on menty urille eli sivuraiteille? Eikö otsikko ollut f4ck? Eli lähes jokainen viesti käsittelee sua.

sivuraitelle siinä ett musta on nyt leivottu jo narsisti ja sankari wannabe. Nämä on näitä hitaan ihmisen läsnäoloa itsessään, sen tuloksia.

Onhan se hauska tietty nähdä mitä ihmiset ajattelee hitaasti. Tulokset ei kyllä yllätä. Virheitä ei tarviste varmaan jatkossakaan odottaa tässä ketjussa. On sen verran hyviä hitaita pohtijoita liikkeellä.

Tässä vaiheessa olen siis suomi 24 lesbopalstan sankaristatusta himoitseva narsisti jolle on annettu duunissa ymmärtää että esimiesasemaan minusta ei ole. Myös pohdintaa en osaa yhtään ja elämänkokemus huutaa poissaoloaan. Johtajatyyppi minussa ei ole todellinen, vakavia puutteita silläkin saralla. Duunissa olivat siis oikeassa. Hyvä saada täältä varmistus niin ei vituta enää.
        Laskelmoiva ajattelumallini on myös huomattu. Pahus.

Ai niin ja erilaisuutta en hyväksy kun en jaksa hitaita enkä mussuttajia.

Menen hitaasti itseeni.

• Vauuuuuuu
        f4ck kirjoitti:

sivuraitelle siinä ett musta on nyt leivottu jo narsisti ja sankari wannabe. Nämä on näitä hitaan ihmisen läsnäoloa itsessään, sen tuloksia.

Onhan se hauska tietty nähdä mitä ihmiset ajattelee hitaasti. Tulokset ei kyllä yllätä. Virheitä ei tarviste varmaan jatkossakaan odottaa tässä ketjussa. On sen verran hyviä hitaita pohtijoita liikkeellä.

Tässä vaiheessa olen siis suomi 24 lesbopalstan sankaristatusta himoitseva narsisti jolle on annettu duunissa ymmärtää että esimiesasemaan minusta ei ole. Myös pohdintaa en osaa yhtään ja elämänkokemus huutaa poissaoloaan. Johtajatyyppi minussa ei ole todellinen, vakavia puutteita silläkin saralla. Duunissa olivat siis oikeassa. Hyvä saada täältä varmistus niin ei vituta enää.

Menen hitaasti itseeni.

Vaikka on leivottu narsisti ja sankari wannabe niin suhun se on kohdistunut.

• f4ck
        Vauuuuuuu kirjoitti:

Vaikka on leivottu narsisti ja sankari wannabe niin suhun se on kohdistunut.

ja mä en saa sanoa mitään asiaan, että nyt ollaan väärillä urilla. Turhaa se on, sen tiedostan, mutta saan kai väliin todeta myös että hiukan yliammutaan.

• f4ck kirjoitti:

Menen hitaasti itseeni.

Tykkään f4ckista, mut huomaan, että böönal on kans pointti.

• halinallukki

En ole halaaja-tyyppiä mutta haluaisin halata f4ckin nimimerkin takana olevaa ihmistä.

• ompi_jotta_kaks_muarjaa

Rytkönen, Ryde Rytkönen.

• Ketjureaktio..
        ompi_jotta_kaks_muarjaa kirjoitti:

Rytkönen, Ryde Rytkönen.

Ja mä halaisin halita sua muuten muiskis

• Peppitossu again

Jumalaavita..Ihanaa että joku ottaa sentään kontrollin kun mää oon ollu pitkään poissa.

t. Tuttumainen vissu

Pippi

• pattitussitar

Ilo ok kokonaan pikkumaisen talluni puolella

• Peppitossu again
        pattitussitar kirjoitti:

Ilo ok kokonaan pikkumaisen talluni puolella

Hmm..

• Helpottunutttt

Peppi sua onkin ollut ikävä! Missä helvetissä oot ollut, tän palstan on vallannut kaikenlaiset lahjattomat, vaan tuo yks fakki on pitänyt pintansa. Ou jee, älä nyt vaan mihinkään lähde, welcome back!
        Täällä on ollut tuskaisan vaikeaa, rautalankaa on kulunut tolkuttomia määriä, eikä siitäkään apua sanottavammin.

• Peppitossu again
        Helpottunutttt kirjoitti:

Peppi sua onkin ollut ikävä! Missä helvetissä oot ollut, tän palstan on vallannut kaikenlaiset lahjattomat, vaan tuo yks fakki on pitänyt pintansa. Ou jee, älä nyt vaan mihinkään lähde, welcome back!
        Täällä on ollut tuskaisan vaikeaa, rautalankaa on kulunut tolkuttomia määriä, eikä siitäkään apua sanottavammin.

Ai ovvai?

Lakkas kiinnostamasta samat jorinat ja kitinät. Sitten tuli elämään yhtä ja toista.

Se on semmosta!

• Jee, Peppitossu!

Moi, Cee

• Peppitossu again
        colaptes kirjoitti:

Jee, Peppitossu!

Moi, Cee

Juu heissan C.Täällä vaihteeks ;)

Kattelen tässä et oisko täällä mitään kivaa purnattavaa.Ois sellanen purnauspäivä hyväpäivä tänään(kin).

Aurinko paistaa ja linnut laalaa.Viittiiks sitä.näää

Mukavia sulle C toivottaa P

• exexex

pimee on

• f4ck

kiitos pohdinnastasi, nyt näen että minulta puuttuu tuo jalo taito kokonaan. Musertavaa.

• ammi1

Naiset, nyt pitää panna peli poikki tämä on mennyt turhaksi ilkeilyksi toisia kohtaan.
      Henkilökohtaisuuksiin ei tarvi mennä. Kenestäkään ei voi tehdä luonneanalyysia pelkän kirjoituksen perusteella.

Minulle tulee mieleen vanha Suomi-Filmi elokuva, jossa uhkea Anneli Sauli pukkaa maitokärryjä Eino Kaipaisen kanssa ja vastaa tulee Tauno Palo. Tauno hymyilee Annelille, jolloin Eino tulistuu ja täräyttää Taunoa leukaan.Tauno antaa samalla mitalla takaisin ja kaksikon välille syntyy käsirysy.

Lisää miehiä tulee paikalle ja kohta kylällä on mölyisä joukkotappelu käynnissä ja kukaan ei tiedä miksi tapellaan mutta väliäkö sillä kunhan nyrkit saavat riemusta heilua.

Sattumalta paikalle karauttaa Niskavuoren grand old lady Emma Väänänen. Matriarkka nousee autosta, kopauttaa väkevästi kepillä maahan ja jyrähtää ääni väristen.
      -Toppia, toppia, se on loppu ny. Herran tähren aikuiset miehet, missä teidän käytöstavat ovat. Hävetkää, mars matkaan, menkää kotio häppeemään.

Tappelu loppuu ja miehet lähtevät koteihinsa.

Emma ehdottaa Annelille kaffi tuokiota Niskavuoren pirtissä ja sehän soppii. Hän koppaa Annelin käsikynkkään ja naiset lähtevät yhteistuumin työntäen maitokärryjä kohti Niskavuorta.

Näin on jälleen rauha ja hiljaisuus palannut kylälle ja vain jostain kaukaa kuuluu hentoinen lehmänkellojen kilinä.

• kissmiss

f4ck kirjoiratko sä johonkin blogia/mielipidekirjoituksia? sillä tulee aivan mieleen eräs aivan samanlainen hyvin vahvat mielipiteet omaava neitokainen..

• 22+3
        kissmiss kirjoitti:

f4ck kirjoiratko sä johonkin blogia/mielipidekirjoituksia? sillä tulee aivan mieleen eräs aivan samanlainen hyvin vahvat mielipiteet omaava neitokainen..

Mistä tämä blogi löytyy

• 18+4
        kissmiss kirjoitti:

Onko sama? http://tytto-rakkautta.blogspot.fi/

• 11+4

huomionhakuista !aloitus on tyypin itsensä, kehuu haukkuu itseensä,typerää !tyyppi f4ck näin keinoin pääs itseensä esitteleen,säälittävää !

• rekkaa merkkis

F4ck=catsy_666

• tuhmisintemus
        rekkaa merkkis kirjoitti:

F4ck=catsy_666

eipäs muuten olekaan, ei edes Catsy pystyis tuollaseen, sori C ; ) Aivan eri tyypit.

• rekkaa merkkis kirjoitti:

F4ck=catsy_666

Joo ei, mä oon Catsy 666.

Kerran yks taas kysy, miten ne lesbot harrastavat seksiä ja yks sitte vastas, että kyllä luonto tikan pojan puuhun nostaa.
        Niinhän se tekee.

Mut jotkut tikat silti viihtyvät maassa. Siksi Colaptes.

• palaute f4ckille

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta ehdotan, että f4ck alkaisi pitämään kysy ja vastaa -palstaa, jossa hän vastaisi ihmisten kysymyksiin suorasanaisella tyylillään mutta myös asiallisella empaattisuudellaan, sitä olisi hauska lukea.
      Joskus on hyvä itsekseen hiljaa miettiä ennen kuin kirjoittaa vastauksen ja tiedostaa oma vastuunsa ja mikä vaikutus sanoilla voi olla sekä itse kirjoittajalle, että lukijalle ;)

• Moottoritätyli

Avointa ihailua :-)

• sex5

En oikein tajua miksi joku tarvitsee jonkun neuvoja tai mielipiteitä.

Ihan sama mitä mieltä joku on ja neuvoja voi tarvita vaikka johonkin käytännön tyhn kuten kutomiseen tms.

Mutta muuten , mitä sitten?

• Olen aivan varma

siitä, että f4ck on Prinsessa Satumaa!:D:D:D
      Mitäs tästä tuumaatte??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe