Olen vahvasti sitä mieltä, että Jouni Hynysen ja Lenita Airiston välillä on jotain säpinää?
Onhan tuo Lenita jo iäkäs, mutta aika kähäkkä. Jouni on nuori rokkari, mutta hyvä perusmies.
Kyl näist hyvä pari tulis, vai mitä?
Toisilleen luodut?
15
148
Vastaukset
- perusmies +
Vaikka ei Lenita olisi iäkäs, ei sittenkään. Lenita kai on sentään ihminen tuohon junttiin verraten.
- mettis ei kirj
Nim, merk päätellen kirjoittaja ei ole perusmies , vaan arvon tunteva nainen?
No, rokkarin imagoon kuuluu rääviys ja ihminenhän se on Hynynenkin?
Kiitos vastauksesta!- perusmies +
Erehdyt, olen arvoni tunteva perusMIES.
On niitä fiksujakin, räävejä rokkareita, ihan miehisiäkin sellaisia. Mutta ihminenhän se on tietysti junttikin.
Hynysen omia sanoja lainaten: "tätä miestä vituttaa niin paljon, ettei veri kierrä aivoihin asti".
- kaksin kaunihimpi
Mun mielestä Hantta olis Jounille sopiva misu
- mettis ei kirj
Mikäli tulkitsen oikein, niin kyseessä on Wilma Schlizewsk, eli Hantta.
Joo, mikäpä ei ,mutta millä perustein?- samiksia
molemmat on jotenkin niin suttuisia ja epäsiistejä
- Play Play Pleipoy
samiksia kirjoitti:
molemmat on jotenkin niin suttuisia ja epäsiistejä
Jos halutaan hehkutella taas nimikirjaimilla J J (tzei tzei) niin kyllä yhteensopivin show-pari olisi Jouni (Hynynen) ja Johanna (Tukiainen). Siitä ei pidot enää huononenisi (?) viddu mikä sana, menköön.
- pika-Nelli
Play Play Pleipoy kirjoitti:
Jos halutaan hehkutella taas nimikirjaimilla J J (tzei tzei) niin kyllä yhteensopivin show-pari olisi Jouni (Hynynen) ja Johanna (Tukiainen). Siitä ei pidot enää huononenisi (?) viddu mikä sana, menköön.
Mixei.
Minä olisin sanonut 'huononisi'.
Muutoin olen aloittajalle sitä mieltä, että Lenita on fiksu ihminen, kouluttautunut, ollut monessa mukana, vienyt Suomea hyvässä maailmalle, ja on uskaltanut naisena avata suunsa. Se oikeushan on vanhastaan tiukkapipopiireissä annettu vain miehille. - Play Play Pleipoy
pika-Nelli kirjoitti:
Mixei.
Minä olisin sanonut 'huononisi'.
Muutoin olen aloittajalle sitä mieltä, että Lenita on fiksu ihminen, kouluttautunut, ollut monessa mukana, vienyt Suomea hyvässä maailmalle, ja on uskaltanut naisena avata suunsa. Se oikeushan on vanhastaan tiukkapipopiireissä annettu vain miehille.Yhteenvetona ja kaikkiaan kyllä Lenitalle on nostettava...mitäpä nostaisin kun ei ole hattua :) Kaulukset pystyyn. No kumarran kuitenkin, monessakin. Jos on Lenitalta päässyt sammakoitakin.
Lenita muuten kävi usein syömässä Max Jakobsonin kanssa. Näin heidät viimeksi 1,5 - 2 vuotta sitten Espalla. Tulivat paikallisesta kuppilasta (tasokas ravinteli toki).
- <3<3
Enpä usko tälle syönnille, enkä seuraavallekaan.
Vastahan Hynynen erosi ja hehkuteltiin hänen ja Mari Perankosken rakkautta.
Eipä minulla mitään sitä vastaan, että Lenita ja Hynynen olisivat yhdessä, mitä se minulle kuuluu. - (ksz)
60 palstalta eräs kopioija olisi Lenitalle sopiva.
- Puutöitä.
Kyllähän Hynysessä ja Ploirissa
on samanlaista komeutta. Ja
Ploirihan höyläs sitä pidemmän
aikaa.- Ihanko panivatten?
Ne eivät sitten rakastelleet, se oli yhtä höyläämistä, hiontaa ja viilausta-ko?
- oisko tälleen
Ihanko panivatten? kirjoitti:
Ne eivät sitten rakastelleet, se oli yhtä höyläämistä, hiontaa ja viilausta-ko?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DH3iFgM-PB0
- kivat heille!
Kait ne höyläis vieläki,
mutta Ploirilla on tylsä
höylä.
http://www.youtube.com/watch?v=jVgCQJHVIkM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753