mikähän oli alin sisään päässyt pistemäärä varasijojen jaossa? En ole nähnyt missään...
Laurea liiketalous Hyvinkää
4
838
Vastaukset
- onnellinen
Pääsin varasijalta... torstaina soitettiin... mun pistemäärä on 61... Soita laurean hakutoimistoon... sieltä selviää kaikki mitä haluta tietää... Sinne minä soittelin monet kerrat...
- PaskaPaikka
Ei kuule harmittaisi jos tuohon kouluun en pääsisi... Valitettavasti AMK taso vaihtelee suuresti!! Jos haluat parempaa koulutusta (edes hiukan vaaditaan jotain) hae Helia/Haaga!
Tradenomeja valmistuu enemmän ja enemmän ja vain pieni osa oikeasti hyvin koulutettuja. No mutta kaupassahan kaikki valmistuneet ovat töissä.
T: Kokemusta on Tradenomi -04- viivi&wagner
Oletko itse opiskellut näissä kouluissa vai onko sulla jotain ihan tutkittua tietoa näistä koulujen tasosta??
- PaskaPaikka
viivi&wagner kirjoitti:
Oletko itse opiskellut näissä kouluissa vai onko sulla jotain ihan tutkittua tietoa näistä koulujen tasosta??
Ja olen tutkimuksen lukenut missä nimenomaan valiteltiin AMK koulutuksen vaatimusten (laatu/taso) suuria eroja eri kouluissa.
Itse opiskelin hyvinkäällä vuoden ja totesin, että päivähoitopaikka! Vaihdoin haagaan (HLI) ja siellä oli ihan eri meininki! Muutama kaveri Heliassa ja siellä taso vielä kovempi. Evtek ja Laurea kuuluu päivähoitopaikkoihin.
Suurin syy eroihin on ketä otetaan sisään! "Heikompi"aines ei pääse heliaan/haagaan ja taso nousee, aivan kuten lukioissa! Koulun maine saattaa ratkaista jopa työpaikan!
Kaikki koulut saavat tietyn summan rahaa joka vuosi/opiskelija ja suuremman summan kun valmistuu AJALLAAN!! Tämä aiheuttaa sen, että opettajat päästävät helposti läpi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748