Ipadista kyselen

jokujännä

Onko Ipad androidi? Pääseekö sillä pelaamaan jonnekkin jos omistaisi siihen kuuluvat näppäimistöt? Missä on halvin Ipad? Eipä muuta :-)

15

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokujännä

Vai pitäisikö hommata jostain joku läppäri. Mahdollisimman halvalla...itselläni meni pari kuukautta sitten rikki oma tabletti joka ei ollut lähellekkään sitä mitä toivoin...oli joku a-linkin joku...i padia olen haaveillut peräti kolme vuotta...tabletista irtosi näyttö ja pistin sen nyt myyntiin...pahan mielen kanssa kaibpitää alkaa säästää iPadiin...

• Siinä on Ios käyttöjärjestelmä. Pelaamaan pääsee suoraan kun lataa pelejä Applen storesta.

Itse suosittelisin mieluummin Android tablettia vapaamman ja muokattavuuden takia.

• 1stMacFinn

Ja vapunen taas unohti mainita, että niitä tablettipelejä saakin sitten etsiä siihen Androidiin... ja jos haluaa uusimman Androidin, osta uusin tabletti... johon ei sitten saa juuri mitään lisälaitteita...

Mutta jos haluat muokata sitä tablettia loputtomiin, osta toki Android-tabletti. Mutta jos sulle on tärkeämpää tehdä sillä tabletilla jotain, osta iPad.

Mallisto täällä:
      http://store.apple.com/fi/browse/home/shop_ipad

• Hyvin olen hoitanut omalla Android tabletilla kaikki tärkeät asiat. Ei mitään ongelmaa ole ollut.

• Skaalautuvat pelit

Saako androidiin jo ihan tabletille tehtyjä ohjelmia kännykän skaalattujen ohjelmien ja pelien sijaan?

• Skaalautuvat pelit

Eli skaalautuu puhelimen sovelluksesta.
        ipadillä nimittäin on hd sovellukset ja kännykkäsovellukset erikseen myöskin.

• Ei välttämättä.

• Skaalautuvat pelit

Nyt en ihan ymmärrä mitä tarkoitat tuollka ei välttämättä asialla.

Ipadille on omat sovellukset ja kännykälle omat, se ainakin on tasan tarkkaan näin mutta myös halutessaan saa kännykän sovellukset skaalattua ipadille.

Androidille on muutama hd sovellus mutta suurin osa on kännykän sovelluksia jotka on skaalattava, ei näytä niin hienolta esimerkiksi pelit, joissakin perus ohjelmissa se ei haittaa niin paljoa.

• Sitä että esim Google Chromesta löytyy Google Playsta vain yksi sovellus ja se käy sekä tabletin että kännykän näytölle. Monet Android sovellukset ovat tehty vain puhelinten näytöille ja sentakia ne näyttää tableteissa huonolaatuisilta, mutta Chrome ei.

• Ellu19

Pääseekö ipad chattii

• Kalakkuna

Mihin chattiin pitäisi päästä?

Pääsee ihan samoihin kuin muillakin kännyillä ja tableteilla.

• Ihuhujibiuui

Mut voiks iphonesta ladata pelejä iPadiin??

• Kalakkuna

Miksi ne iphonesta pitäisi ipadiin ladata kun kaikki lataamasi ja ostamasi ohjelmat, pelit, musiikit ym. löytyy app storesta josta voit ne ladata tai itunesista.

• Kalakkuna

Ja kaikki iphonen ja ipod touchin ohjelmat ja pelit pelaa ipadissä mutta ne pitää suurentaa ja ei ole niin tarkkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe