Onko kellään Katri Helenan, viimeinen kuulutus biisin sanoja????
Viimeinen kuulutus
10
1044
Vastaukset
- Minna
olla ihan uunituore biisi. Itse pidän siitä kovasti, joten täytynee suunnata levykauppaan kunhan pitkäsoitto ilmestyy.
- Ester
sinusta on niin hyvää? Minusta se on ihan älyttömän huono biisi. En taatusti ostaisi tuota sontaa.Oikein tekemältllä tehty ja todella huonosti onnistuttu.
- Minna
Ester kirjoitti:
sinusta on niin hyvää? Minusta se on ihan älyttömän huono biisi. En taatusti ostaisi tuota sontaa.Oikein tekemältllä tehty ja todella huonosti onnistuttu.
ja siihen sopiva melodia sekä tietysti hyvä-ääninen laulaja vielä päälle. Siinä vastausta Esterille. Mielipiteitä on monia ja pitää ollakin. Eiköhän se Katri Helenan levy myy kultaa ilman Esteriäkin, joten ole ihan vapaasti ostamatta.
- lissu
...sanat kuuntelemalla biisiä. nopeestihan ne oppii. ei niitä vielä muualta saa. itse jään aina hyräilemään monia biisejä ja parin kuuntelu kerran jälkeen sanat on jo päässä:)
- jaska
Todella hieno biisi. Ja ilmeisesti muutkin uudella Katrin levyllä huippupiisejä, kuulemma syyskuussa tulee CD kauppoihin. Osatetaan me jotka tykätään eikä siinä ole estereillä sanomista.
- PianoMan
Tein eräällä "kapakkipumpulle" sanat ja nuotit. Kiva biisi. CD ilmestyy syyskuun aikana kait... Ja viralliset nuotinnukset saa kirjastoon lainattavaksi kun vaan pyytää kirjastotädiltä ja odottaa hetkisen.
- Anonyymi
PianoMan kirjoitti:
Tein eräällä "kapakkipumpulle" sanat ja nuotit. Kiva biisi. CD ilmestyy syyskuun aikana kait... Ja viralliset nuotinnukset saa kirjastoon lainattavaksi kun vaan pyytää kirjastotädiltä ja odottaa hetkisen.
Eipä löydy sanoja edelleenkään :)
- Anonyymi
Kertosäe jotenkin näin:
"Viimeinen kuulutus, sen jälkeen tapaa emme..." - Anonyymi
🛫✈️🛬💺👨✈️👨🏻✈️
- Anonyymi
Vois kirjoittaa itsekin ylös ne ✍️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059