voi helvatta kun saa hävetä,
Suomen mäkimiehet
4
368
Vastaukset
- Anonyymi
samaa rämpimistä vuodesta toiseen ! ei treenaaminen auta jos ,ei ole luontaisia lahjoja .paras suomalainen hävisi rukalla lähes sata pistettä voittajalle ! ottakaa oppia miedosta ja nykäs matilta,siinä pitää olla tappajan meininkiä ! liian pehmoja ovat pojat luonteeltaan ei ole muuta selitystä ! miten yleensä jaksavat touhuta vuodesta toiseen vaikka menestystä ei heru ihmetyttää !
- Anonyymi
Oon pannut merkille että harjoituksissa ja karsinnassa meijän hyppääjät hyppää paremmin mutta kilpailussa taso tipahtaa. Ei ne karsinnassakaan ja harjoituksissa parhaimmistoon kuulu, mutta.......
- Anonyymi
Lisään sen kommenttiini että on kuitenkin positiivista että hyppääjämme pystyy karsinnoissa ja harjoituksissa pääsemään top30 tai top50 parhaan joukkoon eli kaikki 4 hyppääjäämme. Eikös joskus tilanne ole ollut huonompikin? Nyt jos hyppääjät pystyisi kisatilanteessa samaan kuin karsinnassa tai harjoituksissa niin on mahdollista että 2-3 hyppääjää , jopa kaikki 4 nähdään toisella kierroksella. Kasperi Valtolla on mm kova potentiaali. Vielä kun saadaan Vilho palosaari parempaan kuntoon kun tietääkseni hänellä on ollut paikat rikkinäisenä jonka seurauksesta hyppy ei ole kulkenut.
- Anonyymi
Sama koskee kaikkia hiihtolajeja,yhdistettyjä,ampumahiihtoa.
Missä suomen edustajat pärjää,niin jääkiekko,sitten nämä lumilautailulajit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889