Mä oon tällänen 11v joka kerää rahaa omaan tabletti tietokoneeseen. Mutta mulla on ongelma... Aina kun saan rahaa niin meen ostaan karkkii tai shoppaileen.
Miten voin säästää?? Mulla on kyllä säästöpossu mut tuhlaan aina kaikki. APUA!!!!
apuja säästöön???
10
149
Vastaukset
- säästäjän vastakohta
Eikö kukaan voi auttaa :( mä ny luulin ku autatte muitakin :)
- Think Pink
Sama ongelma :/
- nimimerkki on pakoll
Seuraavalla kerralla kun tekee mieli karkkia niin miteetikää sellaista asiaa että mitenkä karkeissa käytettävää liivatetta valmistetaan. Liivate tehdään mm sian nahkaa tai sian tai lehman luita, suolia ja jänteitä keittämällä. Mieti minkä näköinen soppa se on kun siinä lillii suolenpätkiä ja jänteitä sekä nahan roippeita.
Lisätietoa liivatteesta saat http://fi.wikipedia.org/wiki/Liivate- me em
Hyi pask. sairasta
- tiedän
paljon saat ite teen niin että ostan juoman tai karkki pussin säästän puolet kun en osta molempia :DDDD ahahahaahha aika hauska juttu vai mitä?
ja yritän hillitä ihteeni tuhlaamasta mahdollisemman paljon
karkit yleensä otan vain karkki päiväisin säästäääkseni :DDDD- säästäjän vastakohta
Mä en saa viikko rahaa mutta mä teen kotitöitä jot mä saan rahaa... Ja en saa käyttää pankki tililtä senttiäkään ennen kun oon 18v
Aina kun saan rahaa niin meen ostaan karkkii tai shoppaileen. Miten voin säästää??
Etköhän sä itsekin tuohon tiedä vastauksen. Älä osta niitä helevetin karkkeja tai mitä ostatkaan. Tee suunnitelma kuinka nopeasti haluat rahat kasaan ja tarkista siitä kuin paljon jää rahaa käytettäväksi viikossa/päivässä ja noudata sitä. Elämä on valintoja täynnä.- 4bee paras bee
Yritä olla tuhlaamatta. Käske vanhempien laittaa yöllä säästöpossuun tai suoraan sun tilille.
- kids turpaan juva
suosittelen että tulet juvalle, vitu kid.
- alottajajokaeimuistanime
kids turpaan juva kirjoitti:
suosittelen että tulet juvalle, vitu kid.
Harmi vaan mutta liian kaukana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802