Hei
Kun zoomaa Word asiakirjan pienemmäksi,
niin sivu siirtyy leveässä näytössä
ihan vasempaan reunaan.
Saisiko sen jotenkin niin
että olisi keskellä näyttöä ?
Maikki
Word leveässä näytössä sivussa
4
172
Vastaukset
- niinkö!
Miten sinä sitä zoomailet?
Mulla ei kyllä ole mitenkään leveä näyttö, mutta kyllä mulla paperiarkki (eli se valkoinen kirjoitustila) ihan keskellä wordin alustaa pysyy, kun sitä hiirellä ja ctrl-näppäimellä zoomailen.- Muuan mies
Voisiko sinulla olla Jäljitä muutokset päällä ja muutosmerkinnät oikella?
- ootko vakooja vai!
Muuan mies kirjoitti:
Voisiko sinulla olla Jäljitä muutokset päällä ja muutosmerkinnät oikella?
???????????????????
- m2m1
Hei
120% zoomaus on vielä keskellä ruutua.
110% ja siitä alaspäin sivu siirtyy ruudun vasempaan laitaan.
Jos valitsee Näytä ryhmästä: Yksi sivu,
niin sivu on keskellä näyttöä.
Jos zoomaa lähemmäs,
nin sivu siirtyy heti vasempaan laitaan.
Ihan kuin Word yrittäisi väkisin näyttää useampia sivuja näytössä
vaikka asiakirjassa ei ole kuin 1 sivu...
Näyttö on 24" .
Jäljitys ei ole päällä.
M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911