iphone 4

helpp

Heei!
Olen ostamassa iphone 4:sen, ja ajattelin kysyä että saako siihen ilmaiseksi kikin ja whatsapin?
Jos ei,niin mikä kännykkä olisi siihen?
kiitos.

5

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RäpeliPyörykkä

Tuota Kustannusosakeyhtiö Ilmarisen vuosina 1929-1937 julkaisemaa lehteä ei varmaan saa mihinkään vai mitä Kikiä tarkoitat.
      Lähtökohtahan on se että ios laitteisiin saa lähes kaiken mitä mieleen putkahtaa, miksi pitäisi olla ilmainen sitä en käsitä?
      Whatsup ohjelma näyttää olevan ilmainen.
      Oli tuolla joku Ruottalainen Kiki ohjelmakin ilmaisena, mikä lie.

Katsele itse mitä löytyy, kirjoita ohjelman nimi ja itunes sana googleen.

• ketunkakka

Whatsup on ainakin maksullinen iphonessa. Kikistä en tiedä. Androidissa molemmat on ilmaisia

• RäpeliPyörykkä

ios saa kaiken ilmaiseksi kun odottelee ja oikealla hetkellä lataa, androidiin ei saa mitään juuri ilmaisena, harmi.

• osta samsung

SAA KIK MESSENGERIN JA WHATSAPPIN ILMAISEKSI PS ANDROID ON PARAS!

• Pilikkula

Ota se caps lock ensi alkuun pois ja sitten opettele pilkun käyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3900
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      3520
    3. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      721
      2010
    4. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      76
      1607
    5. Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina

Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1446
    6. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      109
      1159
    7. Martina on niin nolo

Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1016
    8. Surettaa sun vuoksesi

Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.
      Tunteet
      99
      990
    9. Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille

Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta
      Maailman menoa
      226
      967
    10. Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta

Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita. Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.
      Ikävä
      98
      931
    Aihe