Hei, tarkoitus olisi ensi sykvynä lähetä ratsastuslomalle jonnekin päin Eurooppaa. Laittakaa kokemuksia, linkkejä, hintaa jne jne. paikoista joita suosittelette tai sitten ette. Itse olin viime vuonna Unkarissa Akactanyassa, sitä voin kehua kyllä, mutta jos sitä suuntais jonnekin muualle seuraavaksi. Kiitos jo etukäteen!
Ratsastusloma Eurooppaan, kokemuksia
hevostyttö
1
237
Vastaukset
- somewhere1
Hei vaan! Netiltä ja Matkamessuilta saat lisätietoa, ja muilta ratsastajilta.
Tapasin Matkamessuilla miehen Akactanyan tilalta. Hän oli todella kiva ja toivotti tervetulleeksi.
Paikkoja löytyy vaikka kuinka paljon! Itse tiedän Itävallan Tirolissa olevan, koska olen ollut siellä joka kesä, mutta esitteistä ja enimmäkseen NETILTÄ löytänyt MONIA paikkoja.
Häst & Sport järjestää ratsastusmatkoja ympäri maailmaa. Ei ole enää suomenkielisiä sivuja, mutta ruotsiksi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857365- 965354
- 2454427
- 444415
- 593173
- 482626
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222308Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282281- 412144
- 312105