Eli olisi tarkoitus tehdä valokuvista/videoista torrent-tiedosto, jota sitten jakelisin tuttaville.
Olen koittanut mielestäni vaikka ja mitä, laittanut trackereiksi julkisia ja oman ip-osoitteen ja portin. Niitä ohjeita käyttämällä joita netistä löysin.
Joka kerta kun avaan torrentin jossain toisessa tietokoneessa, siinä näkyy kyllä tiedoston/paketin koko, mutta mitään ei tapahdu..
Heti kun olen avannut torrentin lähdekoneessa, aloittaa se heti tarkastuksen jälkeen jakamisen, mutta silti tieto ei liiku???
Torrentin luonti
12
122
Vastaukset
- j-vento
Käyttäisin kyllä mieluummin Dropboxia, kun kerta sieltä saa ilmaseksi ainakin sen 53 GB, mutta sinne lähettäminen on niin toivottoman hidasta. Mulla on 100Mbps kaistaa molempiin suuntiin, mutta Dropboxiin ei mene nopeampaa, kuin n. 800kt/s. Ainakin mulla näin.
Jos on joitain ideoita Dropboxin nopeuttamiseksi, niin nekin kelpaa!- höpö höpö.
No ei todellakaan saa ilmaiseksi 52 gigaa, maksua vastaan saa toki enemmän.
- j-vento
kyllä muuten saa. 2 gigaa on se mistä lähetään. valokuvien jakamisesta saa niin paljon kuin niitä valokuvia on (maks 3 gigaan asti) ja android-laitteen liittämisestä saa 48 gigaa. se on joku samsungin tarjous. siin oli se helppo 53 gigaa, ja lisäksi saa 500Mb jokaisesta kutsutusta ja rekisteröityneestä kaverista (maks. 16 gigaa)
Siin on aika helposti 69 Gigatavua ilmasta tallennustilaa.- höpö höpö.
Joo, no annappa linkki missä sanotaan että tietokoneella saa 53 gigaa tilaa?
No miksi ei löydy.
Mitä tähän jotain androideja sekoitellaan, drop box ei tarjoa 53gigaa ilmaiseksi, turhaa miinustelet.
Saahan sitä kikkailtua lisää, siitä ei ole kyse vaan että drop box ei anna 53 gigaa tilaa
- How to Create
Ainakin SGS3 mallin mukana tuli muistaakseni muutamaksi vuodeksi 50 Gt ilmaista Dropbox tilaa.
- höpö höpö.
Jaa, mutta ei tietokoneen mukana.
Pitäisikö aloittajan mennä ostamaan android jotta saa 50gt tilaa?
- j-vento
Hmm.. tää on just se mitä koitinkin. Ja koitin uudestaan. ei vaan näytä toimivan. Oon näillä ohjeilla koittanut joskus pari vuotta sitten lähettää kuvia kaverille. Ei toiminu silloinkaan :(
- 2478
j-vento kirjoitti:
Hmm.. tää on just se mitä koitinkin. Ja koitin uudestaan. ei vaan näytä toimivan. Oon näillä ohjeilla koittanut joskus pari vuotta sitten lähettää kuvia kaverille. Ei toiminu silloinkaan :(
Jos kone jossa tiedostot on, on palomuurin ja natin takana, tuo utorrentin portti täytyy avata ja johdattaa eteenpäin.
- j-vento
Okei.. voisitko hieman valaista lisää ja kertoa miten? Muu liikenne µtorrentilla kulkee ihan normaalisti.
- 17+1
Mitähän kaikkea sitä onkaan tullut jaetuksi?
Dropbox on yksi ok paikkka, googlen vakoileva picasa toinen. Kyllähän noita löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525