apuja säästöön???

säästäjän vastakohta

Mä oon tällänen 11v joka kerää rahaa omaan tabletti tietokoneeseen. Mutta mulla on ongelma... Aina kun saan rahaa niin meen ostaan karkkii tai shoppaileen.
Miten voin säästää?? Mulla on kyllä säästöpossu mut tuhlaan aina kaikki. APUA!!!!

10

96

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästäjän vastakohta

      Eikö kukaan voi auttaa :( mä ny luulin ku autatte muitakin :)

    • Think Pink

      Sama ongelma :/

    • nimimerkki on pakoll

      Seuraavalla kerralla kun tekee mieli karkkia niin miteetikää sellaista asiaa että mitenkä karkeissa käytettävää liivatetta valmistetaan. Liivate tehdään mm sian nahkaa tai sian tai lehman luita, suolia ja jänteitä keittämällä. Mieti minkä näköinen soppa se on kun siinä lillii suolenpätkiä ja jänteitä sekä nahan roippeita.
      Lisätietoa liivatteesta saat http://fi.wikipedia.org/wiki/Liivate

      • me em

        Hyi pask. sairasta


    • tiedän

      paljon saat ite teen niin että ostan juoman tai karkki pussin säästän puolet kun en osta molempia :DDDD ahahahaahha aika hauska juttu vai mitä?
      ja yritän hillitä ihteeni tuhlaamasta mahdollisemman paljon
      karkit yleensä otan vain karkki päiväisin säästäääkseni :DDDD

      • säästäjän vastakohta

        Mä en saa viikko rahaa mutta mä teen kotitöitä jot mä saan rahaa... Ja en saa käyttää pankki tililtä senttiäkään ennen kun oon 18v


    • Aina kun saan rahaa niin meen ostaan karkkii tai shoppaileen. Miten voin säästää??

      Etköhän sä itsekin tuohon tiedä vastauksen. Älä osta niitä helevetin karkkeja tai mitä ostatkaan. Tee suunnitelma kuinka nopeasti haluat rahat kasaan ja tarkista siitä kuin paljon jää rahaa käytettäväksi viikossa/päivässä ja noudata sitä. Elämä on valintoja täynnä.

    • 4bee paras bee

      Yritä olla tuhlaamatta. Käske vanhempien laittaa yöllä säästöpossuun tai suoraan sun tilille.

      • kids turpaan juva

        suosittelen että tulet juvalle, vitu kid.


      • alottajajokaeimuistanime
        kids turpaan juva kirjoitti:

        suosittelen että tulet juvalle, vitu kid.

        Harmi vaan mutta liian kaukana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      737
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe