Mitä mieltä nimestä Pyry Elian?

lumisadetähti

miltä kuulostaa pyry elian? pojalle nimi mietinnässä ja ykkösvaihtoehtona tämä, mutta vähän tuo elian mietityttää... kun nyt on niin monia pyry-nimisiä tyttöjäkin että antaako elian nimelle liian tyttömäisen vaikutelman? kaunis nimihän se on ja sääli jättää käyttämättä! niin ja toinen vaihtoehto poikamme nimeksi on pyry viljami.

4

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jokeriina-

Pyry Elian on kiva nimi. Pyry Elias tai Pyry Eliel voisi olla myös mukavia. Pyry Viljami ei ole oikein minun makuun, mutta vois sitä huonompiakin olla.

Entä:
      Jere Elian

• pyryäää

En pidä kokonaisuudesta Pyry Elian, eri paria ja lälly yhdistelmä. Pyry Viljami on miehen nimi.

• &&&

Eeli Viljami
      Eeli Samuel
      Eera Viljami
      Nuutti Viljami
      Niilo Viljami
      Panu Viljami
      Touko Viljami
      Isak Eliel

Pyry-nimeä en komppaa

• naksi

Tosi kiva nimi mun mielestä, ja itse en ole kuullutkaan Pyry-nimisistä tytöistä! Sen sijaan kaksi Pyry-poikaa tunnen. Elian vähän tyttömäinen, mutta ei se toisena nimenä minusta haittaa. Kun kuitenkin ainakin valtaosalle varmaan Pyry on itsestään selvä pojan nimi. Pyry Elias kuitenkin yhtä nätti, joten laittakaa se jos mietityttää :) Pyry Viljamikaan ei huono, mutta jotenkin ei sovi yhteen.

Pyry Valtteri
      Pyry Akseli
      Pyry Aleksis
      Pyry Eemeli
      Pyry Petteri
      Pyry Aaron
      Pyry Anton

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73