14W laihduttaa

laihduttajatyttö

oon siis 172cm 68kg tyttö, ja vaikka mitä sanotte, olen pullea. ja tahdon laihduttaa 60 kiloon. se ei ole anoreksista, vaan juuri sopiva jos näkisitte mut nyt. (en laita kuvaa) en tahdo mitään jätä herkut pois juttuja, koska jätin jo. ja syön noin 800kaloria päivässä, ja juoksen/hölkkään/kävelen 45min päivässä. haluaisin ihan hirveästi olla 60kg kahden kuukauden päästä, onko mitään vinkkejä? ja älkää pliis kommentoiko mitään tyhmää, koska mä oikeesti pyydän apua laihdutukseen, eikä tää oo mikään trolli.

12

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhahaa.

Mitä sä oot oikeen ittees ahtanut ku oot noin hirveen läski? hyihyi.

• sipulitomaattikurkku

ala painua ääliö ei sua kukaa jaksa kuunnella

• BÖök

8kg ja 2kk on aika älytön tavoite, varsinkin jos haluut painon myös pitää pois.

• lifemocker

kyllä sun pitäis syödä enemmän. koska sä kuitenkin liikut niin sä TARVITSET sitä energiaa. sun vaan pitää syödä oikein!

• Kids turpaan juva

Jos lähetään miettii näin urheilijan näkökulmasta niin 1200 kaloria olisi alkuun hyvä päivittäissaanti. pelkällä ruokavaliolla voit tehdä jo aika paljon, mutta liikunta nopeuttaa laihtumista aikalailla.

Ruokailuista sen verran että nopeat hiilihydraatit tulisi jättää melkein kokonaan pois (vaalea leipä, pulla, karkit, limut, mehut, es, nutella jne..) Ja rasvoja tulisi vähentää, mutta ei lopettaa kokonaan niiden syöntiä. Proteiini pitää näläntunnetta loitolla ja siksi sitä kannattaa suosia samoin kuin hitaita hiilihydraatteja(ruisleipä, appelsiini, yms..) Myös salaattia voi huoletta syödä. On tärkeää saada riittävästi energiaa, jotta elimistm ei mene energiansäästötilaan. Kulutuksen on kuitenkin oltava energiansaantia suurempi. Kannattaa myös syödä d vitamiinia.

Liikunnassa kannattaa panostaa pitkäkestoiseen treeniin. Myös lepopäiviä tulee pitää, tai muuten mennään perse edellä puuhun. Kokemusta löytyy.

En ota kantaa siihen että pitääkö sun laihduttaa, mutta voin sanoa että sun pitää liikkua ihan perkeleesti, jos meinaat pudottaa turvallisesti 8 kiloo 60 päiväs kid.
        Ps. Tää oli muuten kaikkien aikojen asiallisin kids turpaan juva postaus. Thumbs up!

• Kids turpaan juva
        Kids turpaan juva kirjoitti:

Jos lähetään miettii näin urheilijan näkökulmasta niin 1200 kaloria olisi alkuun hyvä päivittäissaanti. pelkällä ruokavaliolla voit tehdä jo aika paljon, mutta liikunta nopeuttaa laihtumista aikalailla.

Ruokailuista sen verran että nopeat hiilihydraatit tulisi jättää melkein kokonaan pois (vaalea leipä, pulla, karkit, limut, mehut, es, nutella jne..) Ja rasvoja tulisi vähentää, mutta ei lopettaa kokonaan niiden syöntiä. Proteiini pitää näläntunnetta loitolla ja siksi sitä kannattaa suosia samoin kuin hitaita hiilihydraatteja(ruisleipä, appelsiini, yms..) Myös salaattia voi huoletta syödä. On tärkeää saada riittävästi energiaa, jotta elimistm ei mene energiansäästötilaan. Kulutuksen on kuitenkin oltava energiansaantia suurempi. Kannattaa myös syödä d vitamiinia.

Liikunnassa kannattaa panostaa pitkäkestoiseen treeniin. Myös lepopäiviä tulee pitää, tai muuten mennään perse edellä puuhun. Kokemusta löytyy.

En ota kantaa siihen että pitääkö sun laihduttaa, mutta voin sanoa että sun pitää liikkua ihan perkeleesti, jos meinaat pudottaa turvallisesti 8 kiloo 60 päiväs kid.
        Ps. Tää oli muuten kaikkien aikojen asiallisin kids turpaan juva postaus. Thumbs up!

Niin ja ton d vitamiinin mä perustelen sillä että sen puutos alentaa vastustuskykyä, joka on jo huomattavasti alentunut kovan treenin jälkeen. Vetämällä deetä pysyy toi vastustuskyky yllä ja paljon mukavampi reenata kid.

• Kids turpaan juva

Niin ja ton d vitamiinin mä perustelen sillä että sen puutos alentaa vastustuskykyä, joka on jo huomattavasti alentunut kovan treenin jälkeen. Vetämällä deetä pysyy toi vastustuskyky yllä ja paljon mukavampi reenata kid.

kromin syönti pitää näläntunteen kurissa, siis semmonen kaupassa myytävä tabletti hässäkkä. En tiiä toimiiko, mutta jotkut vannoo sen nimeen. Mene ja tiedä

• Medium pihvi

Itellä sama tilanne paitsi 2 senttiä pidempi, sama paino ja ihannepaino ja onglema kummiski. Jos kavereille meen sanoo et pitäis laihtuu niin mulle suututaan mutta vatsarenkaat ei valehtele. En nyt sanois et oon läski mut sellane medium ja haluun olla hoikka.
      Eiii kumminskaa kannata noi nopee lähtee laihuttaa. Sen voi kai laskee et joka miinus 200 kalorii päiväs on miinus sata grammaa painosta enkä suosittelis tota alle 1200 dieettiä. Ite nyt laihtunu sellasen kolme kiloo eli viis jäljel ja prosessi vieny jotain neljä kuukautta.

• Kids turpaan juva

Mä oon kuule urheillu pienen ikäni ja mä tiedän näistä jutuista aika paljon (kiitos sjkl) ja voin sanoa että toi 1200 kaloria on alkuun hyvä(enemmän jos liikkuu paljon) ja sitä lähetään sit nostamaan siitä ajanmittaan kunnes ollaan ihannepainossa. Tämä ei tietenkään koske mua koska parhaimmilaan vedin 5000kcal päivässä ja rasvaprosentti on 3,8 et repikää siitä vitu kids.

• xxxxxddddddeeeeeesssss

Mä oon kuule urheillu pienen ikäni ja mä tiedän näistä jutuista aika paljon (kiitos sjkl) ja voin sanoa että toi 1200 kaloria on alkuun hyvä(enemmän jos liikkuu paljon) ja sitä lähetään sit nostamaan siitä ajanmittaan kunnes ollaan ihannepainossa. Tämä ei tietenkään koske mua koska parhaimmilaan vedin 5000kcal päivässä ja rasvaprosentti on 3,8 et repikää siitä vitu kids.

Hyi vittu mikä läski

• Kids turpaan juva
        xxxxxddddddeeeeeesssss kirjoitti:

Hyi vittu mikä läski

No vitu kid tuu juvalle ni katotaan

• mietintässävaan

ei ehkä kannata pitää noin kovaa kiirettä tossa lauhtumisessa ku tulee helposti takasi, jos vaikka 2-3kg/kuukaus riittäis? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      8897
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      145
      5374
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3825
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2634
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1562
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe