Moi!
Onko kukaan ostanut Black Bullista hamsua? Pitääkö sinne ottaa hamsterin kuljetus laatikko mukaan?
Haittaako jos mun hamsun duna on 8cm liian pieni siinä on 3 kerrosta.
Mun hamsun häkkiiin ei mahu sellai 25cm korkee juoksupyörä koska kerrokset on vähän tiellä,joten olisiko hyvä idea että ostaisin ison juoksupyörän ja päästäisin hamsun joika toinen päivä jaloittelemaan aitaukseen ja juoksemaan juoksupyörällä?
Mulla on Festival nimistä ruokaa ja heinää hamsterille ja puru pussissa lukee pesäpurua joten onko ne hyviä hamsulle,kokemuiksia?'
Kiiiiiiiiitos niin paljon jos joku vastaa asiallisesti!!!
P.s. Varattiin syyrialainen hamsteri,musta-valkoinen.
Help!Apua!
10
1649
Vastaukset
- vastaajaIII
Onko kukaan ostanut Black Bullista hamsua? Pitääkö sinne ottaa hamsterin kuljetus laatikko mukaan?V: Ei kokemuksia. Pitää ottaa kuljetusboksi mukaan.
V: No eise 8 cm haittaa , kun hamsu pääsee jaloitelemaan ym. usein. No , tuo kolme kerrosta on iahn hyvä , mutta on varottava ettei hamsu tipu.
Mun hamsun häkkiiin ei mahu sellai 25cm korkee juoksupyörä koska kerrokset on vähän tiellä,joten olisiko hyvä idea että ostaisin ison juoksupyörän ja päästäisin hamsun joika toinen päivä jaloittelemaan aitaukseen ja juoksemaan juoksupyörällä? V: Voit myös ostaa , suuren juoksulautasen.Ännettömiä & kävetiä! Mutta , no kyllä hamsterin pitäisi saada pyörässä juosta , mutta voit päästää sen joka toinen päivä juoksemaan ja jaloittelemaan.
Mulla on Festival nimistä ruokaa ja heinää hamsterille ja puru pussissa lukee pesäpurua joten onko ne hyviä hamsulle,kokemuiksia?' En tiedä , ei kokemuksia - 13+20
Onko kukaan ostanut Black Bullista hamsua? Pitääkö sinne ottaa hamsterin kuljetus laatikko mukaan?
V: Tästä eläinkaupasta ei ole mitään kokemusta, mutta suosittelisin kuitenkin katsomaan lähialueen kasvattajilta, niiltä saat usein terveempiä eläimiä ja halvemmalla kuin eläinkaupasta, kun taas eläinkauppaan on hamsterin saattanneet saapua vaikka jostakin tukusta.
V: No eipä oikeastaan, kun tuossa on nuo kolme kerrosta. Kuitenkin mitä isompi sen parempi. (: Itse ostaisin syyrialaiselle vähint. 70x40cm kokoisen asumuksen.
Mun hamsun häkkiiin ei mahu sellai 25cm korkee juoksupyörä koska kerrokset on vähän tiellä,joten olisiko hyvä idea että ostaisin ison juoksupyörän ja päästäisin hamsun joika toinen päivä jaloittelemaan aitaukseen ja juoksemaan juoksupyörällä?
V: Niin uin ensimmäinen vastaaja sanoikin, niin kannattaa miettiä semmoista juoksulautasta. (: Ja jos ostat sitten ihan tavallisen juoksupyörän, niin syrkillehän minimi halkaisija on sitten se 20cm.(:
Mulla on Festival nimistä ruokaa ja heinää hamsterille ja puru pussissa lukee pesäpurua joten onko ne hyviä hamsulle,kokemuiksia?'
V: Festival ruoka on todella huonoa hamsulle, ei sovi ollenkaan. (minun mielipiteeni) Osta mielummin jotain laadukkaamaa siemensekoitusta vaikapa eläinkaupasta, tai tilaa netistä. Hyvä siemenseos no esimerkiksi Hamster Nature (todella hyvää, mutta aika kallista) Jotkut sekoittavat myös monia siemensekoituksia yhdessä, tai sitten tekevät siemensekoituksen kokonaan itse, mutta silloin pitää tietää jo asioista paljon.
Heinähän ei ole pakollista, ja Festivalin heinästä en tiedä.
Itselläni on ollut Capell- pesäpurua vihreäraidallisesta pussista, jota saa esim. prismoista ja nykyään ainakin täällä k-kaupoista ja saleista. Vinkin luin suomen hamsteriyhdistyksestä. Minun mielestä se oli ihan laadukasa ja sillä oli hyvä hinta. (:
Näin lopuksi suosittelen lämpimästi vierailemaan Suomen hamsteriyhdistyksen foorumilla! (:
Toivottavasti tästä oli apua. - Hemmoooooooooooooooo
Kiitos vastauksista! Hamsu jo tuolla häkissä syö kurkkua :) Vieläon vähän arka mut totutan sitä vähän kerrallaan.
Ja hamsun nimi on Hemmo :) - vastaajaIII
Älä kuitenkaan anna kurkkua pääsääntöisenä tuoreruokana , sisältää paljon elistöstästä nestettä poistavia aineita.
- Sedä
Minkä kokoinen häkkisi on käytännössä? 8cm liian pieni suhteessa mihin? Liian pieni häkki on liian pieni, johan sen sanojen merkityksetkin kertoo :D Hamsulla pelkkä korkeus ei korvaa pinta-alaa, koska se ei ole kiipeilevä eläin samoin kuin vaikka rotta.
Blackbullista en ite olisi eläintä ottanut, vähän jäänyt sellainen fiilis. Ylipäätään fiksumpi ottaa suoraa kasvattajilta. Festival on, kuten sanottua, aika huonoa ruokaa. - juupajuuu...........
Älkää ostako eläinkaupoista, joissain tapauksissa tuette eläintukkitoimintaa!
Tukekaa kotimaisten kasvattajien työtä ja ostakaa hamsterit kasvattajalta. - Mussee
oon käyny tuolla Hamsteriyhdistyksen sivuilla niin oon mietti mist pystyy kattoo et on ko espoos kasvattajii tai vantaalla! Kiitos etukäteen....:)
- epätoivoinen
Auttakaa joku, mun hamsu on hirveän alipainoinen, vaikka syötän sille kaikkea mitä hamsu syödä saa, mutta se ei liho yhtään. Se vain yht'äkkiä laihtui. Hassua on se että hamsterillani on muuten kaikki ok.. Sen turkki kiiltää, sen kunto on hyvä, se juoksee joka ilta juoksupyörässä ja se on muutenkin tosi reipas.
- hamsuuuuu
Eläinkaupat eivät aina ole huonoja, olen ostanut marsunikin hyvästä eläinkaupasta joka kasvattaa osan eläimistä ITSE!! ei ole ketju, se on jokin perheyritys. Sinne voi myydä eläimiä, ja kaikilla eläimillä on siellä hyvät oltavat. Eli kannattaa kattoa hiukan eläinten tiloja yms. ennen ku tuomitsee eläinliikkeen.
Black Bullista en tiädä mitään. - Hamsuu<3
Juoksupyörää ei ole pakko olla jos päästät hamsusi joka ILTA jaloittelemaan vaikka huoneeseesi. (Vahdi sitä) Tavalliset pesäpurut ei ole hyväksi hamstereille koska ne ovat pölyisiä mitkä ovat haitaksi silmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298