hyllyvät/heiluvat tissit.

.bnjgfjouh

Miksi pojat pitävät heiluvista tisseistä?

14

917

Vastaukset

• se näyttää hyvältä ja kiihottaa, alkaa panettaa ja tehä mieli seksiä, sen takia :)))

• Juu hyvältä näyttää´, ihan parasta jos tyttö on ilman liivejä, sillon heiluu parhaiten ;)

• näin on ja oonki joskus nähny 16-v tyttöjä ilman liivejä, tosi hyvältä näytti, heiluvat tissit on ihan parasta :)))

• En todellakaan pidä sellaisista. pienemmät aina paremmat

• Mä tykkään heiluvista tisseistä... muistan kun näin syksyllä miten yks vammanen ehkä 18 v tyttö kulki perheensä kanssa ostoskeskuksessa niin sillä tytöllä ei ollu liivejä joten rinnat pääs heilumaan ihan villinä paidan alla, näytti hyvältä ja kiihotti

• riippuu onko kiinteät vai riippuvat...

• Nyt hei tytöt pistäkääs tissit heilumaan niin pojat tykkää ja ****** kiihottuu kovaksi

• Siis oikeasti, rintojen koolla tai heiluvuudella ei ole mitään väliä.

• kesäloman kunniaksi nyt tytöt liivit pois ;)

• Hei, tytöt, nyt kesäloman kunniaksi liivit pois paidan alta ;)

• Hyvältähän se näyttää, kun rinnat heiluvat tai hytkyvät :))) Ja just tuo jos on rinnat vapaina paidan alla, ilman rintsikoita, niin se vaan on niin kovin ihanaa.

• Ei kaikki tykkää. Minä en itse tykkää heiluvista ja/tai isoista tisseistä. Itse pidän keskikokoisista ja terhakoista tisseistä

• Isot tissit ovat ihanat. Palvon suuria, heiluvia tissejä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona: Kunta jätti sairaat vanhukset heitteille TAAS!!!

Kuusamon kunta on ilmeisesti päättänyt jättää koronakriisissä riskiryhmään kuuluvat liikuntarajoitteiset vanhukset ilman ruokaa. Kunta on sopinut ett
      Kuusamo
      31
      1697
    2. Ihmisjahti Kotkassa

Mitä ammuskelua enkeleiden kerholla oli? Villikka ja Kasila etsinnässä?
      Kotka
      22
      835