Hei, tarkoitus olisi ensi sykvynä lähetä ratsastuslomalle jonnekin päin Eurooppaa. Laittakaa kokemuksia, linkkejä, hintaa jne jne. paikoista joita suosittelette tai sitten ette. Itse olin viime vuonna Unkarissa Akactanyassa, sitä voin kehua kyllä, mutta jos sitä suuntais jonnekin muualle seuraavaksi. Kiitos jo etukäteen!
Ratsastusloma Eurooppaan, kokemuksia
hevostyttö
1
269
Vastaukset
- somewhere1
Hei vaan! Netiltä ja Matkamessuilta saat lisätietoa, ja muilta ratsastajilta.
Tapasin Matkamessuilla miehen Akactanyan tilalta. Hän oli todella kiva ja toivotti tervetulleeksi.
Paikkoja löytyy vaikka kuinka paljon! Itse tiedän Itävallan Tirolissa olevan, koska olen ollut siellä joka kesä, mutta esitteistä ja enimmäkseen NETILTÄ löytänyt MONIA paikkoja.
Häst & Sport järjestää ratsastusmatkoja ympäri maailmaa. Ei ole enää suomenkielisiä sivuja, mutta ruotsiksi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947783- 374117
- 483670
- 2533308
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442878Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222800Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1452637
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292589