Heippa,
Minulla on ollut tinnitusta nyt pari vuotta ja olen miettinyt, jos kokeilisin TRT eli Tinnitus Retaining Therapy-hoitoa (poisoppimishoito). Onko kellään siitä kokemuksia, onko toiminut ja missä aloititte hoidon?
Tinnitus ja TRT
2
197
Vastaukset
- Tinnittää
Hmm, sinulla on siis ollut jo parin vuoden ajan tinnitusta ja se ilmeisesti yhtä häiritsee merkittävästi? Oma tinnitukseni alkoi viime vuoden lopulla ja pääsin siitä TRT:n avulla eroon parin viikon aikana eli en kiinnitä siihen enää juuri huomiota. Kyllähän äänen vielä kuulee, mutta se ei enää haittaa. Vähän kyllä luulen, että sinäkin olet TRT:tä tiedostamattasi käyttänyt kun sinulla on jo tinnitusta pari vuotta jo ollut.
- Minä
Hei, tinnitus ei ole häirinnyt niin paljon aikaisemmin, ja varmasti olen myöskin TRT:tä itse käyttänyt :). Kuitenkin tinnitus on pahentunut viime puolen vuoden aikana ilman mitään ilmiselvää syytä ja tinnitus on alkanut häiritsemään minua taas.
Yritän selvittää syytä siihen (mm. olen varannut ajan hammaslääkärille). Kuitenkin ajattelin, että voisin yrittää TRT-hoitoa myöskin. Missä teit hoidon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442