Kannattaa pojat hankkia PS3 eikä tuollaista räksboksia joka rahastaa
Xbox on huono
17
202
Vastaukset
- Ettäs tiijät
En ole poika. Omistan molemmat. Kumpaankin olen tyytyväinen. Kummastakaan en luovu. Piste!
- 6+14
Köyhät valittaa kun ei ole varaa maksaa 40€ vuodessa livestä :)
- Ps3-Xpoks
Miksi maksaa kun pc ja ps3 antaa ilmaiseksikin pelata?
On mullakin xbox ja xbox360 slim mutta en pelaa netissä kun se maksaa niin tajuttoman paljon. - Nettinettinettinetti
Ps3-Xpoks kirjoitti:
Miksi maksaa kun pc ja ps3 antaa ilmaiseksikin pelata?
On mullakin xbox ja xbox360 slim mutta en pelaa netissä kun se maksaa niin tajuttoman paljon.Näissä keskusteluissahan pääsääntöisesti unohdetaan se, että on myös niitä pelaajia, jotka eivät nettiä tarvitse (järjestelmä- ja pelipäivitykset voi boxillakin kyllä hoitaa ihan ilmaiseksi). Esimerkiksi minulle on aivan joutava koko nettiominaisuus ylipäätään missään pelikoneissa. Nettiä tuntuvat kaipaavan ainoastaan ne, ketkä pelaavat fps pelejä. Samainen joukkio tuntuu valloittaneen myös xbox ja ps palstat. Kaikki, ja vain kaikki, pelikoneen ominaisuudet tunnutaan arvottavan netin perusteella.
Ilkeä ihminen tosin voisi kyseisen keskustelun tasosta vetää jotain johtopäätöksiä moisten pelaajien iästä ja älykkyydestä. Joka taas asettaa melkoisen kyseenalaiseksi sen, että kumpiko konsoli nyt sitten aikuisten oikeasti olisi parempi. Eräässäkin keskustelussa aloituksessa nimenomaan sanottiin, että ei tarvetta netille eikä bluraylle ja kumpi olisi parempi siis. Siltikin ps3 fanaatikot perustelivat toistuvasti oman suosikkinsa paremmuutta juurikin näillä turhaksi todetuilla ominaisuuksilla. Josta taas päästään siihen luetun ymmärtämiseen ja älykkyyteen...
- maitis97
Omasta mielestäni x boxin ohjain on paljon mukavampi ja helpompi käyttää kun ps:ssän ja se tuo ''peli mukavuutta''!!!
- aika huono ohjain
En pidä boksin tattien sijoituksista. En ole ikinä tottunut sen tapaisiin...
- ps4 jyrää!
Kaikkihan tulee ostamaan ps4, se kun tulee jyräämään tämän surkean xbox 720:n:n joka on yhtä paska kuin ensimmäinen xbox
- X0 XD
Seuraavassa xboxista ei tiedetä MITÄÄN. Älä siis tee johtopäätöksiäsi, räkänokka.
- Boxia odotellessa
Sen tiedän jo tässä vaiheessa, että tuskin tulen ostamaan ps4:ää. Se ei tarjoa minulle mitään uutta tarpeellista pelaamiseen eikä mihinkään muuhunkaan liittyvää. Turha siis hassata satoja euroja vehkeeseen, jota ei edes tarvitse. Uutta boxia sen sijaan odottelen mielenkiinnolla, josko siinä olisi jotain mielenkiintoista. Senkin tosin ostan vasta siinä vaiheessa, kun sille tulee joku musthave peli mitä ei enää 360:selle saa.
Ps4 jyrätköön vaan, mutta ei tässä huushollissa.
- se loppu siihen
paska mikä paska, miksi hankkia gayboxin kun voi hankkia pleikkarinkin. Ei ylimääräisiä maksuja pelkästään siitä että pelaa netissä. Onneksi on pc ja pleikkari joka mahdollistaa sen ilmaispuolen. Xbox=täysi paska
- äitisi pirjo
Voi äitin pientä mussuukkaa.
- Nettinettinettinetti
Miksi siis riehut täällä täysin p*skalla foorumilla? Mene mesoamaan tuonne pleikkaripalstalle ylemmyyttäsi.
Onneksi itsellä on nurkat väärällään kaikkia erilaisia, merkkisiä ja ikäisiä pelivehkeitä. Ei tarvitse ahdistua siitä, että kaikki muut ei olekaan samanlaisia kun minä. Vinkkinä: palaa edelliseen kirjoitukseeni. - VIIIIIIIISAS
Nettinettinettinetti kirjoitti:
Miksi siis riehut täällä täysin p*skalla foorumilla? Mene mesoamaan tuonne pleikkaripalstalle ylemmyyttäsi.
Onneksi itsellä on nurkat väärällään kaikkia erilaisia, merkkisiä ja ikäisiä pelivehkeitä. Ei tarvitse ahdistua siitä, että kaikki muut ei olekaan samanlaisia kun minä. Vinkkinä: palaa edelliseen kirjoitukseeni.XBOX 360 ON PAREMPI KUN GAYSTATION, KOSKA XBOX ON VALMISTETTU YHDYSVALLOISSA JA PS ON JAPANISSA!!! :-S
- ihan paska
Sentään joku myöntää boksin olevan umpipaska.
- ㄹшдg
No muistellaanpas nyt niitä alkuvuosia, xbox360 arcade 180€, Wii 250€ ja ps3 400€...
- Molempiparee
Minä ostaisin kohta kauppoihin pölähtävän uuden xbox720 boxin. Tajutonta grafiikkaa. Kuin elokuvaa katsoisi.
- Ilmanen netti?
Ainakin xboxissa on edes jonkinlainen rajoitin ettei nettiin pääse ihan kuka vaan. Itelläni ei ole mitään nykyistä maksullista nettiä vastaan. Pleikkarissa pääsee ilmaseen nettiin ihan kuka tahansa jonne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957