Miten nuin nössö-pössö voi olla ahmu!? Onneks lakimies puuttu pelliin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031216773072_uu.shtml
Yöration Pekka Sauri on ahmu!
18
126
Vastaukset
- periahmu
Ahmuin juuri kaksi appelsiinia perä perään, joten olen jäävi syyttämään ketään ahmuilusta.
- humppa-hellu
Ja mä söin kolme palaa tummaa suklaata, olen kyl tosi ahmu.
- ...
?
Ei noi mitää suuria korotuksia ole. Se vaan, liekö lähtöpalkka kohdallaan. Oikeitten miljoonakaupunkienkin johtajilla pienenpiä palkkoja kuin tsadin pajuskalla.
Niettä ensin peruspalkka kohdilleen, sitten siihen korotuksia :D
=DW= - :))
Mnää muistan hyvin, kun aloin nykyisin yövalvomiseni. Sauri oli alkusyy, hänen radiotaan oli ihan pakko kuunnella, joten ahmuilkoon hän ihan rauhassa.
On hän sen eteen valvonutkin kanssani.- vai niin
tulisilla kirjoitti:
Joo yöratiossa oli Sauri ja sitten kun aamulla halus nauraa niin Kettunen auki.
Jaa.
- selvähän se
tulisilla kirjoitti:
Just nii, joo.
No hyvä.
Kuskit ovat syöneet iltapalansa, ralli vaipuu uneen.
Vain Keski-Suomen järvet enää väreilevät.
Yksin olen minäkin, vain mikrofoni, ja vaiennut puhelin on täällä seuranani.
Uskon kuitenkin, että yö on tuskaa täynnä, ja siksi korvani ovat höröllä.
Luultavasti ensimmäinen soittaja lyö korviini, niin vaikeaa on monille tuskaansa tunnustaa.
Suomalaiselle on niin raskasta huomata että ihanne on taaskin pettänyt.
Rakkaudella paistettu makkara on jäänyt puraisematta.
Ja vielä, Ranskalaiset johtavat.
Tämä öinen pelkoni kasvaa, milloin Sudet hyökkäävät?
Miksi puhelin ei soi?
Saanko selvää raatelu-puheluista, eikö apu koskaan saavu?
Miksi minutkin on jätetty yksin?
Äänitarkkailijanikin on nukahtanut.
Studiossa on aavemainen tunnelma.
Ei voi olla niin!!!
Että Konginkankaalla ei kenenkään lapsi ole jäänyt auton alle?
Missä ovat avuttomat vanhemmat?
Miksi puhelin ei soi?!!"!
Vaikeaa on olla Suomalainen.
H.Hörökorva yksin aavemaisessa studiossa, eikä edes puhelin soi.
Ei ole helppoa hänelläkään.
Tosi vaikeaa olla suomalainen, etenkin suomalainen rallikuski.
Kunpa yöni ei olisi tuskaa täynnä, puhelin sentään äsken soi, päivän kärkitulos, tunti ja 22 minuuttia, molemmat korvat huutavat hoosiannaa.. :)
Mikä täs ny ahristais? mailman parhaan koulutuksesn saanut ihminen mailmankuulun hyvinvointi valtion verkossa.
Täti tiukka puikoissa.
Laitahan numero taas esille niin soihan se puhelin."koti-kiusattu"
Tota noin, olisin ilahtunut soitostasi.
Ilmeisesti on tarvetta taas lörppö-puhelimelle.
Uskoisin, että huumorin-tajuisena soittaisit päivin/öin. :)
Kuten niin monet.
Tosin, kaikille en höpöttelisi.
H.Koti-kiusattu, meitähän ei ahdista mikään, ja jos ahdistaa, mennään saunaan.
Mullekin saa soittaa, minä en höpöttele koskaan. :)- k/k
Anceli kirjoitti:
Koti-kiusattu, meitähän ei ahdista mikään, ja jos ahdistaa, mennään saunaan.
Mullekin saa soittaa, minä en höpöttele koskaan. :)Jokainen päivä kun taivas ei peity lumipilviin saa hymyn huulille.
Mennään vaa saunaan ja koht mennään syvälämpö saunaan jospa jäät sulais rinnastakin.
Jos nyt valita pitää että soittaako naiselle vai miehelle niin mieluimmin kuuntelen kun ääni kultakelloina helähtelee. k/k kirjoitti:
Jokainen päivä kun taivas ei peity lumipilviin saa hymyn huulille.
Mennään vaa saunaan ja koht mennään syvälämpö saunaan jospa jäät sulais rinnastakin.
Jos nyt valita pitää että soittaako naiselle vai miehelle niin mieluimmin kuuntelen kun ääni kultakelloina helähtelee.Taisin taas iskeä sanaisen arkkuni tuotoksen väärään kohtaan ja väärälle kohteelle.
Palaute näkyy olevan sitä luokkaa. :)
Noh, ehkä faninsa rauhoittuvat, kun saavat sen lörppö-puhelinnumeron, täytyy sanoa jotta epätoivoisia löytyy, molemmin puolin.
Soita sinä vaan minulle, viitsisi tuntemattomien kanssa jutellakaan. Ja kiitos!
Tänään on sit saunailta, jäät sulatetaan pois, aina niitä kuitenkin jostain kertyy.
Ja Turku voittaa Tampereen mennen tullen :)
- k/k
Olen kuullut et palstalla tapahtuu omituisia asioita.
Olen taas ihan pöllämystynyt kun aamu kolmelta taas lähettiin lunta tönimään,se kurjuus ei lopu ollenkaan.
Ei oikein kiinosta toi koneellakaan pöristely kun on mittaansa saanu täyteen.Musta tuntuu et torstai on toivoo täys .Tämä on aika omituinen palsta, joskus ihmettelen ollaanko todella kuuskymppisten ikäryhmässä.
Sen verran erikoista touhua, että välillä epäilyttää. Mutta mahtuuhan sitä kaikenlaista tallaajaa tämänkin ikäisiin.
Lunta on sadellut täälläkin koko päivän, tuulen kanssa tupruttaa.
Toivotaan että torstai on hyvä päivä.
Muista levätä ettet uuvuta itseäsi.
Olen laittanut Nokia 3270C lataukseen, pitkästä aikaa.
Sen kestävyydestä on parikin videota tuubissa.
Alunperin ostin sen erä-reissuille, sen kun voi pudottaa vaikka veteen, tai ajaa autolla ylitse.
Kestävä on se.
Joten, jos nyt satun ostamaan siihen Pre-paidin, luuri kestää kyllä mitä tahansa.
Mutta, siitä ei tule yö-radio.
Tosin, minä en anna mitään takuuta.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877