Mitäs kaikkea saa tuoda verovapaasti Venäjltä ja kuinka paljon. Suunnittelen matkaa Pietariin ja onko esim fiksu idea ostaa kannettava? Saako sen tuoda verottomana?
Verovapaa tuonti Venäjältä
3
329
Vastaukset
- örkki jööö
Verovapaasti saa tuoda satiaisia, niiden määrää ei lasketa ... tupakka vain 200 kpl ja olutta jos on yli 20 tuntia reissussa 16 ltr ja vodkaa pari ltr plus mietoja viinej. Älä tuo vahingossakaan naistasi tänne sossun elätiksi !
- jaanatku50
..kyllä huomaa, mikä örkkejä kiehtoo!! Viina, v...u ja kessu =D
Mutta katso sinä matkailija Tullin sivuilta oikea tieto!
Verovapaa tuonti Eu:n ulkopuolelta riippuu matkustustavastakin; autoileva/junaileva voi tuoda 300 euron edestä, lento- ja laivamatkustaja vähän enemmän.
Katso todellakin tarkat määräykset Tullin nettisivustosta.
Sieltä löytyy mitä, milloin ja paljonko! - kaikenlaistakamaa
Empä usko että tietsikkaa kannattaa Venäjältä ostaa tai muitakaan tarvikkeita siihen.Vaikka kotimaassa olis muutaman sata kalliimpi niin osta täältä.Eri asia jos asut pitempiä Aikoja Venäjällä vaikkapa olet siellä töissä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818