Kotiteollisuus-yhtyeen Jouni Hynynen yllätti ministeri Krista Kiurun rivoilla kommenteilla Emma-gaalassa maaliskuun alussa.
Hynynen arvosteli lavalla naisten takapuolia ja totesi ministerille, että "hoidetaan tämä nopeasti alta pois, niin päästään yhteiseen hotellihuoneeseen panemaan".
Asunto- ja viestintäministeri Krista Kiuru ei hätkähtänyt, vaan jatkoi juttua palkinnon jakamisesta.
Lenita Airisto hämmästeli tiistaina Radio Novalla Enbuske & Linnanahde Crew:n haastattelussa, miksei ministeri reagoinut mitenkään Hynysen rivoon kommenttiin. Lenitan mielestä naispoliitikot pyrkivät liikaa miellyttämään.
- Jos minä olisin ollut siellä, niin olisin vetänyt siltä saatanan Hynyseltä housut jalasta! Katsotaan, mitä on tarjolla! hän sanoi Enbuske & Linnanahde Crew:n haastattelussa.
Lenita - ja Hynysen rivot kommentit
9
125
Vastaukset
- Tlläoleva on
Iltalehdestä.
- niinpä varmaa IL:stä
Jouni Hynynen osoitti sivistymättömyytensä kyseisessä ohjelmassa ja ministeri teki aivan oikein, kun jätti huomioimatta tuollaisen latteuden. Itsensä Hynynen siinä häpäisi. Todella typerä teko.
Ei pitäisi päästää julkisesti esiintymään noin brutaaleja jätkiä. Ilmeisesti nämä tämän sortin musiikkimiehet eivät ole saaneet sivistävää kasvatusta. - |||
Onko aloituksessa yhtään aloittajan omaa sanaa?
Itse luen nämä jutut päivittäin netistä.
Lainattaessa jotakin tekstiä, kuuluu mainita lähde. - Käsityöt.
Lenita hakee uutta puuseppää.
Ploirilla on tylsä höylä. Kait! - Lenita on turhan
kovakourainen useinkin.
Mutta yksi asia on, josta alan olla hänen kanssaan samaa mieltä: IKÄ on numeroita, jotka henkilötunnuksen tapaan ovat yksityisasia.
Kun olin nuori, en ikinä tehnyt numeroa nuoruudestani.
Miksi nyt pitäisi iästään tehdä numero?
Lenita sanoi, että ikänumeroiden heittely on loukkaavaa.
ihan niin pitkälle en mene, mutta minusta se saisi olla henkilötunnuksen tapaan yksityisasia. :) Valtavan lyhyen elämän eli tämä laulaja, jonka ääni sulattaa minut! Elvis Presley 1935 - 1977, eihä siitä tule kuin 42 vuotta!
Olisipa hän saanut elää ja tehdä laulujaan!
Tässä hän laulaa vuonna 1956, eli 21-vuotiaana "Love me tender!" = rakasta minua hellästi:
http://www.youtube.com/watch?v=Txh5l7cQXa0- Reetta
Tuo laulu on Elviksen paras! Ja Elvis elää! Etkö tiedä?
- Lenita on suora-
Reetta kirjoitti:
Tuo laulu on Elviksen paras! Ja Elvis elää! Etkö tiedä?
puheinen nainen, ei tykkää naisten halveeraamisesta.
Outoa että naisministeri hyväksyi tuollaisen vain vaikenemalla.
- nättikin.
Siellä paha, missä mainitaan.
http://www.youtube.com/watch?v=uM8QkYnoCtY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435