Yöration Pekka Sauri on ahmu!

imehtelen!

18

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • periahmu

      Ahmuin juuri kaksi appelsiinia perä perään, joten olen jäävi syyttämään ketään ahmuilusta.

      • humppa-hellu

        Ja mä söin kolme palaa tummaa suklaata, olen kyl tosi ahmu.


    • ...

      ?

      Ei noi mitää suuria korotuksia ole. Se vaan, liekö lähtöpalkka kohdallaan. Oikeitten miljoonakaupunkienkin johtajilla pienenpiä palkkoja kuin tsadin pajuskalla.

      Niettä ensin peruspalkka kohdilleen, sitten siihen korotuksia :D


      =DW=

    • :))

      Mnää muistan hyvin, kun aloin nykyisin yövalvomiseni. Sauri oli alkusyy, hänen radiotaan oli ihan pakko kuunnella, joten ahmuilkoon hän ihan rauhassa.
      On hän sen eteen valvonutkin kanssani.

      • Joo yöratiossa oli Sauri ja sitten kun aamulla halus nauraa niin Kettunen auki.


      • vai niin
        tulisilla kirjoitti:

        Joo yöratiossa oli Sauri ja sitten kun aamulla halus nauraa niin Kettunen auki.

        Jaa.


      • vai niin kirjoitti:

        Jaa.

        Just nii, joo.


      • selvähän se
        tulisilla kirjoitti:

        Just nii, joo.

        No hyvä.


    • Kuskit ovat syöneet iltapalansa, ralli vaipuu uneen.
      Vain Keski-Suomen järvet enää väreilevät.
      Yksin olen minäkin, vain mikrofoni, ja vaiennut puhelin on täällä seuranani.
      Uskon kuitenkin, että yö on tuskaa täynnä, ja siksi korvani ovat höröllä.
      Luultavasti ensimmäinen soittaja lyö korviini, niin vaikeaa on monille tuskaansa tunnustaa.
      Suomalaiselle on niin raskasta huomata että ihanne on taaskin pettänyt.
      Rakkaudella paistettu makkara on jäänyt puraisematta.
      Ja vielä, Ranskalaiset johtavat.

      Tämä öinen pelkoni kasvaa, milloin Sudet hyökkäävät?
      Miksi puhelin ei soi?
      Saanko selvää raatelu-puheluista, eikö apu koskaan saavu?
      Miksi minutkin on jätetty yksin?
      Äänitarkkailijanikin on nukahtanut.
      Studiossa on aavemainen tunnelma.
      Ei voi olla niin!!!
      Että Konginkankaalla ei kenenkään lapsi ole jäänyt auton alle?
      Missä ovat avuttomat vanhemmat?
      Miksi puhelin ei soi?!!"!

      Vaikeaa on olla Suomalainen.

      H.

      • Hörökorva yksin aavemaisessa studiossa, eikä edes puhelin soi.
        Ei ole helppoa hänelläkään.
        Tosi vaikeaa olla suomalainen, etenkin suomalainen rallikuski.

        Kunpa yöni ei olisi tuskaa täynnä, puhelin sentään äsken soi, päivän kärkitulos, tunti ja 22 minuuttia, molemmat korvat huutavat hoosiannaa.. :)


    • Mikä täs ny ahristais? mailman parhaan koulutuksesn saanut ihminen mailmankuulun hyvinvointi valtion verkossa.
      Täti tiukka puikoissa.
      Laitahan numero taas esille niin soihan se puhelin.

      • "koti-kiusattu"

        Tota noin, olisin ilahtunut soitostasi.
        Ilmeisesti on tarvetta taas lörppö-puhelimelle.
        Uskoisin, että huumorin-tajuisena soittaisit päivin/öin. :)
        Kuten niin monet.
        Tosin, kaikille en höpöttelisi.

        H.


      • Koti-kiusattu, meitähän ei ahdista mikään, ja jos ahdistaa, mennään saunaan.
        Mullekin saa soittaa, minä en höpöttele koskaan. :)


      • k/k
        Anceli kirjoitti:

        Koti-kiusattu, meitähän ei ahdista mikään, ja jos ahdistaa, mennään saunaan.
        Mullekin saa soittaa, minä en höpöttele koskaan. :)

        Jokainen päivä kun taivas ei peity lumipilviin saa hymyn huulille.
        Mennään vaa saunaan ja koht mennään syvälämpö saunaan jospa jäät sulais rinnastakin.
        Jos nyt valita pitää että soittaako naiselle vai miehelle niin mieluimmin kuuntelen kun ääni kultakelloina helähtelee.


      • k/k kirjoitti:

        Jokainen päivä kun taivas ei peity lumipilviin saa hymyn huulille.
        Mennään vaa saunaan ja koht mennään syvälämpö saunaan jospa jäät sulais rinnastakin.
        Jos nyt valita pitää että soittaako naiselle vai miehelle niin mieluimmin kuuntelen kun ääni kultakelloina helähtelee.

        Taisin taas iskeä sanaisen arkkuni tuotoksen väärään kohtaan ja väärälle kohteelle.
        Palaute näkyy olevan sitä luokkaa. :)
        Noh, ehkä faninsa rauhoittuvat, kun saavat sen lörppö-puhelinnumeron, täytyy sanoa jotta epätoivoisia löytyy, molemmin puolin.
        Soita sinä vaan minulle, viitsisi tuntemattomien kanssa jutellakaan. Ja kiitos!

        Tänään on sit saunailta, jäät sulatetaan pois, aina niitä kuitenkin jostain kertyy.
        Ja Turku voittaa Tampereen mennen tullen :)


    • k/k

      Olen kuullut et palstalla tapahtuu omituisia asioita.
      Olen taas ihan pöllämystynyt kun aamu kolmelta taas lähettiin lunta tönimään,se kurjuus ei lopu ollenkaan.
      Ei oikein kiinosta toi koneellakaan pöristely kun on mittaansa saanu täyteen.Musta tuntuu et torstai on toivoo täys .

      • Tämä on aika omituinen palsta, joskus ihmettelen ollaanko todella kuuskymppisten ikäryhmässä.
        Sen verran erikoista touhua, että välillä epäilyttää. Mutta mahtuuhan sitä kaikenlaista tallaajaa tämänkin ikäisiin.

        Lunta on sadellut täälläkin koko päivän, tuulen kanssa tupruttaa.
        Toivotaan että torstai on hyvä päivä.
        Muista levätä ettet uuvuta itseäsi.


    • Olen laittanut Nokia 3270C lataukseen, pitkästä aikaa.
      Sen kestävyydestä on parikin videota tuubissa.
      Alunperin ostin sen erä-reissuille, sen kun voi pudottaa vaikka veteen, tai ajaa autolla ylitse.
      Kestävä on se.
      Joten, jos nyt satun ostamaan siihen Pre-paidin, luuri kestää kyllä mitä tahansa.
      Mutta, siitä ei tule yö-radio.
      Tosin, minä en anna mitään takuuta.

      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe