Mikä näistä?

sepe55

tommosia olen katsellut,en oikein tiedä mikä noista olis pitemmän päälle hyvä peli. Yamaha fz-8s,Kawasaki z1000sx,Suzuki gsx 1250fa, vai jokin muu? perustelkaa vähän miksi joku noista hinta max 11500 euroa, Kiitos

11

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summasummaarum4

      Suzuki ois perusvarma peli. Hyvin vääntävä moottori, eikä tekniikka sisällä mitään eksoottista tingeltangelia. Luotettava pyörä ja kaksi päälläkin ok.
      Kawakaan ei varmasti huono peli ole. Jammu on pienin moottoriltaan ja jossain vaiheessa saattaa alkaa mieli tekemään vaihtoa isompaan pyörään...

    • jjhshgdggbbnjm

      Paras z900, cb 750, möhkö, siitä se lähtee.

    • tpsjk

      Osta Suzuki. Itselläni oli 1200 Bandiitti vm 2006 ja nyt olen aikeissa ostaa Kawasakin z800. Muuten ostaisin uudelleen Bandiitin mutta kun ulkonäkö ei ole muuttunut miksikään niin uutta odotellessa käy pienempikuutioinen. Bandiitti varsinkin tuolla uudella koneella on mukavan alavääntöinen ja hinta houkuttelee.

    • huippuuuu..

      osta cb 1300 honda niin oot kunnon pyörässä kiinni, tuolla rahalla saat uuden veroisen..

      • Joku muu

        "hajuton ja mauton"


    • aito matula

      Se on sopivin pyörä mikä kunnon pitkän koeajon jälkeen tuntuu parhaalta. Älä erehdy tekemään mielikuvaostoksia ajoneuvojen kanssa.

      Ja vaikka joku pyörä hymyilyttäisi niin kokeilun jälkeen juuri se voi olla se oikea Sulle.

      Älä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa. Sinähän sillä tulet ajamaan...

    • Merkistä riippumaton

      Sinun pitää itse käydä koejamassa.
      -Kawasaki on noista tehokkain.
      -Yamaha pienin ja pieni tehoisin.
      -Suzuki on itseasiassa kokokatettu bandit vaikka suzuki ei sitä hyväksy että gsx 1250FA:ta kutsutaan banditiksi. Tuossa suzukissa kun on täysin sama moottoritekniikka kuin 1250 banditeissa. Suzukissa on tuon joukon paras alavääntö.

    • Suzuki 1250

      Ota Suzuki varma peruspyörä,jolla ajelet pitkään ilman huolen häivää.

    • Vanhempi motoilija

      Minä ostaisin Kawasakin.
      Se on sopivassa suhteessa sekä urheilullinen että tourer. Ja miellyttää silmää. Hinta taitaa vaan olla korkean puoleinen.

      Mulla oli jossain vaiheessa Bandit 1250.
      Siitä ei ole mitään pahaa sanottavaa. Järkimies ostaisi kai sellaisen vähän ajettuna käytettynä. Suzuki ei ole sporttinen, mutta rauhalliselle kuskille erinomainen valinta. Vakiosatula tosin painui pitkässä matkassa kasaan ja peffa puutui.
      Mutta suositeltava pyörä joka tapauksessa sekin.

      • xx800

        Osta Honda Crossrunner 800X VFR V4 ABS 2011 vee neljä voimaa 102 hv,olis nettimotos myynnis,ID-1438468 saa tinkiä.


      • jarkkix
        xx800 kirjoitti:

        Osta Honda Crossrunner 800X VFR V4 ABS 2011 vee neljä voimaa 102 hv,olis nettimotos myynnis,ID-1438468 saa tinkiä.

        Hondan Crossrunnerissa hyvä moottori,kone on hiljainen siihen asti kun VTEC-systeemi avaa venttiilejä hieman reippaammin aiheuttaen turbon kaltaisen tehon ja äänenlisäyksen 7000-kierroksen tuntumassa ja lisää huomattavasti voimantunnetta,pitkät huoltovälit myös, venttiilien tarkastus 24 tuhatta,tulppien vaihto 48 tuhatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe