Kari Tapion muotokuva !!

Kari Tapio fani

Uutta taiteessa ,ihailin pitkän Reijo Viljasen maalaamaa taulua Kari Tapiosta, mutta minulle korkean hinnan takia jäi vain ihailu asteelle.
Mutta yllätyksenä Viljanen oli kehittänyt uuden RV vedos materiaalin jonka johdosta sain nyt ko. taulun ns, vedoksena koristamaan kotini seinää asiallisella hinnalla.
kiitos siitä.
tv. Kari Tapio fani

6

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realismin ystävä

Hei!

Minä törmäsin maalari Reijo Viljasen teoksiin Tampereella eräässä kahvilassa.

Olen löytänyt samat taidevedokset! Itselläni ei ole Kari Tapiota, vaan joutsen -aiheinen vedos. ON erittäin monipuolinen valikoima ja nettikauppa löytyy!

Muille tiedoksi: www.reijoviljanen.fi josta kauppakin löytyy.

• vierailija11

Hei, olen ostanut Reijo Viljaselta vuosia sitten maisemataulun.. Olen myös nähnyt tuon Kari Tapion muotokuvan, se taitaa olla aika uusi. Hintaa sillä oli jonkin verran, mutta onhan se upeasti tehty. Varmasti on mennyt kauan aikaa siihen.

En tiennytkään, että on saatavissa taidevedoksia hänen maalauksistaaan. Onko ne jotain canvastauluja? Ne on jo nähty!

Luin lehdestä, että hän olisi maalannut myös Sauli Niinistöstä muotokuva, joka olisi presidentille luovutettu, onkohan sekin saatavilla vedoksena?

• Löytäjä
        vierailija11 kirjoitti:

Hei, olen ostanut Reijo Viljaselta vuosia sitten maisemataulun.. Olen myös nähnyt tuon Kari Tapion muotokuvan, se taitaa olla aika uusi. Hintaa sillä oli jonkin verran, mutta onhan se upeasti tehty. Varmasti on mennyt kauan aikaa siihen.

En tiennytkään, että on saatavissa taidevedoksia hänen maalauksistaaan. Onko ne jotain canvastauluja? Ne on jo nähty!

Luin lehdestä, että hän olisi maalannut myös Sauli Niinistöstä muotokuva, joka olisi presidentille luovutettu, onkohan sekin saatavilla vedoksena?

Tervehdys!

Minä näin näitä vedoksia Helsingissä Ravintola Kaisaniemessä, siellä oli myös maalauksia. Ainakin siellä nämä RV taidevedokset olivat suurin osa akryylille painettuja. Valokuvattu alkuperäinen taulu ja se siirretty akryylin taakse, kuva näkyi siis akryylin läpi.
        Etsin ja löysin Reijo Viljasen kotisivuilta www.reijoviljanen.fi tuollaisen osoitteen nettikaupalle. Sieltä selviää, että näitä vedoksia on eri materiaaleille saatavissa. Ei siellä mitään canvastauluja ole!

http://kauppa.reijoviljanen.fi/

• K.T. fani
        Löytäjä kirjoitti:

Tervehdys!

Minä näin näitä vedoksia Helsingissä Ravintola Kaisaniemessä, siellä oli myös maalauksia. Ainakin siellä nämä RV taidevedokset olivat suurin osa akryylille painettuja. Valokuvattu alkuperäinen taulu ja se siirretty akryylin taakse, kuva näkyi siis akryylin läpi.
        Etsin ja löysin Reijo Viljasen kotisivuilta www.reijoviljanen.fi tuollaisen osoitteen nettikaupalle. Sieltä selviää, että näitä vedoksia on eri materiaaleille saatavissa. Ei siellä mitään canvastauluja ole!

http://kauppa.reijoviljanen.fi/

Olin Kari Tapion muistokonsertissa, hieno tapahtuma! Olisi hienoa saada tuollainen muotokuva hänestä. Taiteilija Reijo Viljasta en tunne, mutta olisi hienoa tuntea, hänkin selvästi kunnioittaa mestari Kari Tapiota.

• maalauksia
        vierailija11 kirjoitti:

ks. muotokuva on saatavilla myös vedoksena :) laita sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä.

• fotorealismitaide

Jos fotorealismitaide kiinnostaa niin ottakaa rohkeasti yhteyttä! :) Tarjolla on paljon erilaisia uusia teoksia, järkevillä hinnoilla. (Länsi- ja Etelä-Suomi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe