Niin eli siis juttu menee silleen, että myönsin tossa hiihtolomalla yhelle pojalle, että tykkään siitä :) Se sano, et seki tykkää musta. Olin tosi ilonen siitä, ja se poika sanoi, ettei kuitenkaan halua vielä seurustella ennen ylä-astetta. No, se oli ihan ok, ymmärrän että ollaan vähän liian nuoria kun ollaan vasta vitosella. Päätettiin sitten, että aletaan sitten ylä-asteella olemaan virallisesti yhdessä. Nyt me sitten vain yritettiin olla normaalisti, tosin poika sanoi minulle usein chatissä, että hän rakastaa minua ja että hän ei halua menettää mua
Ongelma...
4
52
Vastaukset
- 43253tfgv
anna pojalle tilaa miettiä ja aikaa, ymmärrettävää kuitenkin tuo asia on nuoren ikänne vuoksi.. luultavasti ottaa sinuun yhteyttä jos vielä pitää sinusta
- Emotyttö_01
Ok kiitos vastauksestasi! :)
Poika otti minuun vielä yhteyttä, juttelimme äskenkin, mutta en tiedä sitten, että haluaak hän olal vain kaveri enää... - Ihailija :3
Emotyttö_01 kirjoitti:
Ok kiitos vastauksestasi! :)
Poika otti minuun vielä yhteyttä, juttelimme äskenkin, mutta en tiedä sitten, että haluaak hän olal vain kaveri enää...En voi ymmärtää kuinka joku ihminen voi olla noin vahva o_o Tai siis pystyisi ajattelemaan tuolla tavalla. Miksi tosiaan pitäisi itkeä jonkun takia joka ei ole kyynelten arvoinen? Täytyy myöntää, että aika viisaasti ajateltu. Varsinkin kun noudatat sitä (mun käsittääkseni et itke). Kun tykkäsit pojasta vielä niin paljonkin....
Pysy vahvana! Ihailen sua sun vahvuuden takii :) Mutta sinuna varmaan antaisin pojalle vielä mahdollisuuden ;)
- Cruor
Voisin kuvitella, että poika ei itsekään tiedä mitä haluaa. Miehien/poikien tapa käsitellä asioita on muutenkin usein paljon suorempi eivätkä monet osaa sanoa tunteitaan sanoiksi.
Sanoisin, että toimi tunteittesi mukaan.
Rakkauteen liittyviä asioita on hankala analysoida kylmän järjen mukaan ja päänsä siinä saa vain sekaisin. Älkää turhaan lokeroiko suhdettanne liian tarkasti vaan nauttikaa siitä mitä teillä on.
Jos haluatte olla toistenne seurassa niin lähtekää siitä liikkeelle ja katsokaa mihin suhde kehittyy. Rakkaus harvoin syntyy viikossa tai kuukausissa, mutta toisen seurasta voi aina nauttia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328