Mitä ihmettä teen alle kaksivuotiaan lapsen kanssa? Heräilee (on aina herännyt) huutamaan monta monta kertaa yössä. Nieleskelee. Nielee ilmaa. Ilmavaivoja on vaikka muille jakaa. Tämä huuto ei ole pientä kitinää, vaan toinen karjuu selkä kaarella. Refluksilääkekin löytyy, muttei ole vaikuttanut öihin. Minne otan yhteyttä että saan lapsen tutkittavaksi? Neuvola voivottelee, ei kuulu heille. Lääkärillä on käyty sata kertaa (terveyskeskus, yksityinen, erikoislääkärit, päivystys), ja vastaus on ettei sille voi mitään että kyllä se isompana helpottaa. Jotain on voitava kun en jaksa enää herätä 5-20 kertaa joka ikinen yö :(
1,8 vuotias nielee ilmaa
2
591
Vastaukset
- jnrtgh
Auttasko joku cuplaton pilkkomaan sitä ilmaa? Miksi hän nielee ilmaa? voiko ilmavaivaa aiheuttaa mikään ruoka-aine tmv. Tuntuu vain hurjalta, että nieleskelee niin paljon ilmaa, että se vaikuttaisi suolen toimintaan...
Miten pitkällle tämä öinen heräily on ihan kipua tai totuttua tapaa? Onko lapsen sängyn päätyä nostettu, helpottaisiko se oloa. Mistä se nieleminen johtuu, voisiko sitä tapaa ruveta kitkemään jotenkin?
Entä vyöhyketerapia, sehän vauvoilla auttaa ilmavaivoihin, miksei sitten isommallakin. - lapseni nielee ilmaa
Mulla myös 3 vuotias poika joka nielee ilmaa, en saa lopetettua tuttia häneltä kun jos ei ole tuttia suussa niin hän nielasee ilmaa monta kertaa yössä ja sitten kuuluu hurjat kurinat kuinka se ilma menee vatsaan ja sitten alkaa se julmettu piereskely ja itku :(
Ei tässä ole kyse mistään ilmavaivoista vaan siitä vaivasta että se lapsi nielee ilmaa :(
Joko olet löytänyt syyn ?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733