Kiitos!

minttumaaria

minttumaaria kiittää ja kumartaa saamistaan huomionosoituksista vastuksista ja neuvoista, sinunkin, Suomen mies. Olihan toki tuo viimeinen viestisi ihka uskovan viisaan miehen puhetta ;)! voi anna minun olla lapsellinen ja lapsi, en koskaan haluakkaan viisaaseen aikuiseen maailmaan ;)! Olli olemattomalle myös paljon siunausta ja voimia kaidalle tielle ja pietään lippu korkialla :) Ahhen deuleha!

9

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olli olematon

savo me benjommas.soske du ranijallas jagges ,ahehako du buurenko mouva. du aheha banko
      kominis. soske du jagges sertas? me tengkatommas vaakos, att du aheha siiva, liijommas dukko rannel ballo(taivutukset vaikeita) soske du jagges basseha? naa kaale aheha intia. toola hin hortas Deevelesko valibi.

• Hortto kaalo

Ilmeisesti et ole kasvanut mustalaisten joukossa,koska haet kirjoista kaalengo sim.

• olli olematon
        Hortto kaalo kirjoitti:

Ilmeisesti et ole kasvanut mustalaisten joukossa,koska haet kirjoista kaalengo sim.

kaa me sanijevaa. ahehako du hortta piino? uokaan , savo du benneha. kuules nyt nainen,sitä ei ole minulle kukaan opettanut, vaan on täytynyt itse oppia kärryn ja reen perässä. ymmärräkö.
        ja sitä paitsi olen sieltä päin kotoisin, missä on vieläkin mustalaisia, eli keskeltä keski-suomea, ja jos ei riittä niin pannaan laijalta lisää. vai vielä kirjoista. aika moinen höppänä sinä olet. etkö nää että minun on sitä vaikea kirjoitaa, koska mustalaiskieli on puhe kieli.
        sitten olen kuullut siittä mustalais-apisesta.
        se ei ainakaan ole kaaleen kieltä, sieltäkö sinä sitä opettelet, jotain karjalan-venäjän monkerusta
        olen kyllä siittäkin tietoinen, kuka on sen kirjan sanojen takana.siis portijako kaalenko jeeno. et sillein. aah Develsa

• olli olematon
        Hortto kaalo kirjoitti:

eteläsuomen kaaleita, nehän on kuin kaajeita.
        mitä nimittäin tunnen joka puolelta kaaleita , ja pitkin suomea ja ruotsia tuntevat minut, ymmärrätkö
        minä olen kaaleen mies, en kaajeita, enkä nuori

• minttumaaria
        olli olematon kirjoitti:

eteläsuomen kaaleita, nehän on kuin kaajeita.
        mitä nimittäin tunnen joka puolelta kaaleita , ja pitkin suomea ja ruotsia tuntevat minut, ymmärrätkö
        minä olen kaaleen mies, en kaajeita, enkä nuori

piti ihan puutua vaikka jo lapun löin luukulle. Minusta on hienoVA että kaaleet puhuu ja etes yrittää puhua/opetella kaaleen kieltä hitto soikoon jos se ei ihan jetsulleen menekään! Se on sukupuuttoon kuoleva asia ja sitä täytyy elvyttää kaikin tavoin. Murteita kaaleen kielessä on paljon ja vaikeaa joskus yksittäisen sanan ymmärtäminenkin niin erilailla se paikkakunittain lausutaan.. Olkaa ny ihimisiks ja vetäkää yhdestä köydestä olitta sitten kaaleita tai kaajeita! Jaksa enää..

• olli olematon
        minttumaaria kirjoitti:

piti ihan puutua vaikka jo lapun löin luukulle. Minusta on hienoVA että kaaleet puhuu ja etes yrittää puhua/opetella kaaleen kieltä hitto soikoon jos se ei ihan jetsulleen menekään! Se on sukupuuttoon kuoleva asia ja sitä täytyy elvyttää kaikin tavoin. Murteita kaaleen kielessä on paljon ja vaikeaa joskus yksittäisen sanan ymmärtäminenkin niin erilailla se paikkakunittain lausutaan.. Olkaa ny ihimisiks ja vetäkää yhdestä köydestä olitta sitten kaaleita tai kaajeita! Jaksa enää..

tosi hieno´ihminen, olet saannut ainakin kunnon kasvatuksen.Deevel aheha dussa

• minttumaaria
        olli olematon kirjoitti:

tosi hieno´ihminen, olet saannut ainakin kunnon kasvatuksen.Deevel aheha dussa

Me parkavaa tuut :) tunnustat ihan kelpo miehelle itsekin. Joku joskus sanoi ettei uskon elämä ja mustalaisuus sovi yhteen.. väärässä ehkä on hän! En osaa hyvin kaaleen kieltä mutta yritän opetella niinkuin aitoa, vanhaa, kunniallista mustalaisuuden mentaliteettia myös, se meidän ainoa kunnia ja tehtävä Deevelesko Tsaun lisäksi tässä maailmassa, eiks je!

• olli olematon
        minttumaaria kirjoitti:

Me parkavaa tuut :) tunnustat ihan kelpo miehelle itsekin. Joku joskus sanoi ettei uskon elämä ja mustalaisuus sovi yhteen.. väärässä ehkä on hän! En osaa hyvin kaaleen kieltä mutta yritän opetella niinkuin aitoa, vanhaa, kunniallista mustalaisuuden mentaliteettia myös, se meidän ainoa kunnia ja tehtävä Deevelesko Tsaun lisäksi tässä maailmassa, eiks je!

mutta se on;baakravaa

• minttumaaria
        olli olematon kirjoitti:

mutta se on;baakravaa

tässä se nähdään taas! Baakravaa vai paakravaa, se menee myös paarkavaa ;) "me barkavaa tuut maro baro Deevel" *hyräilee*.. ota näistä tolokku!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe