tojota auris HÄVISI JOKA OSA ALUUEELLA VW GOLFILLE.HYVÄ SAKSA LAINEN AUTOTEOLISUUS. tojota rämpii pohja mudissa.....
taas tojota hoppeelle
12
71
Vastaukset
- tsemppiä.....
Mitähän jos pyytäisit äitiä tulemaan jo antamaan hyvän yön suukon ja ota pehmolelu kainaloon ja näe kauniita unia isin volsusta että se oli yön aikana tuotu remontista pihaan ja pääset aamulla takapenkille pehmolelun kera.
- HYVIÄ UNIA
IKÄVÄ KYLLÄ NÄIN ON PAHKS I PÄÄSSYT TOJOTA VANAATTINEN, SURKIMUS JOKA ITKEE TOJOTAN JA KIALA VIULUN, PERÄÄN. SÄRKYNEITÄ HAAVOJA. TOJOTAN TAAS HÄVITYEN VW GOLFILLE. HUOM,HUOM. KAIKILLA OSA ALUEILLA. OTAPPA SE PEHMO LELU KAINALOON JA NÄE VW UNIA,NIITÄ SINÄ TODELLISUUDESSA HALUAT.....
- nottanäin
hoppee ei oo häppee..... paitsi jos kilpailijoita on vain kaksi....
- prommipummi
Miksiköhän Toyo-vihaajat kirjoittavat kuin apukoululaiset?
- Auwis pappa
Joo, kyllähän tuon "HYVIÄ UNIA" nimimerkin viestikin oli kuin suoraan kieliopin oppikirjasta ja kuvasti erinomaisesti kirjoittajansa "poikkeuksillisia" älynlahjoja.
- ????????????????????
Auwis pappa kirjoitti:
Joo, kyllähän tuon "HYVIÄ UNIA" nimimerkin viestikin oli kuin suoraan kieliopin oppikirjasta ja kuvasti erinomaisesti kirjoittajansa "poikkeuksillisia" älynlahjoja.
Tsemmpiä nimimerkin takaa löytyvä umpisokea tojofanaatikkoko sinusta on sitten normaali?
- prolliztin
???????????????????? kirjoitti:
Tsemmpiä nimimerkin takaa löytyvä umpisokea tojofanaatikkoko sinusta on sitten normaali?
Ei tsempin umpisokeudesta ole mitään viitteitä. Kunhan naureskeli 8-vuotiaan älyllisellä tasolla olevalle aloittajalle. Minkä tekee vähintään sisäisesti jokainen aikuinen, automerkkipreferensseistään riippumatta.
- prollestiini
prolliztin kirjoitti:
Ei tsempin umpisokeudesta ole mitään viitteitä. Kunhan naureskeli 8-vuotiaan älyllisellä tasolla olevalle aloittajalle. Minkä tekee vähintään sisäisesti jokainen aikuinen, automerkkipreferensseistään riippumatta.
Tai tarkemmin naureskeli siis "hyville unille", joka ilmeisesti on sama aloittaja.
- Voi ressukkaa
Onko tyyny hyvin ? onko unilelu sormissa? nuku nyt ja näe unta vain unta ihan kuin pääsisit tautokouluun.
- heil hitler
Onkohan volsumiehillä huono itsetunto kun pitää tämmöisiä ketjuja avata ja vielä itse vastaillakin.
No, huvinsa kullakin- jeeeee...
Minäkö volsumies? Älä unta näe!!
Olen kyllä ihan aito foordimies ja kiusallani tuon avauksen tein. Avauksen asia on tosi, toisin kuin sinun paranoidinen ja Volkswagenia kohtaan alemmuudentuntoinen kommenttisi.
- Super VW DAs Auto
VW on ultimate über premium. Kyykytän mun GTI Pololla vaikka Bugatti Veyronin kun annan vähän reippaammin kaasua siinä ei hojohojo mitään mahda!!!!! Olen arjalainen itsekin kuten autoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872