Xbox on huono

taattua laatua

Kannattaa pojat hankkia PS3 eikä tuollaista räksboksia joka rahastaa

17

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäs tiijät

      En ole poika. Omistan molemmat. Kumpaankin olen tyytyväinen. Kummastakaan en luovu. Piste!

    • 6+14

      Köyhät valittaa kun ei ole varaa maksaa 40€ vuodessa livestä :)

      • Ps3-Xpoks

        Miksi maksaa kun pc ja ps3 antaa ilmaiseksikin pelata?

        On mullakin xbox ja xbox360 slim mutta en pelaa netissä kun se maksaa niin tajuttoman paljon.


      • Nettinettinettinetti
        Ps3-Xpoks kirjoitti:

        Miksi maksaa kun pc ja ps3 antaa ilmaiseksikin pelata?

        On mullakin xbox ja xbox360 slim mutta en pelaa netissä kun se maksaa niin tajuttoman paljon.

        Näissä keskusteluissahan pääsääntöisesti unohdetaan se, että on myös niitä pelaajia, jotka eivät nettiä tarvitse (järjestelmä- ja pelipäivitykset voi boxillakin kyllä hoitaa ihan ilmaiseksi). Esimerkiksi minulle on aivan joutava koko nettiominaisuus ylipäätään missään pelikoneissa. Nettiä tuntuvat kaipaavan ainoastaan ne, ketkä pelaavat fps pelejä. Samainen joukkio tuntuu valloittaneen myös xbox ja ps palstat. Kaikki, ja vain kaikki, pelikoneen ominaisuudet tunnutaan arvottavan netin perusteella.

        Ilkeä ihminen tosin voisi kyseisen keskustelun tasosta vetää jotain johtopäätöksiä moisten pelaajien iästä ja älykkyydestä. Joka taas asettaa melkoisen kyseenalaiseksi sen, että kumpiko konsoli nyt sitten aikuisten oikeasti olisi parempi. Eräässäkin keskustelussa aloituksessa nimenomaan sanottiin, että ei tarvetta netille eikä bluraylle ja kumpi olisi parempi siis. Siltikin ps3 fanaatikot perustelivat toistuvasti oman suosikkinsa paremmuutta juurikin näillä turhaksi todetuilla ominaisuuksilla. Josta taas päästään siihen luetun ymmärtämiseen ja älykkyyteen...


    • maitis97

      Omasta mielestäni x boxin ohjain on paljon mukavampi ja helpompi käyttää kun ps:ssän ja se tuo ''peli mukavuutta''!!!

    • aika huono ohjain

      En pidä boksin tattien sijoituksista. En ole ikinä tottunut sen tapaisiin...

    • ps4 jyrää!

      Kaikkihan tulee ostamaan ps4, se kun tulee jyräämään tämän surkean xbox 720:n:n joka on yhtä paska kuin ensimmäinen xbox

      • X0 XD

        Seuraavassa xboxista ei tiedetä MITÄÄN. Älä siis tee johtopäätöksiäsi, räkänokka.


      • Boxia odotellessa

        Sen tiedän jo tässä vaiheessa, että tuskin tulen ostamaan ps4:ää. Se ei tarjoa minulle mitään uutta tarpeellista pelaamiseen eikä mihinkään muuhunkaan liittyvää. Turha siis hassata satoja euroja vehkeeseen, jota ei edes tarvitse. Uutta boxia sen sijaan odottelen mielenkiinnolla, josko siinä olisi jotain mielenkiintoista. Senkin tosin ostan vasta siinä vaiheessa, kun sille tulee joku musthave peli mitä ei enää 360:selle saa.

        Ps4 jyrätköön vaan, mutta ei tässä huushollissa.


    • se loppu siihen

      paska mikä paska, miksi hankkia gayboxin kun voi hankkia pleikkarinkin. Ei ylimääräisiä maksuja pelkästään siitä että pelaa netissä. Onneksi on pc ja pleikkari joka mahdollistaa sen ilmaispuolen. Xbox=täysi paska

      • äitisi pirjo

        Voi äitin pientä mussuukkaa.


      • Nettinettinettinetti

        Miksi siis riehut täällä täysin p*skalla foorumilla? Mene mesoamaan tuonne pleikkaripalstalle ylemmyyttäsi.

        Onneksi itsellä on nurkat väärällään kaikkia erilaisia, merkkisiä ja ikäisiä pelivehkeitä. Ei tarvitse ahdistua siitä, että kaikki muut ei olekaan samanlaisia kun minä. Vinkkinä: palaa edelliseen kirjoitukseeni.


      • VIIIIIIIISAS
        Nettinettinettinetti kirjoitti:

        Miksi siis riehut täällä täysin p*skalla foorumilla? Mene mesoamaan tuonne pleikkaripalstalle ylemmyyttäsi.

        Onneksi itsellä on nurkat väärällään kaikkia erilaisia, merkkisiä ja ikäisiä pelivehkeitä. Ei tarvitse ahdistua siitä, että kaikki muut ei olekaan samanlaisia kun minä. Vinkkinä: palaa edelliseen kirjoitukseeni.

        XBOX 360 ON PAREMPI KUN GAYSTATION, KOSKA XBOX ON VALMISTETTU YHDYSVALLOISSA JA PS ON JAPANISSA!!! :-S


    • ihan paska

      Sentään joku myöntää boksin olevan umpipaska.

    • ㄹшдg

      No muistellaanpas nyt niitä alkuvuosia, xbox360 arcade 180€, Wii 250€ ja ps3 400€...

    • Molempiparee

      Minä ostaisin kohta kauppoihin pölähtävän uuden xbox720 boxin. Tajutonta grafiikkaa. Kuin elokuvaa katsoisi.

    • Ilmanen netti?

      Ainakin xboxissa on edes jonkinlainen rajoitin ettei nettiin pääse ihan kuka vaan. Itelläni ei ole mitään nykyistä maksullista nettiä vastaan. Pleikkarissa pääsee ilmaseen nettiin ihan kuka tahansa jonne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe