Sain postiluukustani mainoksen missä oli mm Rodos matka Meiju Suvaksen seurassa syyskuussa. Hotellina Cactus. Kiinnostuin heti koska Meiju on vaan niin ihana! Varasimme mieheni kanssa tuon matkan ja olisin nyt tiedustellut onko kellään kokemuksia tästä Cactus hotellista? Kuvat oli ok ja mainostettiin merinäköalaa jne.
janneworld.com ja matka-agentit.fi sivuilta löytyy tämä matka ja kuvaus tästä hotellista.
Elina ja Make
Meiju Suvas, Rodos matka
10
829
Vastaukset
- ---
Hotelli Cactuksesta on useita ketjuja tällä foorumille. Löydät ne keskusteluhaulla, joka on ylhäällä oikealla. Tavallinen perushotelli, jonka joistakin huoneista ei pääse tulipaloa pakoon muuten kuin hyppäämällä maahan.
- Hui !!!
Järkky hinta VIIKON matkasta 799€/hlö. Pari minun tuttavaani lähtee syyskuussa kahdeksi viikoksi Rodokselle ja he maksavat matkastaan noin 540€/ 2vkoa per. henkilö.
- Kreetalle2013
Tarkasta matkatoimistosta, että merinäköala on todellakin esteetön meille kävi kyseisessä hotellissa näköalan kanssa vähän surkeesti. Maksoimme vielä lisämaksun koska halusimme varmistaa loman ajaksi kauniit maisemat. Perille päästyä mentiin huoneeseemme ja totesimme, että nyt on käynnyt vahinko koska meillä on suoraan edessämme talo eikä merimaisemaa jos vähä roikotti itseään partsin kaiteen yli niin meri näky hiukan. Menin respaan valittamaan koska matkalla oli hintaa ilman maksettua näköalaakin ihan tarpeeksi. Kerroin respan tytölle että nyt on varmaankin käynnyt virhe koska meillä ei ole sitä kyseistä merinäköalaa johon tyttö tuumasi että kyseiset huoneet myydään merinäköalalla. Minä vaadin esteetömän näköalan merelle koska aurinkimatkat rokotti siintä maisemasta ihan kivan hinna ja sainkin uuden huoneen johon olin todella tyytyväinen. Aurinkomatkoihin en ollut tyytyväinen koska myyvät kertomatta että vaikka maksat maisemasta niin se ei välttämättä ole sitä mistä maksat. Hotellin henkilökunta on todella mukavaa ja ystävällistä, aamupala runsas jotkut tosin valitti että aamiainen aina samanlaista ja olisivat kaivanneet siihen vaihtelua. Minusta aamiaisessa oli todella paljon vaihtoehtoja ja olin tyytyväinen. Toivotan oikein hyvää matkaa Rodokselle.
- väärääpuuta
Tuo mitä kerrot ei ole AM:n vika vaan hotellin. Ovat välittäneet tiedot hotellille, mutta hotelli ei ole siitä piitannut. Ei kovin hyvä hotelli jos tuollaista tekevät.
- liomjnh
Aurinkomatkat ei jaa huoneita, sen tekee hotelli.
- metukka-maukka
liomjnh kirjoitti:
Aurinkomatkat ei jaa huoneita, sen tekee hotelli.
Mutta kannattaa muistaa se, vaikka hotelli ne huoneet jakaa, niin aurinkomatkoilla on ns. kiintiöhuoneet. Eli jos esim. lähdet kotiin huoneesta 501, niin siihen tulee seuraavaksikin aurinkomatkojen asiakkaat.
Eli voi hyvällä syyllä kysyä, myykö aurinkomatkat merinäköalalla huonetta, josta ei olekaan kunnon näköalaa merelle. Ei välttämättä siis ole kuitenkaan hotellin vika tällainen. - Lomalainen
metukka-maukka kirjoitti:
Mutta kannattaa muistaa se, vaikka hotelli ne huoneet jakaa, niin aurinkomatkoilla on ns. kiintiöhuoneet. Eli jos esim. lähdet kotiin huoneesta 501, niin siihen tulee seuraavaksikin aurinkomatkojen asiakkaat.
Eli voi hyvällä syyllä kysyä, myykö aurinkomatkat merinäköalalla huonetta, josta ei olekaan kunnon näköalaa merelle. Ei välttämättä siis ole kuitenkaan hotellin vika tällainen.Mainitsemasi hotellihuonekiintiö tarkoittaa tiettyä määrää tiettyjä huoneita hotellin koko huonetarjonnasta eikä siis tiettyjä numeroituja huoneita. Esim. hotellissa on huoneita parvekkeella (jossa mikä tahansa näköala), huoneita, joista on merinäköala tai osittainen merinäköala, studioita, huoneistoja, sviittejä yms.
Hotellikiintiöön määritellään montako yllämainittua huonetyyppiä matkanjärjestäjällä on käytössään. Huoneen numeroita ei siis määritellä, vaan hotelli jakaa huoneet varaustyypin perusteella. Tässä tapauksessa virhe on tapahtunut hotellin puolelta ja yksinkertaisesti olisi ollut korjattavissa huoneen vaihdolla. Jos tämä ei olisi mahdollista, tokihan matkanjärjestäjä palauttaa maksetun lisämaksun ja yleensä pahoittelee pienellä korvauksella.
Joten tässäpä pieni korjaus virheellisiin antamiisi olettamuksiin :)
- vilma20
Muutama vuosi sitten olin Cactus hotellissa, hyvä viihtyisä hotelli, hyvä aamupala ja oikein hyvää kahvia. Uusiksi sama holelli nyt 24.4 lähdölle.
- 23fcdnfrs
meiju on kova!
tässä videoo eiliseltä keikalta: http://www.youtube.com/user/turboterminator/videos- rodolle
Siis pitääkö jotain suomalaista artistia mennä rodokselle kuulemaan, eikös ne hoilaa jossain suomalaisilla tanssilavoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181