apuja säästöön???

säästäjän vastakohta

Mä oon tällänen 11v joka kerää rahaa omaan tabletti tietokoneeseen. Mutta mulla on ongelma... Aina kun saan rahaa niin meen ostaan karkkii tai shoppaileen.
Miten voin säästää?? Mulla on kyllä säästöpossu mut tuhlaan aina kaikki. APUA!!!!

10

226

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästäjän vastakohta

Eikö kukaan voi auttaa :( mä ny luulin ku autatte muitakin :)

• Think Pink

Sama ongelma :/

• nimimerkki on pakoll

Seuraavalla kerralla kun tekee mieli karkkia niin miteetikää sellaista asiaa että mitenkä karkeissa käytettävää liivatetta valmistetaan. Liivate tehdään mm sian nahkaa tai sian tai lehman luita, suolia ja jänteitä keittämällä. Mieti minkä näköinen soppa se on kun siinä lillii suolenpätkiä ja jänteitä sekä nahan roippeita.
      Lisätietoa liivatteesta saat http://fi.wikipedia.org/wiki/Liivate

• me em

Hyi pask. sairasta

• tiedän

paljon saat ite teen niin että ostan juoman tai karkki pussin säästän puolet kun en osta molempia :DDDD ahahahaahha aika hauska juttu vai mitä?
      ja yritän hillitä ihteeni tuhlaamasta mahdollisemman paljon
      karkit yleensä otan vain karkki päiväisin säästäääkseni :DDDD

• säästäjän vastakohta

Mä en saa viikko rahaa mutta mä teen kotitöitä jot mä saan rahaa... Ja en saa käyttää pankki tililtä senttiäkään ennen kun oon 18v

• Aina kun saan rahaa niin meen ostaan karkkii tai shoppaileen. Miten voin säästää??

Etköhän sä itsekin tuohon tiedä vastauksen. Älä osta niitä helevetin karkkeja tai mitä ostatkaan. Tee suunnitelma kuinka nopeasti haluat rahat kasaan ja tarkista siitä kuin paljon jää rahaa käytettäväksi viikossa/päivässä ja noudata sitä. Elämä on valintoja täynnä.

• 4bee paras bee

Yritä olla tuhlaamatta. Käske vanhempien laittaa yöllä säästöpossuun tai suoraan sun tilille.

• kids turpaan juva

suosittelen että tulet juvalle, vitu kid.

• alottajajokaeimuistanime
        kids turpaan juva kirjoitti:

suosittelen että tulet juvalle, vitu kid.

Harmi vaan mutta liian kaukana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3631
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2039
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      891
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      785
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      779
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      697
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe