Uutta taiteessa ,ihailin pitkän Reijo Viljasen maalaamaa taulua Kari Tapiosta, mutta minulle korkean hinnan takia jäi vain ihailu asteelle.
Mutta yllätyksenä Viljanen oli kehittänyt uuden RV vedos materiaalin jonka johdosta sain nyt ko. taulun ns, vedoksena koristamaan kotini seinää asiallisella hinnalla.
kiitos siitä.
tv. Kari Tapio fani
Kari Tapion muotokuva !!
6
206
Vastaukset
- realismin ystävä
Hei!
Minä törmäsin maalari Reijo Viljasen teoksiin Tampereella eräässä kahvilassa.
Olen löytänyt samat taidevedokset! Itselläni ei ole Kari Tapiota, vaan joutsen -aiheinen vedos. ON erittäin monipuolinen valikoima ja nettikauppa löytyy!
Muille tiedoksi: www.reijoviljanen.fi josta kauppakin löytyy.- vierailija11
Hei, olen ostanut Reijo Viljaselta vuosia sitten maisemataulun.. Olen myös nähnyt tuon Kari Tapion muotokuvan, se taitaa olla aika uusi. Hintaa sillä oli jonkin verran, mutta onhan se upeasti tehty. Varmasti on mennyt kauan aikaa siihen.
En tiennytkään, että on saatavissa taidevedoksia hänen maalauksistaaan. Onko ne jotain canvastauluja? Ne on jo nähty!
Luin lehdestä, että hän olisi maalannut myös Sauli Niinistöstä muotokuva, joka olisi presidentille luovutettu, onkohan sekin saatavilla vedoksena? - Löytäjä
vierailija11 kirjoitti:
Hei, olen ostanut Reijo Viljaselta vuosia sitten maisemataulun.. Olen myös nähnyt tuon Kari Tapion muotokuvan, se taitaa olla aika uusi. Hintaa sillä oli jonkin verran, mutta onhan se upeasti tehty. Varmasti on mennyt kauan aikaa siihen.
En tiennytkään, että on saatavissa taidevedoksia hänen maalauksistaaan. Onko ne jotain canvastauluja? Ne on jo nähty!
Luin lehdestä, että hän olisi maalannut myös Sauli Niinistöstä muotokuva, joka olisi presidentille luovutettu, onkohan sekin saatavilla vedoksena?Tervehdys!
Minä näin näitä vedoksia Helsingissä Ravintola Kaisaniemessä, siellä oli myös maalauksia. Ainakin siellä nämä RV taidevedokset olivat suurin osa akryylille painettuja. Valokuvattu alkuperäinen taulu ja se siirretty akryylin taakse, kuva näkyi siis akryylin läpi.
Etsin ja löysin Reijo Viljasen kotisivuilta www.reijoviljanen.fi tuollaisen osoitteen nettikaupalle. Sieltä selviää, että näitä vedoksia on eri materiaaleille saatavissa. Ei siellä mitään canvastauluja ole!
http://kauppa.reijoviljanen.fi/ - K.T. fani
Löytäjä kirjoitti:
Tervehdys!
Minä näin näitä vedoksia Helsingissä Ravintola Kaisaniemessä, siellä oli myös maalauksia. Ainakin siellä nämä RV taidevedokset olivat suurin osa akryylille painettuja. Valokuvattu alkuperäinen taulu ja se siirretty akryylin taakse, kuva näkyi siis akryylin läpi.
Etsin ja löysin Reijo Viljasen kotisivuilta www.reijoviljanen.fi tuollaisen osoitteen nettikaupalle. Sieltä selviää, että näitä vedoksia on eri materiaaleille saatavissa. Ei siellä mitään canvastauluja ole!
http://kauppa.reijoviljanen.fi/Olin Kari Tapion muistokonsertissa, hieno tapahtuma! Olisi hienoa saada tuollainen muotokuva hänestä. Taiteilija Reijo Viljasta en tunne, mutta olisi hienoa tuntea, hänkin selvästi kunnioittaa mestari Kari Tapiota.
- maalauksia
vierailija11 kirjoitti:
Luin lehdestä, että hän olisi maalannut myös Sauli Niinistöstä muotokuva, joka olisi presidentille luovutettu, onkohan sekin saatavilla vedoksena?ks. muotokuva on saatavilla myös vedoksena :) laita sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä.
- fotorealismitaide
Jos fotorealismitaide kiinnostaa niin ottakaa rohkeasti yhteyttä! :) Tarjolla on paljon erilaisia uusia teoksia, järkevillä hinnoilla. (Länsi- ja Etelä-Suomi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569