miltä kuulostaa pyry elian? pojalle nimi mietinnässä ja ykkösvaihtoehtona tämä, mutta vähän tuo elian mietityttää... kun nyt on niin monia pyry-nimisiä tyttöjäkin että antaako elian nimelle liian tyttömäisen vaikutelman? kaunis nimihän se on ja sääli jättää käyttämättä! niin ja toinen vaihtoehto poikamme nimeksi on pyry viljami.
Mitä mieltä nimestä Pyry Elian?
4
218
Vastaukset
- -jokeriina-
Pyry Elian on kiva nimi. Pyry Elias tai Pyry Eliel voisi olla myös mukavia. Pyry Viljami ei ole oikein minun makuun, mutta vois sitä huonompiakin olla.
Entä:
Jere Elian - pyryäää
En pidä kokonaisuudesta Pyry Elian, eri paria ja lälly yhdistelmä. Pyry Viljami on miehen nimi.
- &&&
Eeli Viljami
Eeli Samuel
Eera Viljami
Nuutti Viljami
Niilo Viljami
Panu Viljami
Touko Viljami
Isak Eliel
Pyry-nimeä en komppaa - naksi
Tosi kiva nimi mun mielestä, ja itse en ole kuullutkaan Pyry-nimisistä tytöistä! Sen sijaan kaksi Pyry-poikaa tunnen. Elian vähän tyttömäinen, mutta ei se toisena nimenä minusta haittaa. Kun kuitenkin ainakin valtaosalle varmaan Pyry on itsestään selvä pojan nimi. Pyry Elias kuitenkin yhtä nätti, joten laittakaa se jos mietityttää :) Pyry Viljamikaan ei huono, mutta jotenkin ei sovi yhteen.
Pyry Valtteri
Pyry Akseli
Pyry Aleksis
Pyry Eemeli
Pyry Petteri
Pyry Aaron
Pyry Anton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013711
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472650- 1142482
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣391988Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291737Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221541- 271532
- 221338
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701265Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81261