Laitetaanko laminaatin alle aina solumuovia? Vaikka laminaatissa (Pergo) olisi jonkinlainen askeläänieristys...voiko silti laittaa solumuovin?
Laminaatin alle solumuovioa?
4
318
Vastaukset
- kjhgbv
Jos siinä laminaatissa on korkkipohja niin älä laita solumuovia. Äläkä laita solumuovia vaikka ei olisikaan äänieristettä laminaatissa vaan laita silloin tuplex.
Jos on maanvarainen laatta niin rakennusmuovi pitäisi laittaa myös.- egwegweg
Osaatko perustella noita ohjeita? Ja miksi laittaa rakennusmuovi jos sinne laittaa tuon Tuplexin (muovi jossa valkoisia palloja)...kun siinä on jo se muovi?
- oknp
APlle: Lue paketissa olevat valmistajan ohjeet niin saat tehtyä takuuehdot täyttävän asennuksen.
Muillekin: Tuplexin kanssa kannattaa myös tarkistaa, että täyttääkö siinä olevan muovin paksuus valmistajan takuuehtojen asettamat vaatimukset. - 53255
Mitäs noita on muita kuin
Parador, Domocell, Solmer, ProVent....?
Olisikohan maanvaraisen laatan, jossa on vesikiertoinen lattialämmitys, ja laminaatin väliin paras tuo ProVent? Laatta hengittäisi (tosin on vedetty pölynsidontaprimeri pintaan) ja lämpö tulisi ehkä paremmin sieltä huonetilaan.... Ihan mutulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611