PS3 vs PS4

Pedosetä

Tehäänpäs tehovertailu ps3:n ja ps4:n välillä. Ps4 näyttää parantavan huomattavasti lähes jokaisella osa-alueella, ainoastaan prosessorin tehot mietittyttää.

PS3
Cpu: Cell 1-ydin 6-apuydintä 3,2 Ghz
Gpu: nVidia RSX 400 GFLOPS
Ram: 256mb XDR 256mb GDDR3
Blu-Ray: 2x
USB: 2.0

PS4
Cpu: Amd Jaguar 8-ydintä 1,6 - 2,0 Ghz ?
Gpu: Amd 1840 GFLOPS
Ram: 8Gb GDDR5
Blu-Ray: 6x
USB: 3.0

85

5859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhaa

      Lol.. Xbox 8 on kaks kertaa tehokkaampi ku joku gaystation 4. Pelkkä nimikin sen jo kertoo. plus xboxilla on parempi netti ja kinect 2 joka on 10 kertaa parempi ku joku hikinen ps eye. Lol.

      • Aksuzz

        Ihmettelen edelleen miksi äxböx pelaajat käyvät playstationin keskusteluissa?


      • homojakaikkialla
        Aksuzz kirjoitti:

        Ihmettelen edelleen miksi äxböx pelaajat käyvät playstationin keskusteluissa?

        Vedä sinä naru kaulaan ja osta miesten pelikone eli Xbox.


      • XBOXONHOMO

        HAH! XBOX360 oli jo niin täyttä paskaa että mä olisin oikeesti voinu syödä hevosen paskaa ja oksentanu sen vitun konsolin päälle!!! Ja mikä vitun XBOX 8? Se on joko XBOX720 tai joku epämääränen PLUS, Kinect on sellasta paskaa että jeesus itte kävi ja kusas sen saatanan sensorin päälle. Oikeesti jos luulet että seuraava xbox on parempi ku seuraava ps niin mee ja oikeesti hirtä ittes. Microsoft ei osaa tehdä konsolii oikeeasti. PERKELE. Ja mulla on kokemust xbox360n kanssa. Netti maksaa, siel on jotain vitun Mountain Dew mainoksia ja Red vitun Ring of Death. Ps3ssa on ilmanen netti, PS PLUS jolla saa ilmasia pelejä joka kuukausi ja saatana pienempi riski toiminta häiriöön.


      • XBOXONHOMO
        homojakaikkialla kirjoitti:

        Vedä sinä naru kaulaan ja osta miesten pelikone eli Xbox.

        Ja kuinka monta kertaa oon nähny Xboxilla 10 vuotiaitten lasyen, niinku sä, pelaavan jotai Gears of Waria tai codia ja rääkyny sielä ku kuolee. Miesten konsoli? Miespuolisten LASTEN konsoli


      • Kallonkutistajalle
        XBOXONHOMO kirjoitti:

        HAH! XBOX360 oli jo niin täyttä paskaa että mä olisin oikeesti voinu syödä hevosen paskaa ja oksentanu sen vitun konsolin päälle!!! Ja mikä vitun XBOX 8? Se on joko XBOX720 tai joku epämääränen PLUS, Kinect on sellasta paskaa että jeesus itte kävi ja kusas sen saatanan sensorin päälle. Oikeesti jos luulet että seuraava xbox on parempi ku seuraava ps niin mee ja oikeesti hirtä ittes. Microsoft ei osaa tehdä konsolii oikeeasti. PERKELE. Ja mulla on kokemust xbox360n kanssa. Netti maksaa, siel on jotain vitun Mountain Dew mainoksia ja Red vitun Ring of Death. Ps3ssa on ilmanen netti, PS PLUS jolla saa ilmasia pelejä joka kuukausi ja saatana pienempi riski toiminta häiriöön.

        Kyllä voi jonku toisen konsoli syödä miestä! Tätä ei kyllä ymmärrä vaikka kuinka miettis. Jotain mielenterveydellisiä ongelmia täytyy lapsella ola.


      • EXBOXBOXXXXX
        homojakaikkialla kirjoitti:

        Vedä sinä naru kaulaan ja osta miesten pelikone eli Xbox.

        Hirnukaa Xboxin omistajat onnesta saatte nähdä paska mikä paska paska paska.Ostin onneton boxin ostin toisenkin boxsin ROMUJA SAATANA MOLEMMAT enottaisi xboxsia soksia vaikka ilmaiseksi saisin kusen niitten päälle ja myön ne jollekkin idiootille niin sekin saa päälle kusta HA HA HA HA paskaa saa navetasta eikä maksa mitään.


      • GayFanboyt

        Hieman ketuttaa nämä fanboyt. Totuus on se että molemmilla on huonot ja hyvät puolensa.


      • pissa på xbox!

        Vittu xboxilla netti maksaa ja nimen vaihto myös eli x box xbox=paska.!!!


      • joku ihminen

        Ps4 verkkopeli on kakskertaa halvempaa kun xboxsin ja xbox360 ja xboxone on aika hikisiä paskoja


      • joku ihminen
        joku ihminen kirjoitti:

        Ps4 verkkopeli on kakskertaa halvempaa kun xboxsin ja xbox360 ja xboxone on aika hikisiä paskoja

        Ja ps3 verkkopeli on ilmane


      • Homoxbox
        XBOXONHOMO kirjoitti:

        HAH! XBOX360 oli jo niin täyttä paskaa että mä olisin oikeesti voinu syödä hevosen paskaa ja oksentanu sen vitun konsolin päälle!!! Ja mikä vitun XBOX 8? Se on joko XBOX720 tai joku epämääränen PLUS, Kinect on sellasta paskaa että jeesus itte kävi ja kusas sen saatanan sensorin päälle. Oikeesti jos luulet että seuraava xbox on parempi ku seuraava ps niin mee ja oikeesti hirtä ittes. Microsoft ei osaa tehdä konsolii oikeeasti. PERKELE. Ja mulla on kokemust xbox360n kanssa. Netti maksaa, siel on jotain vitun Mountain Dew mainoksia ja Red vitun Ring of Death. Ps3ssa on ilmanen netti, PS PLUS jolla saa ilmasia pelejä joka kuukausi ja saatana pienempi riski toiminta häiriöön.

        Ei vittu mitä paskaa tää on playstationeitten keskustelu. Jumalauta!!!!!! Ja. Playstation 4 on parempi ku joku helvetin xpaska 8 vittu mitä ei ees oo melkein missään kaupois myynnissä helvetti!!!!!!!!


      • Anonyymi
        homojakaikkialla kirjoitti:

        Vedä sinä naru kaulaan ja osta miesten pelikone eli Xbox.

        Siis aivan pa ehdotus mun kaikki kaverit pelaa ps10 koska mä oon tulevaisuudesta


      • Anonyymi
        XBOXONHOMO kirjoitti:

        HAH! XBOX360 oli jo niin täyttä paskaa että mä olisin oikeesti voinu syödä hevosen paskaa ja oksentanu sen vitun konsolin päälle!!! Ja mikä vitun XBOX 8? Se on joko XBOX720 tai joku epämääränen PLUS, Kinect on sellasta paskaa että jeesus itte kävi ja kusas sen saatanan sensorin päälle. Oikeesti jos luulet että seuraava xbox on parempi ku seuraava ps niin mee ja oikeesti hirtä ittes. Microsoft ei osaa tehdä konsolii oikeeasti. PERKELE. Ja mulla on kokemust xbox360n kanssa. Netti maksaa, siel on jotain vitun Mountain Dew mainoksia ja Red vitun Ring of Death. Ps3ssa on ilmanen netti, PS PLUS jolla saa ilmasia pelejä joka kuukausi ja saatana pienempi riski toiminta häiriöön.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Kallonkutistajalle kirjoitti:

        Kyllä voi jonku toisen konsoli syödä miestä! Tätä ei kyllä ymmärrä vaikka kuinka miettis. Jotain mielenterveydellisiä ongelmia täytyy lapsella ola.

        Wtf


      • Anonyymi
        GayFanboyt kirjoitti:

        Hieman ketuttaa nämä fanboyt. Totuus on se että molemmilla on huonot ja hyvät puolensa.

        Joo


      • Anonyymi
        Homoxbox kirjoitti:

        Ei vittu mitä paskaa tää on playstationeitten keskustelu. Jumalauta!!!!!! Ja. Playstation 4 on parempi ku joku helvetin xpaska 8 vittu mitä ei ees oo melkein missään kaupois myynnissä helvetti!!!!!!!!

        Opettele kirjoittamaan.


    • Dirt 4

      Ps4 tulee olemaan vähän tehokkaampi kun xböx. Specsit on jo tiedossa. ;-) Ei merkittävää eroa . EA.n pelintekijöiden mukaan ps4 on n. 8-10 kertaa tehokkaampi kun ps3.

      • esa67

        Älä valehtele. Seuraava "xböx" on vähintään 2,5 kertaa tehokkaampi kuin ps4.


      • nimimerkki on pakoll

        Se on jo aika hyvin jos ps4 tulee olemaan tehokkaampi kuin xbox. Eikäs xbox tullut vuonna 2002 Suomen markkinoille.


    • xbox owns!

      ps4:n ostajat tulee itkemään silmät päästä kun näkevät että xbox 720 on parempi kuin mikään konsoli koskaan tehty, pakkohan teidänkin on sitten vaihtaa tosimiesten konsoliin eli xboxiin.

      • nimimerkki on pakoll

        Ei tule itkemään kun eivät voi nyttenkään myöntää itselleen että xbox360 on parempi kuin ps3


      • joku ihminen

        Tällä palstalla puhutaa pleikoista ei hikisistä xboxeista


      • joku ihminen
        nimimerkki on pakoll kirjoitti:

        Ei tule itkemään kun eivät voi nyttenkään myöntää itselleen että xbox360 on parempi kuin ps3

        Xbox360 ja ps3:lla on kummallaki hyvät ja huonot puolensa


      • jhfgjjhfff

        Niin milloin tämä Xboxi 720 tulee oikein myyntiin.Vuona2018?


      • Anonyymi

        No minäpä elän VIT vuodessa 2056 ja ps10 on aina parempi ku joku vuoden 2002 syntyny romukasa🤣🤣


    • r3wefsdtedfrefsd

      Ei kannata turhaan stressata prossun suhteen vaikka se onkin pc näkökulmasta low end luokkaa. PS3 cell oli kaikkien pelinvalmistaja firmojen koodaajien painajainen. Ei siitä ottanut pirukaan selvää aluksi ja sen takia sitä ei voitu hyödyntää kunnolla kuin vasta konsolin loppusuoralla. Ps3 kärsi sen takia että sille oli kamalaa tehdä pelejä mutta onneksi Sony korjasi tämän ps4 ainakin pelintekijöiden mukaan. Ps4 on myös PALJON parempi langaton verkkokortti joten nyt sillä langattomalla netillä jopa tekeekin jotain.

      Kiva nähdä jokin ei mielenhäiriöisen kauhukakaran tekemä ketju mutta valitettavasti nuo hirviöt joita jotkut kutsuvat lapsikseen ilmeistyivät torpedoimaan kaiken mahdollisuuden normaalista keskutelusta.

      Onko mitään suomenkielisiä foorumeja konsoleille missä ei noita sekopäitä löydy?

      • Microking

        PS3 = surkea näyttis ja surkea muisti. Tehokas prossessori.

        PS4 = hyvä näyttis ja erinomainen muisti. Alitehoinen mobiili prosessori.

        Näköjään tällä kertaa Sony tekee kaiken toisinpäin. Mitäpä voi odottaa kiinalaiselta tekno yhtiöltä.


      • guysfu
        Microking kirjoitti:

        PS3 = surkea näyttis ja surkea muisti. Tehokas prossessori.

        PS4 = hyvä näyttis ja erinomainen muisti. Alitehoinen mobiili prosessori.

        Näköjään tällä kertaa Sony tekee kaiken toisinpäin. Mitäpä voi odottaa kiinalaiselta tekno yhtiöltä.

        "Alitehoinen mobiili prosessori"

        Loppujen lopuksi se päätehtävä on näyttiksellä sekä muistilla.


      • Playstation 4Ever <3
        guysfu kirjoitti:

        "Alitehoinen mobiili prosessori"

        Loppujen lopuksi se päätehtävä on näyttiksellä sekä muistilla.

        Ja vitun idiootti se on Korealainen yhtiö...


      • PC 4Ever :)
        Playstation 4Ever <3 kirjoitti:

        Ja vitun idiootti se on Korealainen yhtiö...

        Ja vitun homoseksuaali, se on kylläkin japanilainen yhtiö...


    • lapset lapset

      Meijän isin auto on nopeempi ku teijän isien autot.

      • AudiRS2

        ei se meidän turbo audia voita


      • Anonyymi

        Onks se Audi Et-ro?


    • maxtor100

      Pelien tekijöiden panoksesta lopulta kyse saavatko aikaan pelin joka on terävää aina ei se ole konsolin vika jos pelit huonoa tasoa!

      Moniko syyttää keittiön ruokaa kun keittiö huono eli eikö se ole valmistamisesta kyse, eikä uunista ja liedestä jokakerta?...

      PS3 konsoli saa pyöritettyä erittäin hyvin jo 3D pelejä, mutta pelintekijät eivä vielä asiaa juurikaan hallitse, joten pelejä erittäin vähän saatavilla? Olisiko se prosessori Cell hidastena?
      Sony ja PlayStation on alusta saakka luottanut erääseen ja Resistance 3D on todellakin auts 3D-lasien läpi ja mielestäni jopa paras sarjassaan, sekä 3D pelien sarjan ykkönen! Wipeout teki päivityksen 3D ja hyvää viihdettä koko rahalla ehdottomasti!

      Ghost Recon takansi 3D merkintä on jokin feikki, vaikka oli sielläkin palasia hyvästä ideasta lasien läpi katsottuna. Peli muuten tylsä kuin vanha hiekkapaperi.

      Kolmas-osa seikkailu-sarjasta Uncharted 3: Drake's Deception 3D on ehkäpä pahin huijaus 3D pelinä! En tiedä onko tekijät vielä vangittu mutta toivotaan!

      Toivotaan että jatkossa pelintekijät saadaan ruoskittua oikeasti töihin ja maksakaa niistä peleitä kun laatu kohtaa!

      • XBOXONHOMO

        Haluutko Naughty Dogin työntekijät linnaan? Hyvä on mutta muista että Crash Bandicoot oli mun lapsuus ja alkuperäinen Crash on vieläkin yks mun suosikki peleistä. Ja Uncharted. Ahh Uncharted! Mistä aloittaa? Yksi aikakautemme parhaimpia pelejä! Ja entäs tuleva The Last Of Us? Tulee olemaan vuoden 2013 paras peli ellei GTA V jotenkin yllätä. En nyt siis dissaa GTAta sanon vaan että Last Of Us tulee olemaan aika varmasti paras peli vuonna 2013. Sattaa mennä jopa God of War: Ascensioninkin ohi mun suosikeissa. Tiedän että puhut 3D tuesta mutta älä sano että heittäsit nää äijät vankilaan! Ne ei yksinkertasesti tehny yhtäkään huonoa peliä.


    • Entäs tää

      pleikkarille on enemmän pelejä ku xboxille

      • joku ihminen

        No kyllä sille xboxille enemmän niitä pelejä on kun pleikkarille mutta pleikka on silti parempi


    • superripuloivahirvi

      BOXSTATION /83987234 tulee olemaan 9999999999999999999999999999999999999999 kertaa tehokkaampi kun lapselliset paska PS4:et ja Xboxit prkl! Lapsellista touhua kinastella kahden yhtä paskan konsolin välillä. Molemmat joutais roskakoriin. Sitä paitsi Xbox Durango tai Xbox 720 tai mikä lie onkaan ei tue käytettyjä pelejä! HÄHÄÄÄÄÄ!! Roskaa kaikki!

      • dvdburneri

        No sittenhän se laitetaan tukemaan poltettuja pelejä!


      • Anonyymi

        En ymmärrä 1. Miks Hiki boksien omistajat edes hakee ps3 vs ps4???? Mitä järkee? Kuitenkin ne venaa jotain hemmetin hiki box 69


    • vitun idiootti

      APUA AMD SE SYÖ MEIDÄT INTEL JA NVIDIA ON BEST!!

    • GaystationFuck

      Lol PS3 on tehokkaampi prossu 3,2 GHZ !!! Pony on kyllä noobi ku PS4 prossu on vaan 1,6 GHZ !! Hahahah.. Onneksi uudessa Xboxissa on 4,2 GHZ prossu ja muistia 16 GB eli Xbox 8, Loop, Durango tai mika nimeks tulekaan tulee olemaan ylivoimaisesti tehokkain seuraavan sukupolven konsoli ja voi olla etta siita tulee maailman myydyin konsoli. Myy vahintaan 500 miljoonaa kappaletta!!!

      XBOX on kuninkaitten laite!

      • PS4is4gods

        Siinäpä pelaat 30fps ku muut pelaa ps4sella 60fps...


    • joku001

      anteeksi vaan jonne mut ikävä sanoa tämä nytten tulevassa xbox 720 on sama cpu kuin ps4.

      • hahahaha77

        Jep.. Huhujen mukaan Microshit tilasi saman prossun AMD:ltä kuin Sony. Joten prosessori tehoissa ei ole kummassakaan eroja, mutta kun mennään näytönohjaimen ja muistien puolelle, murskaa PS4 seuraavan sukupolven Xböxin sellaisella ylivoimalla että oksat pois.

        PS4:n näyttis on tehoiltaan 1,8 TFLOPS siinä missä Xboxin näyttis on 1,2 TFLOPS.

        PS4 8Gb:n GDDR5 muisti on nopeudeltaa jotain 176 Gb/s siinä missä Xboxin huhuttu 8Gb DDR3 muisti on nopeudeltaan 68 Gb/s.

        Muuta ei voi sanoa kuin, että nyt Microshit failas totaalisesti.


      • ㅜ쳐ㅗㅊ규ㅑ
        hahahaha77 kirjoitti:

        Jep.. Huhujen mukaan Microshit tilasi saman prossun AMD:ltä kuin Sony. Joten prosessori tehoissa ei ole kummassakaan eroja, mutta kun mennään näytönohjaimen ja muistien puolelle, murskaa PS4 seuraavan sukupolven Xböxin sellaisella ylivoimalla että oksat pois.

        PS4:n näyttis on tehoiltaan 1,8 TFLOPS siinä missä Xboxin näyttis on 1,2 TFLOPS.

        PS4 8Gb:n GDDR5 muisti on nopeudeltaa jotain 176 Gb/s siinä missä Xboxin huhuttu 8Gb DDR3 muisti on nopeudeltaan 68 Gb/s.

        Muuta ei voi sanoa kuin, että nyt Microshit failas totaalisesti.

        Ois muute hienoo jos intel prossuja alettais käyttää konsoleissa... ja btw, microsoft ei ole vielä varmistanut mitään noista tiedoista, mutta sit 21.5 sen näkee.


    • Vitttuiuuiui

      Voi vitun runkut, mitä väliä mikä prossu ja mikä vitun näyttis, mulla toimii Codit ja gtat sun muut, ni mitä tarttis olla ? Ette te niil vittu hakkeroi

      • qwerty124

        No hyvinpä toimii. Resoluutio on alhaisempi kuin 720p. Tais olla jotain 630p ja ruudunpäivitys on luokkaa 20. Voi vittuku näyttää hyvältä. No ehkä umpi homoseksuaali hyväksyy sen mutta täys hetero kuten minä odottaa hieman enemmän..


    • Sherlock...:)

      Eks se oo aika tyhmä kysymys et kumpi on parempi PS3 vai PS4..
      Koska se on sama asia ku kysyi kumpi on parempi PS1 vai PS2 :/

      • :DDD

        PS1 :D


      • Anonyymi
        :DDD kirjoitti:

        PS1 :D

        Ai mukava nähdä vuoden 1 tyyppejä:D oon meinaan 2056 luvult


    • maxtor100

      PS3:n parhaiten toteuttejen 3D pelien kokemukseni on ylättäin tullut Special Forces 3D joka säädöiltään on erittäin kätevä, sekä erittäin mielyttävästi toimiva ja jo peruasetuksiltaan toimii lähes kaikille!!! Sisältää muutamia ennakko asetuksia ja oma mukauttava asetus jota saa pienin portain säätää erittäin helposti! Peli myös tunnistaa 3D TV:n ja kysyy ennen aloitusta kummalla haluaa pelata 2D vai 3D, ei huono!

      Esimerkillinen toteutus josta on hyvä jatkaa tulevaan! Vähissä ovat hyvin tehdyt 3D toteutukset peleissä, vaikka ominaisuudet olemassa?

      • msimdeck

        PS1 on edelleen paras.


      • 3rwerrgfb
        msimdeck kirjoitti:

        PS1 on edelleen paras.

        Ps2 parempi. Ps2:sella voi pelata myös ps1 pelejä mutta ps1:sellä vain ps1 pelejä.


    • tyhmiä

      haistakaa kaikki paska, joka ikinen teistä

      • pyyhkimään

        Tuliko kaikki? Joko saa tulla pyyhkimään?


    • gaymaster

      Nintendo vie kaikki

    • asdasd1232

      Haha, ei voi muuta kuin nauraa kommenteille :D

      Ja miksi se xbox piti tähän vetää? Kysehän oli PS3 vs PS4.

    • äxböx vai gaystation?

      Riidelkää rauhas mutta sanon vaan että mun kaveri joka on totaallinen "microshit" xbox fani, se on harkinnu ps3/ps4 ostoa. Microshit äxböx ja söny gaystation on melkeen sama asia ja kohta joku neropatti tulee laukoo tähän että "vittu turpa tukkoon gaystation fani vittu ime isääs ja xbox on vittu 100% tehokkaampi ku joku sonyn paska" eli ei tommosta kommenttii kiitti, ja muutes, olen itse uskoollinen "gaystation" fani. Gaystationin on keksiny pikku poika pilkunviilaaja joka ei tuu saamaan naiselta mutta on xbox fani ja keksiny että gaystation lol

    • PS3rulez

      Ja muutenki PS3 on aika halpa ja toimii hyvin Blu-Ray 3D, se riittää mulle.

    • peplxb

      PEEEECEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLEIKKARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XBOXIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • Nää jäi.

        PEPPUTAPPI!!!!!!!!!
        TIKKARI!!!!!!!!!!
        ORAVA!!!!!!!!!


      • ihmetys1
        Nää jäi. kirjoitti:

        PEPPUTAPPI!!!!!!!!!
        TIKKARI!!!!!!!!!!
        ORAVA!!!!!!!!!

        nuo kaikkiko tunget ahteriis? ...mahtaa oravalla olla ilkeät olot :P


    • ps3onparas

      mä ostan ps3

      • joku ihminen

        Nii kannattaaki


    • TintentoMies

      Mul on 2kpl Nintendo 8bit konsoleita, valopyssy, neljä ohjainta ja pelejä, ne kaikki voittaa teidän paskat tässä ketjussa, 8bit on konsolien aatelia!

    • örr..

      Noniin tytöt, rauhottukaa.

    • örr..

      Noniin tytöt, rauhottukaa.

    • huoh....

      Tää on oikeesti iha vitun naurettavaa, miks vitussa teidän tarttee tulla tänne rääkyy roskaboxeista jos haluun tietää PS3 ja PS4 SPECSIEN EROT, mua ei kiinnosta pahemmi xboxit vaikka mulla on itelläki yks tuolla nurkassa, ja se pysyy siellä......muuten se on ihan kiva mutta mulle maistuu mielummi ilmane netti

    • loppu ininä

      Jos haluat katsoa tv:tä niin osta xbox one ja jos haluat pelata osta ps4. Statsit kertoojo että ps4 on parempi pelaamisen kannalta kuin xbox one.

    • Ex-pleikkaristi

      Aloittajaa "ainoastaan prosessorin tehot mietittyttää"...

      No minua kyllä mietityttää koko pleikkarin ansaintalogiikka, ja sen olemassaolon oikeutus. Tienatakseen taas perrkeleesti enemmän rahaa, Sony heittää vanhojen asiakkaidensa investoinnit peleihin kankkulan kaivoon. Ja Sonyn laatu? Huh-huh... Siitä ei kehtaa käytttää niin voimakkaita kirosanoja kuin pitäisi, koska täällä saattaa olla lapsiakin lukemassa näitä juttuja...

    • gxc

      homosexuel didididididii

    • Voi lapset :)

      koomista... :) Hauska oli alkua lukea kun joku itkee xboxia tehokkaammaksi ku ps4 :) Nyt todettu että PS4 huomattavasti tehokkaampi mitä xbox, mutta sitähän ei saa mainostaa NDA:n takia :) Jouluja..

    • gordon f

      Sanonpa vaan, että paskoja kumpikin, ja ostakaa PC!!!

    • Mörkö

      Ps4=ehkä jotenkin nielisin x box one=kuulostaa jo joltakin ps3= paras!!!! X box 360 = iso läjä paskaa

    • pelaaja ps4

      X box one ollu viikon ja huomenna vien sen jumbon gamedtoppiin vaihdossa ps4. Ei ollu tunnetta että xbox one olisi ns seuraavan sukupolven konsoli. Lähinä ps3 tasoinen konsoli. Kokeilin ps4 ja se näyttää oikeasti uudelta sukupolvelta. Xbox one hävisi kilpailun jo ennenku se alkoikaan.

    • äxiböxi

      äxiböxsi on huono

    • Anonyymi

      Ps4 on parempi

    • Anonyymi

      Ps4 on parempi ku joku gaystation 3 ja Xbox lol

    • Anonyymi

      Himo

    • Anonyymi

      Entäs ps5?

    • Anonyymi

      Minäpä ostin PS3:n jälkeen Xbox One S konsolin. Lähinnä Forza autopelisarjan vuoksi, Forza Motorsport 7, Forza Horizon 4 ja 5.
      Varsinkin Horizon -pelien vapaan maailman ajelu on minusta hauskempaa kuin Gran Turismo pelien ratoihin rajattu ajelu. PS3:lla oli tosin Test Drive Unlimited 2 vapaan maailman ajopeli, mutta se oli vielä aika kökkö verratuna Forza peleihin.
      Milloinkahan Yamauchi tekisi vapaan maailman Gran Turismo ajopelin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      637
      4708
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3221
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2479
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 252
      1877
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      97
      1354
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe