Kalasoppaa vai borskeittoa?
Kumpaa suosittelette?
4
200
Vastaukset
- borshka
No Moskovassa ei oikein kumpaakaan...
Siellä pitää saada mustaa kaviaaria! - Eka ja toka
Ensin kalaseljankaa ja sitten borskeittoa!
Moskovasta varmuudella näitä löytyy!
Opettele tekemään näitä venäläisiä perinneruokia. - supyi
Borsts-keitosta on lukemattomia erilaisia variaatioita - Suomessa tehdään usein se moka että borsts-keittoon kyllä laitetaan punajuurta jossain muodossa ja valkokaalia mutta unohdetaan täysin nää tärkeet: runsaasti valkosipulia ja ennenkaikkea tomaattipureeta tai -murskaa.
Kalakeitoista Venäjällä on tota seljankaakin tavallisempi uha(a) eli se on sellanen kirkaslieminen kalakeitto.
Seljankastakin on sitte variaatioita esim, sieni,- kasvis- ja kanaseljanka. - ksusha
Molempia. Makuasia sitten kummasta pitää. Ei oikein voi suositella vaan toista, et kai sitten aio syödä vain sitä ?
Keitot ovat Venäjällä todella hyviä, luonnollisia, ilman liiallisia mausteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882