miltä kuulostaa pyry elian? pojalle nimi mietinnässä ja ykkösvaihtoehtona tämä, mutta vähän tuo elian mietityttää... kun nyt on niin monia pyry-nimisiä tyttöjäkin että antaako elian nimelle liian tyttömäisen vaikutelman? kaunis nimihän se on ja sääli jättää käyttämättä! niin ja toinen vaihtoehto poikamme nimeksi on pyry viljami.
Mitä mieltä nimestä Pyry Elian?
4
154
Vastaukset
- -jokeriina-
Pyry Elian on kiva nimi. Pyry Elias tai Pyry Eliel voisi olla myös mukavia. Pyry Viljami ei ole oikein minun makuun, mutta vois sitä huonompiakin olla.
Entä:
Jere Elian - pyryäää
En pidä kokonaisuudesta Pyry Elian, eri paria ja lälly yhdistelmä. Pyry Viljami on miehen nimi.
- &&&
Eeli Viljami
Eeli Samuel
Eera Viljami
Nuutti Viljami
Niilo Viljami
Panu Viljami
Touko Viljami
Isak Eliel
Pyry-nimeä en komppaa - naksi
Tosi kiva nimi mun mielestä, ja itse en ole kuullutkaan Pyry-nimisistä tytöistä! Sen sijaan kaksi Pyry-poikaa tunnen. Elian vähän tyttömäinen, mutta ei se toisena nimenä minusta haittaa. Kun kuitenkin ainakin valtaosalle varmaan Pyry on itsestään selvä pojan nimi. Pyry Elias kuitenkin yhtä nätti, joten laittakaa se jos mietityttää :) Pyry Viljamikaan ei huono, mutta jotenkin ei sovi yhteen.
Pyry Valtteri
Pyry Akseli
Pyry Aleksis
Pyry Eemeli
Pyry Petteri
Pyry Aaron
Pyry Anton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238909Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3611773Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3261620- 3981482
- 901466
- 61325
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331090Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241066Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521022- 36978