Tietääkö kukaan hyvää perunkirjoituksen tekijää Riihiäeltä? Kokemuksia?
Miel. joku lainopillinen henkilö.
PERUKIRJOITUS
14
2004
Vastaukset
- Perukirja
Lakiasiaintoimisto Jyrki Miettusta Oitista. Teki meidän perikunnalle perukirjoituksen ja kävi Riihimäellä hoitamassa sen sekä toimitti asiapaperit eteenpäin. Voin suositella.
Lakiasiaintoimisto Jyrki Miettunen, avoin yhtiö
Puhelin 050 - 069 5985
Faksi 019 - 785 888
Käyntiosoite Koirakoski
12100, Oitti
Y-Tunnus 1077747-0- tutkittu on
Tekijä kannattaa valita jäämistön suuruuden perusteella.
- ojhdshh
Kirjoittaja kehuu omaa yritystään.
Älä ota vakavasti tätä vihjettä. - riihimäkeläinen
Perukirja: (Miettunen)
Ei Oitti ole Riksussa.
Eikä tämä palsta ole mainoksia varten (joku taisi sanokin).
hausjärveläisten kierojen lierojen businessjemmarigolfareiden. - Anonyymi
Ei kannata missään nimessä käyttää Miettusta.
Ylilaskuttaa !!!!!
- itse tein
Eihän siinä lakimiestä tarvita. Kuka tahansa pystyy sen tekemään. Lakimiehet rahastaa
- 1616
Oletan, että pankitkin tekevät perukirjoja. Tiedustele omasta pankistasi.
- näinnetekee
Tekeehän ne pankit, mutta rahastavat siitäkin kaksinkertaisen hinnan muihin lakimiehiin verrattuna. Ja kuittaavat sen ylisuuren palkkionsa kysymättä kuolinpesästä.
- ???????????????????
http://www.yhteishyva.fi/koti-ja-puutarha/kodin-talous-ja-vakuutukset/perunkirjoitusohjeet/0218010-70863
http://www.lakineuvo.fi/useruploads/files/perukirja_perunkirjoitus_perunkirja_lomake.pdf
Ei ole varmaan mikään mahdotomuus itse sitä tehdä, ellei sitten vainajalla ole omaisuutta enemmänkin ja perillisiä liuta, jotka eivät pääse yhteisymmärrykseen.- mallia netistä
Perunkirjoituksessa ei jaeta vainajan omaisuutta, siinä vaan luetteloidaan hänen omaisuutensa ja velkansa.
Perinnön jakaminen on täysin eri asia, josta perikunnat joskus riitelevät hyvin verisesti.
- vainajan tytär
Minä tein perunkirjoituksen itse.Se on yksinkertainen homma silloin kun vainajan omaisuus ei ole kummoinenkaan.
Ohjeita löytyy netistä googlaamalla. - Pillujaska
Pitäis vähän ihmisten ajatella jälkikasvua. Itse elän sillälailla, että kellee
ei tule mitää maallisia murheita poistumiseni jälkeen. Aika hyvin asiat on
edennyt. Korkeintaan jonkun grogin saattaa joillekin pystyyn jäädä.- Tyhjä Tasku
Hyvä periaate, että elämä ja omaisuus loppuvat yhtä aikaa.
Perukirja pitää joka tapauksessa tehdä. Oikeakätinen lakimies tekee sen vasemmalla kädellä vajaassa tunnissa ja laskuttaa vähintään 800€.
- Paskamaksa
Ai satana, tota en ajatellu. Täytyy pistää jolleki merkonomille förskottia,
niin ei pirulauta mistään jää riideltävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138