Morjes olen vasta pari päivää sitten aloitin wowin ja olen nytten lvl20 human mage oliko hyvä valinta? :-D sitten ajaittelin ostaa ton full ugraden joten kaipaan vähän aloittelialle neuvoja kokeneelta!
ohje wowin aloittajalle?
6
159
Vastaukset
- WoWnoob
Sori noi kirjotus virheet kirjotettu puhelimella
- TheBanskuRawrWow
Elikkä, hyviä / huonoja class race valinoja ei ole, sinun täytyy vain valita itsellesi sopiva, race class kannattaa aina lukea ne kuvaukset ennenkuin teet ukon, aloittaessa sinun itsesi opiskelu on tärkeintä, eikä muitten neuvot, irl kavereilta on kylläh yvä päivitellä tietoja jos kukaan pelaa, mutta jos ei pelaa niin suosittelen kulkemaan omia reittejäsi. Ei tässä mitään neuvoja ole, mutta toivottavasti sinusta tulee myöhemmin joku 90 level pro elite guild master pro pvp tai pve. Voin kyllä sellaisen vinkin antaa, että kannattaa valita realmi, class, race, talent tree skill, ym huolella ettei tule pettymyksiä, 70 leveliltä ei ole enää paluuta alemmas... 20 levelillä voit vielä aloittaa uudelleen jollain muulla racella tai classilla koska siinä ei kauaa mene. Anteeksi vaikea lukuinen tekstini!
- tinddd
FOR THE HORDE MAN!!! XD
- vaikea päätös
itselläni on 20lvl roue,warrior,mage ne humaneja ja sitte night elf druidi 20lvl, en vaan osaa päättää:(
- ALLIANCE
kyl alliancet on parhaita
- from failscales
menkää vittuu FOR THE HORDE JA IN STORMSCALE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718